donderdag 22 april 2010

Candy winnaar is bekend en drie troostprijzen

Hallo lieve volgers, jullie hebben massaal gereageerd op mijn candy, bedankt hiervoor.Jammer dat ik niet aan jullie allemaal een candy kan geven. Ik heb Harry, mijn man gevraagd,  een getal te kiezen hij koos zijn geboortejaar  39, dus degene met de 39-ste reactie heb ik uitgezocht en dat is Marijke van der Heiden.(ik heb dubbele reacties van een persoon als een reactie gezien)
Marijke proficiat met je prijs, als je me je adres per mail stuurt komt de prijs per post naar je toe.

Ik vind het altijd vervelend om zoveel mensen teleur te stellen, daarom heb ik nog drie troostprijsjes weg te geven, wat dit wordt zie je wel als de post komt.
De troostprijzen gaan naar:
nummer 48 (mijn geboortejaar) dit is Dorathe de Greef
nummer 7 (geboortejaar kleinzoon Tobias) dit is Petra 
nummer 10 (eigenlijk 9 geboortejaar kleindochter Hanna, maar hier stond mijn blog niet in de bloglijst sidebar, dus heb ik cijfer hoger gekozen) dit is Agnes van Hensbergen.

Willen deze drie dames ook even hun adres doormailen, dan krijgen ze ook een klein prijsje.
Ik ga nu verder met mijn voorbereidingen voor komend weekend, dan ben ik zaterdag bij Kaartenmakerij de Egel in Alphen aan de Rijn, wie weet kom ik dan tegen, zou het leuk vinden om een aantal van jullie daar te zien.
Op zondag demonstreren Annie en ik bij een groothandel in hobbyproducten Hoca in Beek en Donk, dit is alleen voor winkeliers. 
Hoop binnenkort weer nieuwe kaarten te posten,
groet Diny

14 opmerkingen:

Creagea zei

Gefeliciteerd allemaal...super

Liefs Gea

Anoniem zei

Gefeliciteerd dames! En wat leuk dat je extra prijzen weggeeft Dinie!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een verassing ik ben de gelukkige van de extra prijs,SUPER ga je gauw mailen.

groetjes Agnes

DesignwithJP zei

Diny dit was echt een super Candy en meiden allemaal gefeliciteerd met jullie prijzen.
groetjes jacqueline

Andrea zei

gefeliciteerd dames
groetjes andrea

Dinie zei

Hartelijk gefeliciteerd dames
en heel veel plezier met de leuke spulletjes.

Groetjes Dinie

*Ellen* zei

gefeliciteerd aan de dames die gewonnen hebben wat een bofferds met die extra prijzen, super hoor Diny, enne ik zie je zondag waarschijnlijk
groetjes Ellen

marijke zei

jeeeeeeeee heb ik gewonnen?? das gaaffffff , geef die man van jou een hele dikke zoen van mij hihihihihihi heb je mail gestuurd
groetjes marijke

Unknown zei

allemaal gefeliciteerd

De Creakeet van Peet zei

marijke meid proficiat met je prijs, je zult heel wat freubeluurtjes zoet zijn en diny... het is super van je dat je troostprijzen weg geeft en ik ben helemaal door het dolle heen dat ik bij de gelukkige drie hoor...meis onwijs bedankt..liefs Peet

De Creakeet van Peet zei

diny, ik heb geen outlook dus kan ik je niet mailen wil even je mailadres in mijn mailadres zetten dan kan ik me adres toesturen... alvast bedankt..Peet peetjes-freubelsite@live.nl

angelique (anlou) zei

gefeliciteerd meiden, veel plezier met de gewonnen candy, liefs angelique

majo zei

Gefeliciteerd Dames met die super prijs gr Majo

Humartine zei

Dames van Harte Gefeliciteerd , veel knutsel plezier , gr Humartine