donderdag 15 april 2010

Zomaar een kaartje

Hallo,
soms stuur je mensen zomaar een kaartje om ze te laten weten dat je ze niet vergeten bent. Nu daarvoor kan je deze kaart gebruiken. Ben nog even door gegaan met mijn stipjes papier. Meestal maak een serie kaarten in dezelfde stijl. Bij mijn demo's vind ik het mooi staan als er groepjes kaarten staan. Ben dat denk ik gewend, omdat je dit bij artikelen voor tijdschriften ook altijd doet.

In de komende Hobby Handig heeft Agitte Huberts een artikel met Copic Markers staan, ik weet zeker dat ze ons weer zal verrassen. Het is zo leuk om samen te werken met mensen die ieder hun eigen, bijzondere stijl hebben. Daarom heb ik bij het kiezen van trainers voor het Copicprogramma ook twee mensen gekozen die anders werken dan ikzelf. Jullie zullen op de cursus ook merken dat je vanuit verschillende invalshoeken de markers kunt gebruiken.
Maar nu over de kaart, hier kun je zien dat ik weer een ezelkaart (gekke naam) heb gemaakt, blijft zo mooi staan op je demotafel.
Ook dit plaatje komt door knutselwerk uit mijn computer, heb hem ingekleurd met mijn Copic Markers:
R30-32-35 en 39
YG03-05-17.
Ik heb de rode en groene Atuou Spica pen gebruikt om glitter aan te brengen, deze heb ik , met de blender, helemaal verdeeld over de blaadjes. Jammer dat je dit op de foto's nooit ziet, maar geloof me het is mooi.
Ik wilde de randjes van de bloemblaadjes extra wit hebben, daarvoor heb ik met een dun penseeltje een smal wit randje geverfd met de Opaque White van Copic.
De foto's spreken verder voor zichzelf.
groeten Diny

11 opmerkingen:

angelique (anlou) zei

wat een schitterende kaart is het geworden, liefs angelique

Nancy zei

Het is dan ook weer een mooie geworden Diny!

liefs,Nancy

Trudy zei

Wow prachtige kaart Dini!
mooie kleuren ook.
Groetjes Trudy

Durvina zei

Wat een prachtige en frisse kaart.

Gr, Durvina

Alie zei

weer zo'n heerlijk fris kaartje. Geweldig diny!
groetjes, alie

Unknown zei

Wat mooi Diny en bedankt voor het compliment waar heb je die mooie teksten vandaan, of heb ik daar weer overheen gelezen ;-)

Diane zei

Ha Diny,

Wat een schitterende kaart, en wat heb je een geweldig plaatje geknutseld op je computer!

Groetjes,
Diane

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje Diny. Mooie kleuren en details.
Groetjes van Jacqueline

Sliekje zei

Hoi Diny,
het is weer een mooie kaart geworden! Ik vind zelf de spica pennen een beetje tegenvallen, bij sommige pennen komt er bijna geen glitter uit (en ik heb ze netjes horizontaal liggen) En je zegt dat je er met de blender overheen bent gegaan.... zit je blender dan niet vol met glittertjes???
groetjes Sliekje en katjes

Sliekje zei

Hoi Diny,

dank je wel voor je berichtje op m'n blog :-) Ik ga de tip om de pennen een uurtje rechtop te zetten uitproberen!
groetjes Sliekje en katjes

Wendy ten Hove zei

Hallo Diny,

Ik volg jouw blog met heel veel plezier, je maakt erg mooie en inspirerende kaarten! Daarom heb ik een leuke verrassing voor je op mijn blog staan! Ben ook benieuwd wat je van mijn kaarten vindt!

Deze kaart vind ik super, leuke kleuren, leuke stippen en een fantastische combi! Die Atuou Spica pennen heb ik nog nooit gebruikt, leuk, ga ik ook een keer proberen!

Groetjes,
Wendy