donderdag 1 april 2010

Eindelijk een nieuwe

Hallo, ja het is gelukt!
Ik heb een nieuw kaartje gemaakt. Al die ingekleurde afdrukjes lagen me aan te kijken, ze wilden op een kaart. Zie hier het resultaat.
Het meisje dat bloemen plukt is een digitale stempel, uit een mooie set van Charmed cards en crafts. De vlinders zijn stansjes van Joy Craft, na het snijden en embossen heb ik ze kleur gegeven met de airbrush. De tekst vond ik erg mooi, deze vertelt ons dat veranderingen soms nodig zijn.
Verder zien jullie dat ik de kaart simpel heb gehouden, uitgestanst met een van de nieuwste labelstansen van Spellbinders, een geponst randje en drie bloemetjes, ik vond het genoeg.
De stipjes op het label en de streepjes op het meisje, heb ik gemaakt met Opaque White van Copic, dit is een potje met dikke witte verf, die je met een penseeltje of een embossingtool opbrengt. Ik heb nogal eens problemen met een Opaque pen, dat is hiermee dus opgelost.
Hier de gebruikte copic kleuren:

groet Diny

23 opmerkingen:

Fia zei

Ohhh wat een allerliefst kaartje, prachtig Diny!!!!
Jammer dat ik de stempel niet ken had hem graag gehad.
Mooie tekst stempel past perfect bij deze kaart.

groetjes Fia

elly zei

WOUWWWWWWW DINY
die is weer helemaal GEWELDIG
heel schattig gemaakt
en wat een mooie stempel heb je gebruikt
super hoor


groetjes elly

Yvonne zei

Super kaartje Diny.
Fijne dag
Lieve groet Yvon.
http://yvonnescrappage.blogspot.com

Tiets zei

Ik vind hem geweldiggg en dat haar ingekleurd het lijkt net echt!!
Liefs Tiets

Andrea zei

hoi diny,
wat een prachtig kaartje, de haartjes van het meisje zijn net echt, heelmooi hoor
het hele kaartje is mooi hoor, maar die haren vielen mij het eerst op
groetjes andrea

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een mooi kaartje heerlijk die vrolijke voorjaars kleuren.Prachtig gekleurd het jurkje en wat een mooie kleur voor haren ga ik ook eens proberen.

Gr agnes

WILMA zei

Wat een supermooi kaartje! Prachtig van kleur!
Liefs
Wilma

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super schattig kaartje Diny, zo mooi! Wow!
Groetjes van Jacqueline

Karin zei

Diny, wat een mooie kaart. Ik ben heb met mijn voorgangers eens wat het inkleuren betreft. Het is net of het meisje ieder moment kan opstaan, zo echt lijkt ze!

Gr. Karin

*Ellen* zei

whow wat een prachtig zomers kaartje is dit en die tekst is ook heel toepasselijk

groetjes ellen

marijke zei

wowwwwwwwww wat en gave kaart en zulke mooie kleuren ook

Trudy zei

Wat een pracht van een kaart heb je weer gemaakt Dini!
groetjes Trudy

Unknown zei

wauwwwwwww wat een plaatje en wat mooi ingekleurt schitterend


Liefs Nellie

Elly zei

Perfect ingekleurde stempel. ( heb je nog wat talent ergens liggen wat je niet meer hoeft ;-)
groetjes, Elly

m@deliefjuh zei

wauw zeg! dit is werkelijk waar prachtig! ik ben er verliefd op hoor ;)

Alie zei

Hallo Diny,
Werkelijk geweldig hoor, dit kaartje. Ik ben blij dat ik nog wat te leren heb qua inkleuren. Dat heb je echt geweldig gedaan

groetjes, alie

Bianca zei

Zo wat is dit een geweldige kaart. Dat meisje is zo super mooi ingekleurd, echt helemaal geweldig.
Groetjes,
Bianca

janny zei

Prachtig kaartje zeg nou als dit simpel is .............
Die haren zijn werkelijk prachtig gedaan, jammer dat je niet meer weet van wie de digi is!
Ik ga eens spuren op internet want ikke is verliefd!!
Groetjes Janny

tanja zei

Wat een super schattig kaartje Diny
gr tanja

KarinsArtScrap zei

wat heb je toch een heel kleurig en vrolijk kaartje gemaakt
het is heel erg mooi


karin

Caroline zei

Hoi Diny,
Prachtig kaartje zeg!!! En schitterend gekleurd. Groetjes, Caroline

Renkata zei

wow Diny, wat een prachtige kaartje.
Ik had les van jouw for Onestroke, maar dat is ook geweldig met Copic intekleuren.
Groetjes
Reni

me zei

Ha die Diny,

een schitterend kaarjte.
Hoe gebruik je digitale stempels? waarop print je die dan uit? want gewoon printpapier is te dun en niet mooi in te kleuren.
Me