dinsdag 20 april 2010

Grote Blogcandy

Halle, eindelijkheb ik even tijd gevonden om wat mooie spulletjes bij elkaar te zoeken voor een flinke blogcandy. Ik ben blij met het aantal volgers dat ik nu al heb, maar wat meer is ook niet slecht. Daarom geef ik dit weg als ik 250 volgers heb.
Je ziet wel dat ik niet etaleren kan, maar ik heb wel alles op de foto. De candy bevat o.a. 10 Copic Markers, een opaque writer, een set multiliners, een set met 12 Atyou Spica pennen, 5 refills voor Copic, twee stempelsets, meerdere snij-en embossingmallen, verschillende paperpacks, 10 verschillende kaartjes met decoratieve knopen en een hotfixtool met strass steentjes en nog veel meer handige en leuke hobbydingen. Deze candy gaat er uit bij 250 volgers. Wat vraag ik je om te doen?
Drie dingen:
1. Ben of word volger
2.Zet deze candy met foto op je blog
3. Zet een link naar mijn blog in de lijst met gevolgde blogs, die zichtbaar is op je weblog.
Als je dit doet laat dan een reactie onder dit bericht achter, waarin ik kan zien dat je dat gedaan hebt.  Ik weet dat een aantal van jullie dit al gedaan hebben, laat dan alleen een berichtje achter en je dingt mee naar de candy. Ik hoop op veel berichtjes en wens jullie allen de prijs toe.
hier enkele detailfoto's


groet Diny

169 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Diny

Volger ben ik al maar wil graag een kansje wagen wat een mooieeeeeeeeeeeeee candy als je die wint ben je echt en bofkont ik zet je candy op mijn blog ik hoop dat je gauw 250 volgers hebt maar dat zal wel lukken denk ik .fijne dag Liefs Nellie

Monique zei

Hai Diny,

Wat een geweldige blogcandy. Bedankt voor een kans te winnen. Ik heb je blogcandy in mijn sidebar gezet en ook je link toegevoegd aan mijn lijst met blog. Natuurlijk ben ik ook volger geworden :)).

groetjes Monique

Jolara zei

Hoi Diny,
jazeker staat de link al op mijn blog en volger ben ik al.
Wat een geweldig gave candy, woow.
Liefs jOyce

Irene zei

Hallo Diny,

Volger was ik ook al en wat heb je een leuke candy samengesteld zeg. Daar wil ik wel kans op maken. Succes met het behalen van de 250 volgers.

Groetjes
Irene

Toos Awater zei

Wouwww Diny wat een gave candy en wat veel!!!! volgen doe ik je al en ik wil graag een gokje wagen

Groetjes Toos

Carla zei

Hoi Diny ik volg wel maar via de feeds...
Heb wel ergens een blog maar die is niet aktief meer
Maat toch een leuke candy
groet Carla

De Creakeet van Peet zei

wauw wat een gave prijs is dit zeg, heb heel wat ow`s en ah`s laten vallen bij het bewonderen van deze prijs...op naar de 250 volgers...Liefs Peet

Martha zei

hallo Diny,

Ik heb alles gedaan wat je vraagt en doe graag mee met deze SUPER Candy

Lieve groetjes Martha

Martha zei

Hallo Diny,

Volger ben ik al van je mooi blog!!

En wil graag meedoen met de super candy

Lieve groetjes Martha

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een prachtige blogcandy,volger was ik al je stond al op mijn blog bij mijn favorite blogs en ik heb nu je candy erbij op gezet.De 250 volgers zullen er wel gauw zijn.
Gr Agnes

Anoniem zei

Hoi,

Volger ben ik al, maar ik wil toch wel een kansje maken op deze gave candy!! Ik zal de candy linken op mijn blog! Op naar de 250 volgers!! Lfs Mir

Yvonne zei

Jeetje Diny da's toch veel te veel, en allemaal zulke mooie dingen!!
Ik volg je al een tijdje en ook ik zou graag een gokje wagen voor deze
supergave candy.
Ik ga je op mijn blog zetten hoor.
Dank voor de kans om hieraan mee te mogen doen.
Lieve groet yvon

Ginette Bos zei

Hoi Diny,

Wat een super candy,volger ben ik al.Hopenlijk maak ik wel een kansje.
Zal het linkje ook op mijn blog plaatsen.

Groetjes Ginette(vrijdagklantje)

elly zei

hallo Diny
WOUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW wat een gave candy
ik doe mee hihihihihi
1 nou volger ben ik al een hele tijd
2 de candy heb ik op mijn blog gezet
3 en de link heb ik er ook bij gezet

nou heel veel plezier met de candy
en op naar de 250 volgers
volgens mij GEEN probleem met je schitterende kaarten
groetjes elly

Hetty zei

Wauuuw wat een super gave blog Candy ga je weggeven ik zet hem gelijk op mijn blog want hier wil ik graag aan mee doen dus op naar de 250 volgers

gr hetty

angelique (anlou) zei

hoi diny, volger was ik al en je staan al een tijdje in mijn lijst met het volgen van je blog, ik heb je ongelovelijke candy in mijn sidebar gezet, wat zou ik dat graag willen winnen, dan zou ik mijn eerste copics hebben, dank je wel voor deze kans, en op naar de 250 volgers, liefs angelique

Unknown zei

Hallo Diny,

Wat een gave candy zeg!!!! Graag wil ik ook een kans wagen op het winnen hiervan. Blog volger was ik al en ik heb hem ook op mijn blog staan.

dus..... op naar de 250 volgers!!!!

Groetjes Tineke

José van Oers zei

Hai Diny,
Wat een super candy zeg, die wil iedereen wel winnen.
Ik was al volger,je blog stond al zichtbaar en de candy staat nu ook op mijn blog.

Andrea zei

hoi Diny,
ik ben al volger van je , dat weet je wel
maar ik wil graag een kansje wagen, die 250 volgers heb je natuurlijk zo bij elkaar, super hoor
ik zet het op mijn blog hoor
groetjes andrea

Joyce zei

Hoi Hoi Diny,

Volger was ik al en ook staat je link in mijn lijst. Kijk regelmatig even bij je. Maar wat heb je een gave candy staan zeg!
250 volgers moet wel lukken denk ik zo!! HIHI

Veel succes met al je de dingen die je doet en gaat doen. En bedankt voor de kans om deze candy te winnen.

Liefs Joyce

Diane zei

Ha Diny,

Wat een enorme gave candy. Volger was ik na het bezoek van de beurs in Zeist al geworden. Nu net even zitten vogelen hoe ik zo'n lijst met gevolgde blogs kon toevoegen. En jawel het is gelukt. De foto van je candy staat boven, en je link van volgers is er ook. Spannend wanneer je de candy kunt gaan weggeven.

Succes,
Diane

Jannie van der Zwan zei

Hoi Diny

Volger was ik al :D en de link stond ook al bij mijn blogvolgers en heb inmiddels de foto van de super gave candy erop gezet!
Die wil iedereen wel winnen dus moeten er zo meer als 250 volgers zijn ;)

Groetjes Jannie

DesignwithJP zei

Wow Diny dit is wel een hele gave super candy denk dat iedereen die wel wil winnen hoor.
volger was ik al en je stond ook al in mijn lijst.
Ik heb de candy ook op mijn Blog geplaatst,dus zou zeggen nu maar snel naar de 250 volgers en errug hard duimen.
groetjes jacqueline

Alie zei

tjonge wat een geweldige Candy. Ik kan je nog niet feliciteren met je 250ste volger, want zover is het nog niet. Maar het duurt vast niet lang. Nou, ik doe natuurlijk graag mee met deze candy. Volger was ik al en een link naar je blog stond ook al bij mij op m'n blog. Deze candy heb ik net toegevoegd. En nu maar afwachten.

groetjes, Alie

majo zei

OOOO Diny, wat een grote mooie candy zeg. Volger ben ik al foto en link ga ik effe op mn blog zetten. En dan maar duimen. Lieve groet Majo

Bianca zei

Hoi Diny,

Wat een super geweldige gave, veelste gekke candy. Maar ik wil zeker een poging wagen om hem te winnen, want hij is echt fantastisch.
Volger was ik al. Je candy met link heb ik in mijn sidebar gezet.
En vanaf nu ga ik duimen dat jij heel snel 250 volgers hebt. Zodat je de candy weg kan gaan geven.
Groetjes,
Bianca

Durvina zei

Hoi Diny,

wat een super candy, ik ga gelijk aan je voorwaarden voldoen, volger ben ik al, maar ga de rest nu op mijn blog plaatsen.

Gr, Durvina

Andrea zei

Hallo Diny, dass Candy ist toll. Danke für die Chance es zu gewinnen. Habe bei mir gleich einen Post gemacht. Hoffe du hast bald 250 Leser.
Liebe Grüße
Andrea

Katja zei

Ik wil heel graag meedoen met je candy. Kom regelmatig op je blog kijken en heb je candy in de sidebar van mijn blog gezet. Kom je even kijken?

Groetjes,
Katja

Elizabeth zei

Wow, wat een supergave candy!! Nu maar hopen, dat je snel 250 volgers hebt. Volger ben ik al en je stond ook al bij mijn gevolgde blogs.
Ik ga nu de candy nog in mijn side-bar zetten.
Groetjes,
Elizabeth

Astrid en Brenda zei

Hallo Diny, Wat een leuke candy heb je gemaakt. Is net of je in een winkel aan het rond kijken bent van wat er allemaal is. Wat zou het heerlijk wezen om deze grote candy te mogen winnen ;)
Ik ben volger geworden en heb de link in onze site-bar geplaatst en nu maar hopen dat je snel 250 volgers hebt.
Groetjes Brenda en Astrid
dekaartjesvanastrid.blogspot.com

Angela zei

WOWWWW wat een gave candy!
Kom dagelijks wel even bij je kijken, ben volger geworden en heb de link op mijn blog gezet!!!
xxAngela

Louise zei

Waauuw wat een Super Candy zeg, ik wil graag een gokje wagen en ik zet hem op mijn Sidebar.

gr.Louise

KarinsArtScrap zei

hallo diny

ja volger was ik al, maar ik wil natuurlijk zo'n kans niet laten lopen.
wat heb je toch mooie spulletjes liggen.
en natuurlijk op naar de 250 volgers

groetjes karin

manon's kaartenhoekje zei

Wow Diny dit is wel een hele gave super candy denk dat iedereen die wel wil winnen hoor.
volger was ik al en je stond ook al in mijn lijst.
Ik heb de candy ook op mijn Blog geplaatst,en dan nu errug hard duimen.

liefs manon

Stellina zei

Hallo Diny
Wow, das ist ja ein tolles Blog-Candy. Vielen Dank für die Gewinnchance.
Ich hoffe, dass ich alles richtig gemacht habe.
Du hast einen tollen Blog und grandiose Sachen darauf.
Liebe Grüsse
Patrizia

Micha zei

Hallo Diny, du hast ein supertolles Candy für uns...vielen herzlichen Dank dafür..
Habs auch gleich auf meinem Blog gepostet und mich in deine Leserliste eingetragen..

LG Micha

Anke zei

Wauw wat een mooie candy.
Die wil ik graag winnen.
groetjes Tessa
www.tessaskaarten.blogspot.com

Nancy zei

Hoy Diny,
wat fijn zo'n blogcandy!!!
Volger was ik al en verder heb ik alles geplaatst op mijn blog.
En nu maar hopen dat er snel voldoende volgers zijn, en aan iedereen veel succes voor het winnen van de Candy!!!!
Groetjes, Nancy

marijke zei

tja volgen doe ik je zo wie zo al hoor dus dat zit goed maar wooooooooow Diny , ik zit te watertanden hihihihi supergave candy heb je staan , ok ik wens wie hem mag winnen er dan ook heel veel plezier bij dat gaat vast lukken
heb je candy link in mijn blog staan hoor hoop dat de volgers heel snel zullen komen

Scrap Hills zei

Wauw Diny,

Wat een gave candy heb je gemaakt!!! Super, daar wil ik natuurlijk ook wel een kansje voor wagen. Volger was ik al, je candy heb ik op mijn blog vermeld en de link staat er ook bij.
dus........... dat de bofkont maar mag winnen.
allemaal heel veel succes.
En Diny op naar de 250 volgers, maar die ga je zeker halen ±o'

Groetjes Hil

Irinca zei

Wat een geweldige blogcandy. Bedankt voor een kans te winnen

http://irincaf.blogspot.com/2010/04/15.html

NikZ zei

Hallo, ich bin durch Zufall in einem anderen Blog über Dein Candy gestolpert und finde Deinen Blog superschön! Ich bin Leserin nummer 180. Gerne verlinke ich Dein Candy auf meiner Seite und hüpf noch schnell ins Töpfchen. Über einen Besuch von Dir auf meiner Seite würde ich mich sehr freuen.

Liebe Grüsse Nicole

http://the-magical-ni-ka-bears.blogspot.com

Katje zei

Hoi Diny, ik hier en daar je naam al eens horen vallen en heb je uiteindelijk gevonden.
Blijkt dat je een grote candy weggeeft wat hellemaal de max zou zijn.
Duimen maar dat ik een piepklein kansje maak...
Vind je blog trouwens erg leuk gedaan net zoals al je creaties.
Heb me gelijk volger gemaakt en je candy staat al mooi te pronken in mijn sidebar met een link.

Groetjes Katty

Jolita zei

Hoi Diny,

wat een geweldige blogcandy!
Op naar de 250 volgers!
Je volger ben ik al, je blog staat al in mijn lijstje en je candy er op zetten ga ik meteen doen.

Dank je wel voor de kans om te winnen!

Groet,
Jolita

Gusta zei

wat een super candy!! ik ben je volger geworden en het staat op mijn blog hoor heel veel succes met je candy

groetjes Gusta

Anoniem zei

Wat een geweldige mooie candy is dit Diny,oooo als ik die eens zou mogen winnen dat zou echt super gaaf zijn .
Volger was ik al want ik wil niets van je schitterende creaties missen.
Dank je wel voor de kans om deze prijs te winnen.
Fijne dag, groetjes Jannie.

Silvia zei

Wat een geweldige candy, Diny. Volger was ik al en je staat in mijn sidebar hoor!

gr. Silvia

Dorathe de Greef zei

Ik heb hem op mijn blog gezet, met de verwijzing naar creadin. Als ik hier net zoveel kans maak als bij de ARTSpecially-candy is dat voor mij geen probleem.
Ik hoop nl. dat je heel snel bij de 250 volgers bent, want dat is wat je minimaal verdient met zo'n mooi blog en met al die gratis informatie die je geeft.

Peter's Planner blog zei

Hoi Diny, Nou hier wil ik wel aan mee doen wat een leuke spulletjes zijn dat. Ben volger geworden en ga jou candy op mijn blog plaatsen.
Kom ook bij mij kijken voor mijn candy van een scorpal. www.scrapfanaat.blogspot.com

Succes gr Peter

Wendy ten Hove zei

Hallo Diny,

Wauw, dat is een mooie candy! Fantastisch, daar wil ik heel graag kans op maken! Ik ben nog vrij nieuw in blogland en kaartenmaakland. Onlangs ben ik met een vriendin op de ArtSpecially beurs geweest en daar nog helemaal extra geïnspireerd geraakt dat dit toch echt wel dé hobby is voor mij. Op die beurs heb ik je ook aan het werk gezien met de Copics en daar kan ik toch nog wel wat van leren, hoor! ;-) Maar ik ben lekker aan het oefenen, heerlijk om te doen! Link naar je blog en de candy staan inmiddels op m'n site. Wauw, dat zou fantastisch zijn om te winnen, wat een boel mooie spullen en weer nieuwe dingen voor mij om uit te proberen, ik kijk met spanning uit naar je 250 volgers! En ik kijk ook uit naar je nieuwe inspirerende creaties! Helemaal leuk!

Groetjes, Wendy

scrapAnnie zei

wow zeg!!
wat een super grote candy geef je weg zeg!!ik doe erg graag mee hoor!
en alvast gefeliciteerd als je de 250 volgers berijkt!!!
liefs ann
xoxo

caroline zei

hallo Diny

hééél erg leuke candy
groetjes uit belgie
kom gerust eens kijken naar mijn blog
caroline

Creagea zei

Wauw wat een supercandy,volger ben ik al en heb je candy op mijn blog geplaatst en op naar de 250 volgers.

Groetjes Gea

Rosa Forino zei

complimenti per i tuoi lavori sono molto belli
sono felice di partecipare al tuo blog candy...
ti ho conosciuta per caso, incrocio le dita e spero...
sei con un post su http://blogcandymania.blogspot.com/
nuova VOLGERS ;-)
spero di aver seguito tutte le regole se manca qualcosa fammi sapere saluti dall'italia

Maris zei

Hi Diny, geweldig ,wat een mooie candy, ik heb het op mijn blog gezet, en je volger ben ik geworden, bedankt voor de kans om te winnen xx

Lydia Boode zei

Hoi Diny,
Heb je candy gepost en je staat in de rol hoor.
Een hele gave candy zeg.
groetjes Lydia

http://scrappenbylydia.blogspot.com/

Marleen zei

heb volgens mij aan al de 'verplichtingen' gedaan en wil graag meedingen voor de candy (die super is trouwens!).
Groetjes Marleen

Diana zei

Das ist ein supertolles Candy! Ich habe mich auch in deine Leserliste eingetragen. Deine Werke gefallen mir.
LG Diana

Anja zei

Wat een geweldig candy ga je weggeven. Ik kan natuurlijk niet achterblijven. Een link op mijn blog had ik al, maar ben nu ook volger geworden. Je bent echt een bofkont als je deze candy wint.
Hoe gaat het nu met je oog? Is het al wat minder blauw? Je vraagt je misschien af, hoe weet zij dat nou? Ik was een van de leergierigen die je het gebruik van de Copics op de beurs in Zeist hebt uitgelegd. Nog bedankt hiervoor, want ik heb er veel van geleerd.
groetjes Anja

Marjanne zei

Ik ontdek je blog, hartstikke leuk! en, allé hop, ik waag mijn kans!!

Claudia zei

Wow, aas für ein großartiges Blog- Candy. Danke für eine Chance dieses zu gewinnen. Ich habe deinen Blog Candy auf meiner Sidebar verlinkt. Natürlich werde ich auch Verfolger.
Lieben Gruß
Claudia

Annelies zei

Wat een ongelooflijke candy! Ik volg je blog en er staat een link in mijn sidebar . Ik heb je ook toegevoegd aan m'n favorieten. Bedankt om zo'n leuke candy weg te geven en veel succes om 250 volgers te bereiken! Groetjes uit België, Annelies

Christien zei

Hoi Diny
Jee wat een mooie blog heb jij zeg En wat een mooie candy
Ik ben gelijk volger bij je geworden hoor en heb ook gelijk je candy op mijn blog gezet
Ik wens je heel veel succes met het krijgen van 250 volgers
Ik ben nummer 207 dus het schiet op
Ik ben nog lang niet zover hoor maar wie weet komt dat ooit nog eens
Heel veel succes met je blog
groetjes Christien

Andreja - kokos zei

Great candy!!
I linked your candy on my blog (sidebar) with a picture and I become your follower an added your blog on my bloglist . Thanks for the chance to win this candy!
Hugs, Andreja

Wilma zei

Hoi Diny,

Wat een geweldige candy heb je! Ik voel me net een klein kind dat voor de ruit staat van een snoepjeswinkel! Dank je wel! Ik ben je volger geworden en je staat op mijn blog. Succes!

Tineke zei

Ik ga volger worden, maar wat jammer dat je altijd een blog moet hebben om in de race voor een candy te zijn. Die heb ik n.l. niet en zal dus ook nooit in aanmerking komen voor een candy. Dat houdt niet in dat ik je werk niet meer vind, want je maakt prachtige dingen, vandaar dat volgen.

Groetjes Tineke

Evelinde zei

Hallo Diny,

Wat een gave candy. Ik was al copic gek maar bij het zien van al die spullen ben ik het helemaal. Gaaf hoor. Ik ben volger geworden hoor, wie weet maak ik een kansje!
Succes!

Anneke zei

Hoi Diny,
wat een geweldige candy!!
Zo leuk dat je deze weggeeft aan één van je volgers. Ben gelijk volger geworden want zag dat ik dit nog niet was, maar kwam altijd eens om de hoek kijken ;)
Groetjes anneke

Scrapbooking en Kaarten in de Meyerij zei

wauw dini, wat gaaf zeg!! enne die 250 volgers komen er wel want met al die leuke dingen die je maakt!!

liefs van je dat je deze candy weggeeft, volger was ik al en ik heb je candy op mijn blog geplaatst

liefs petra
XOXO

Anoniem zei

Ben volger geworden, nadat ik op de Art Specially heb gezien wat een mooie kaarten je met de copics kunt maken.
Helaas heb ik geen blog :o(
Maar niet te min staan op jouw blog schitterende kaarten.
groetjes
Carla

jannie zei

ik ben volger geworden . ik heb dekunst af zitten kijken op de stempelbeurs prachtig het in kleuren . het is erg leuk om die candy te winnen . dus we wagen een gokje . ik heb het op mij blog gezet . en het is erg leuk dat je het doe
http://jannie-jannie.blogspot.com/

dorien zei

Jemie wat een gave candy wil ook wel een gokje wagen

groetjes Dorien

Linxx zei

Héél gaaf! Je maakt ook echt supermooie kaarten met je Copics! Ik hoop dat het me gelukt is wat je vraagt, ik blog nog niet zo lang, en heb dus nog niet zoveel ervaring :S

Liefs,

Linxx

j.prinsen zei

Hoi Diny

Wat een geweldige mooie candy en wens je veel succes met alle volgers en die 250 haal je binnenkort ook binnen.
Ben zelf al even volger van je blog maar heb zelf geen blog dus gaat deze candy aan mijn neus voorbij.(Snif...snif..)

Succes en lieve groetjes

Leni

Kym's Crafty Cards zei

Diny, well what lovely candy you have up for grabs. Congratulations on reaching nearly 250 followers - I've got a long way to go before I get that far. Take care. Best wishes, Kym xxx

S. zei

Hoi Diny,

Ik keek al heel vaak op je blog maar ben nu toch maar volger geworden. Vind je blogcandy echt super, dat zou gaaf zijn om te winnen! Op mijn blog staat de link naar jouw blog. ik hoop dat er veel mensen zijn die jouw mooie creaties komen bewonderen

groetjes

Sandra

elisabeth zei

Wat een gave candy heb je gemaakt!!! Super, daar wil ik natuurlijk ook wel een kansje voor wagen. Volger ben ik vandaag geworden , je candy heb ik op mijn blog vermeld op de voor blz en de link staat er ook bij.
op naar de 250
en wat een gave blog heb jij ik zal nog vaak langs komen

marjon zei

wat een super leuke blogcandy, Ik ben je volger, kijk maar ens op mijn blog.

Groetjes Marjon

Saskia van den Berk zei

Hey Diny................diseen super candy!!
Ik zet hem meteen op mijn blog.
Ik ben al een tijdje een van je volgers.
Grt. S@s

Renate zei

Hoi,

Wauw wat een mooie candy, heb de 3 dingen gedaan.
Heel veel succes verder.

Gr.Renate

Bernadet zei

wat een gave candy Diny.
Op naar de 250 of meer natuurlijk;)

scraphobby zei

Hallo Diny wat een super candy wie wil die niet winnen.
nou ik ben volger geworden en heb een link op mijn blog gezet.
ik wens iedereen veel succes.
gr marian

Irma zei

Wauwwwwwww wat een gave candy , op naar de 250 volgers ( hoop natuurlijk voor jouw op meer ).
Ik ben volger geworden , en de link staat ook op mijn blog.
Groetjes Irma

Margreet zei

ik ben zonet volger van je geworden, Diny....je blog kende ik nog niet, wel je naam i.v.m. de Copics.....ik ga je nu meteen linken op mijn blog......want wie zou nou zo'n supergave candy niet willen winnen?

groetjes, Margreet

mirjam zei

wat een super gave blog candy valt er te winnen ik heb me aangemeld
als volger en een berichtje op mijn blog geplaatst
groetjes

Marianna zei

Wat een waanzinnig candy!!
Volger ben ik al een tijdje want ik vind je creaties gewellllllldig!!!
Die 250 zullen er dan ook zeker snel zijn!
En hij staat dan ook in mn sidebar!
Wens je heel veel succes!!

Groetjes Marianna

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd Diny met het grote aantal volgers in zo'n korte tijd, hulde!
Natuurlijk doe ik graag mee met deze mooie candy en ik zet de foto op mijn blog. De link naar je blog staat al in mijn sidebar.
Groetjes van Jacqueline

Malwina zei

wow! super candy! thanks for the chance to win! link in my sdebar and a new follower!

Malwina.

haakcreaties zei

Hoi hoi,nou ik was vandaag eindelijk dus volger geworen van jouw blog.Zoals ik al eerder zei vandaag.Ik heb je een keer ontmoet een tijdje terug in Arnhem was dat geloof ik.We mochten van jou samen op de foto,met mijn 2 zusjes.Ik ben een echte fan van je hoor.
Ik vind die Candy natuurlijk super leuk ,maar net zo leuk als eindelijk volger te zijn van jouw blog.
Ik wens je succes met het aantal leden.Kom je ook een kijkje nemen op mijn site....als je er de tijd voor hebt haha.

scrappiestamp.blogspot.com

groetjes mierjam

annemarie zei

wauw wat een gave candy Diny.Hier wil iedereen wel een gooi naar doen hoor.Je hebt trouwens ook een leuke blog dus kom zeker meer langs hoor. groetjes Annemarie

Anoniem zei

Wahw Diny wat een prachtige candy.
Mijn mond valt ervan open.
Wat graag wil ik me ook aanmelden voor die candy.
En ik wens je nog heel veel volgers !
groetjes
Christa

creationsncraftsbyarina zei

hoi dini wat een prachtige candy heb je zeg, super !!!!
ik zou graag je candy willen winnen. dan kan ik eindelijk ervaren hoe het is om met copic markers te werken.
En natuurlijk zet ik je candy bij mij op mijn blog
komt op de nummer 1 plek van candy's
groetjes arina

haakcreaties zei

Ik heb een leuke foto neer gezet van die dag.
groetjes mierjam

Sigrid zei

HOi Diny

Nou die 250 heb je volgens mij zo bij elkaar. Super hoor. Ook je candy is echt super. Volger ben ik sinds ik je heb leren kennen in Zeist. De rest van de verplichtingen ga ik doen. Ik ga een link naar je blog op mijn blog zetten. Zodat er nog meer mensen volger van je worden.

Groetjes Sigrid.

cardsmadebyme@blogspot.com

verascrap zei

Hoi Diny,
net asl iedereen anders wil ik natuurlijk ook meedoen voor de geweldige blogcandy die je hebt!!
Super gave samenstelling heb je gedaan! Volgde je blog al, nu ook als volger aangemeld!!
Heb aan alle voorwaarden voldaan!!
Groetjes, Vera

José zei

Hallo Diny,

Wat een super blogcandy zeg! Ik ben volger geworden (maar ik volgde je al door regelmatig te komen kijken.
Ik vind je werk geweldig en doe regelmatig inspiratie op.
Groetjes,
Jose

Caro´s kreative Welt zei

Hallo Diny,
wow, was für ein tolles und großes Candy. Da versuche ich doch mein Glück mal.
Verfolger bin ich und das Candy habe ich in meiner Sidebar verlinkt.

Deine Werke gefallen mir sehr.

Liebe Grüße
Carola

Lena Katrine zei

Amazing candy!!! Would love to win this :)
I've put a picture with a link to it in my sidebar, and become a follower :)
Now I keep my fingers crossed :)

Hugs, Lena

Annemarie zei

Wauw Diny wat een fantastische candy, ik wil graag meedoen.
groeten Annemarie
http://atbij.blogspot.com

Lena Katrine zei

Amazing Candy! Would love to win this :)
I've become a follower and put a picture with a link in my sidebar! Now I'll keep my fingers crossed :)
Yhanks for the chanse :)

Hugs, Lena

Ingrid zei

Hoi Diny,

Wauw wat een super gave candy.
Ik heb in ieder geval gedaan waar je om vroeg, en ik wil graag een gokje wagen.
Volgens mij ga je heel snel die 250 volgers halen.
Succes verder met je mooie blog en ik zal er zeer zeker regelmatig komen kijken.

groetjes Ingrid van der Sommen

Scrappy Moon zei

Hoi Diny.
Wat een geweldig leuke candy. hield je blog al in de gaten maar ben nu ook volger geworden hoor. Op naar de 250 volgers. Leuk hoor.
Je candy staat op mijn blog.
Nog een fijne avond
Groetjes Monique

Annemarie zei

Wauw Diny wat een fantastische candy, die zou ik wel willen winnen.
Groeten Annemarie
http://atbij.blogspot.com

Ellen zei

Hoi Diny
Oh, je bent er bijna..... nog twee te gaan!
Wat een fantastische blog candy heb je samengesteld! Wie wil dat nou niet winnen? Ik ben volger geworden, heb je candy in de sidebar gezet en de link naar je blog in mijn lijstje met favorieten op mijn blog (voor mezelf ook wel net zo handig!!!)
En nu ga ik zitten duimen....

Groetjes Ellen

ps ik wil nog even kwijt dat ik het heel erg fijn vind dat je de Copic nummers vermeldt waarmee je gewerkt hebt. Zo zie ik steeds weer nieuwe kleurencombi's. Geweldig!

ingridskaartenhuis. zei

hallo Diny,
haha ik ben de 250 ste volger , net op de valreep, is dat nu niet grappig.
Ik volg je blog en ik heb de candy ook op mijn blog gezet, ik wil wel eens een gokje wagen hoor.

groetjes ingrid

Anoniem zei

Hallo Diny,
er zijn al 248 volgers:)
Wat een super geweldige candy.
Ik heb je blogcandy in mijn sidebar gezet en ook je link toegevoegd aan mijn lijst met Super Mooie blog's!!!. En natuurlijk was ik al een volger :)

groetjes nonna
http://nonnashobbystime.blogspot.com/

Unknown zei

Hoi Diny,

Ik heb me aangemeld en ben volger 249..nog eentje te gaan!
Had je blog nog nooit gezien, maar ga hem nu zeker in de gaten houden.
De candy, je wesite etc staan op mijn blog!

Groetjes Daniëlla
xx

Linda zei

Hoi Diny

Geweldige candy, echt supermooi. Volger was ik al een poosje en je staat ook op mijn blog vermeld. Ik zou dolgraag een gokje wagen in je candy.
Groetjes Linda Dekker

Drea´s World zei

Du meine Güte was für ein ZUCKER Candy ein traum jedes Bastlers einen tollen Blog hast Du hab mich als Follower eingetragen und auch in meiner Sidebar verlinkt drück mir jetzt selber die Daumen!!!
Bussie Drea

creacora zei

Hoi Diny ik ben je volger geworden en wil graag meedoen met deze schitterende candy wat een schitterende prijs meis !!
groetjes Cora

Wendy zei

kaqn alleen maar wow zeggen, ik heb alles gedaan wat ik moest doen.. en dit is mijn(oke hij is nog in de maak blog)

http://wendysscrapandstampaddiction.blogspot.com/

Anita zei

Hoi Diny

Wat een supercandy.
Heb aan alle voorwaarden voldaan hoor,.
Blijf je volgen.

Groetjes Anita

Anke zei

Hele leuke candy, die wil ik graag winnen.
groetjes Tessa
www.tessaskaarten.blogspot.com

Thea zei

Hoi Diny

Dat ziet er super uit , met als je site :). Ja ik wil ook net als allemaal proberen om de blogcandy te winnen. Succes met je blog :):0

Gr Thea

Humartine zei

Hallo Diny
Ik ben ook volger geworden , ik hoop dat ik het goed gedaan heb , ik heb een verwijzing naar jou blog gemaakt maar ik ben niet zo bijdehand met de computer, maar ik hoop dat ik toch mee mag doen voor de candy ,hij is zo mooi , gr Humartine

Tamara zei

Hoi Diny,
volger was ik al, heb je candy en de link op mijn blog gezet.
Groetjes Tamara

Geertje zei

Hallo Diny,

Wat een super candy GEWELDIG.
Ik waag ook een gokje.
Volger was ik al van je.
Bedankt voor deze kans.

Groetjes Geertje,

Esther Cooijmans zei

Hoi Diny,

wat heb je weeeer een SUPER gaven Blogcandy samengesteld!! :D
Ik wil graag een gokje wagen!

Groetjes Esther

Nicole zei

Hoi Diny

Als eerste gefeliciteerd met je (nu inmiddels meer dan ) 250 volgers. Wat heb je een gave Candy om te krijgen. Ik zet je op mijn blog en zal heel hard duimen dat ik hem mag krijgen.

Margreet zei

Hallo Diny,
Ook ik zou graag n gokje willen wagen. Wat n super gave candy is t zeg!. Dank je dat je ons allen de kans geeft om al dat moois te winnen. Heb me aangemeld als volger en ook de candy op mn bog gezet enz. Dus ik hoop dat het zo goed gedaan is.
Groetjes Margreet

Willie zei

Hallo Diny,
Wat een geweldige mooi candy,ben net volger van je geworden en heb volgens mij ook aan alle andere verplichtingen voldaan voldaan.

gr..Willie

Renate Bannink zei

Haha ik kom best regelmatig hier, maar ga je nu echt volgen dus heb op die knop gedrukt, heb dan zelf geen blog en kan dus niet meedingen naar de prijs maar goed, tis niet anders.
Vind dat je echt schitterende dingen maakt en dat deelt met ons.
Prachtig en zal me iedere keer weer verwonderen wat je weer gemaakt hebt.
Groetjes Renate

fusiafscrapping zei

Hello Diny,
Of course I want to enter your blog candy too and spread the word about your lovely blog in my sidebar. :o)
The winner will definitly be a lucky one!!
I'm yours #267 follower

XOXO

http://fusiafscrapping.blogspot.com

♥ Yolanda ♥ zei

Hallo Diny, wat een fantastisch idee om een candy weg te geven, daar houden wij wel van :).
Ik ben een volger geworden, maar ik was wel vaker op je site geweest, ik heb een link met foto aan de zijkant van mijn blog gezet, zodat iedereen die op de foto klikt automatisch op jouw site terechtkomt. Ik hoop dat dat voldoende is, want ik heb geen lijst met gevolgde blogs.
Groetjes Yolanda

Kimmie zei

Hoi Diny

Wow wat een super candy!
Ik heb alles gedaan wat je vroeg en hoop dat ik nog een poging mag wagen om deze mooie candy te winnen!
Ik heb je candy in de sidebar van mijn blog geplaatst en ook je link onder medebloggers...
Natuurlijk ga je me nu regelmatig terug zien want ik vind dat je een harstikke mooi blog hebt!

Come to visit my blog here

Dank je wel voor deze ongelofelijke kans om zo een mooie candy te winnen!

XXX Kim

crazyknutselgek zei

wat een geweldige blogcandy

Ik doe natuurlijk graag mee.

ik heb alles gedaan wat er gedaan moest worden.

liefs anita crazyknutselgek

Marga vd Heijden zei

Hoi Diny,

Het is je gelukt om de 250 volgers te halen en het is mij gelukt om een blog aan te maken, ik wilde toch wel kans maken op je candy en heb besloten om zelf dan ook maar eens een blog te gaan beginnen.
Het is me alleen niet gelukt om je foto bij mijn berichtje te zetten.

Dus ik doe graag mee met je Candy en succes met je volgers op naar de 500.

Groetjes Marga vd Heijden
http://hobbypuppke.blogspot.com/2010/04/candy-van-creadin.html

Sliekje zei

Hoi Diny,
grappig he hoe snel je aantal volgers ineens groeit als je wat weg geeft ;-) Het is ook wel een super mooie candy hoor! Een paar van zulke candy's en je hebt zo 1000 volgers hahaha geintje.
groetjes Sliekje en katjes

Marga vd Heijden zei

Hoi Diny,

Geweldig dat je al weer 250 volgers hebt en ga zo door, op naar de 500.
Ik heb zelf nu ook een blog gemaakt en heb je link erop gezet.
Ik wil natuurlijk ook meedingen naar de Super Leuke Candy.

Groetjes Marga

Jessica zei

Hallo Diny

Wat een super blogcandy en heb me zelf aan de voorwaarde gehouden om mee te doen aan de candy...
kom zeker vaker kijken
Groetjes jessica.

*_Samantha_* zei

wauw wat een mooie blogcandy!
ben volger en zet hem gelijk op mijn sidebar. doe dus mee!!

Gr. Samantha

jeanette zei

hoi diny, van harte met je 250 volgers, ik was al volger van je, maar helaas heb ik geen blog...
ik volg je al heel lang op beurzen, ik zie je meestal in elst bij anita, september ben je daar weer..
de candy is helemaal geweldig, ik hoop dat ik mee mag doen ondanks dat ik geen blog heb...óp naar de volgende 250!!! heel veel liefs jeanette

Marjan van der Wiel zei

Hallo Diny,

Wat een geweldige candy zeg!! Ik ben al volger bij je en zet hem gelijk op mijn blog. Ik doe graag mee aan je candy!

Liefs, Marjan

nellie zei

Hallo Diny
Volger ben ik al , en zou daarom dol graag meedoen.
Wat een geweldige candy
groetjes nellie

Hanny zei

Hoi Diny.
Ik ga je volgen en zet de candy op mijn blog. Ik zie dat je de 250 volgers al hebt en er komen er vast nog wel meer.

PS. ik ken je nog van jaren geleden.We schreven boekjes Voor LRV en DEMO bij Kars maar dat is lang geleden.

Groetjes Hanny.

Anoniem zei

WAUW Diny!!
Wat een gave candy geef je weg! Misschien had je er beter 350 volgers van kunnen maken want ik ben inmiddels volger 277!
Ik heb een link op mijn blog :Stempelientje gezet.Moet nog wel even uitvissen hoe ik dat blog volg linkje moet plaatsen.
En wat gaaf dat je van je hobby gedeeltelijk je beroep hebt kunnen maken,SUPER!
Groetjes van Stempelientje.

Alex zei

Hallo Diny!

What a lovely candy! Thanks for the chance! I have posted about your candy here: http://eisbaerentraeume.blogspot.com/2010/04/gorgeous-blog-candy.html
Lots of love, Alexandra

Gonny zei

hoi diny

Zie dat je de 250 volgers al hebt En een hele leuke candy Zou leuk zijn als ik hem zou winnen maar ja dat denken en hoopt iedereen op
Ik was al volger maar zal je candy op mijn blog zetten
En die hem wint de candy super veel plezier er mee

groetjes gonny

Tanya zei

Fantastic candy!!!!!!!!
Copic's it's my dream.....
Thanks for the chance to win! Linked candy on my blog and I'm your follower.
Thanks!!!

Maudy zei

Hallo Diny,

Wat een gave blogcandy zeg. Ik ben gelijk volger geworden en heb je link en foto ook op mijn blog gezet. Ik hoop dat dit de bedoeling zo was. Nou dan ga ik nu snel de rest van je blog bekijken.

Angelique zei

Hoi Diny,

wauuw wat een volgers heb je er al bij gekregen. Je candy ziet er uit om te smullen hoor! Ik ga ook en kansje wagen, volger ben ik al vanaf het begin en ga meteen even je candy op mijn blog vermelden! Heel erg veel succes allemaal!!

liefs angelique

crealine zei

Hoi Diny,

Wat een gave blogcandy zeg ! Ik volgde je al langer, ben nu ook "echt" volger geworden hoor !
Aan 2 van je 3 voorwaarden kan ik voldoen, ik heb zelf geen blog dus ik kan je er niet op zetten. Sorry daarvoor :-(.
Evengoed, ga vooral zo door met ons inspireren !!!!! ;-)))))

Groetjes,

Caroline :-)

scrapgirlmarianne zei

Hallo Diny,

Wat een supergave candy zeg!
Ik ben nu net volger geworden, nr 281 haha dus ja de 250 heb je al bereikt dus geweldig!!!!

Ik zet hem op mijn blog hoor en wil graag kans maken op deze mooie gave candy.
Ik zag je pas in Zeist maar het was steeds zo druk dat ik nieteens langs kon komen pfff.

Groetjes marianne

Metsje zei

Goh Diny wat een mooie candy, daar wil ik graag aan mee doen. Uiteraard heb ik gedaan wat je vroeg
Gr Metsje

Rita zei

Wat een gave candy heb je! Ik ben al volger en doe graag mee met je candy. Nu maar hopen dat ik in de prijzen val. Groetjes, Rita.

Dinie zei

Hoi Diny

Wat een prachtige candy zeg
ik heb hem op mijn blog geplaatst en de link ook .
En ik ben natuurlijk volger geworden om te volgen wat voor mooi,s je allemaal maakt.
Succes verder.

Groetjes Dinie

Detje zei

Wow wat een super gave candy!!!! Natuurlijk wil ik graag mee dingen. Volger was ik al en heb de candy in mijn sidebar geplaatst.

Groeten Detje

chantal zei

Wauw, proficiat met je volgers! Wat een candy, prachtige spullen. Zeer aanlokkelijk! Natuurlijk waag ik graag een kans.
Ik ben volger geworden en zet een link op mijn sidebar.
liefs Chantal

Anoniem zei

Hallo,

Nu zijn er toch meer dan 250 volgers?
Gaat de Candy nu beginnen?
Ik ben al volger en je staat ook op mn blog:

http://carolinescc.blogspot.com/

Gefeliciteerd met zoveel volgers!
En ik heb nog nooit zo'n grote
candy gezien!
Als je dat wint hoef je volgens mij nooit meer naar de winkel!

Bedankt voor een kans op dat mega coole pakket!

Groetjes,

Caroline

Aunty Sue zei

wow so many followers and such yummy candy . I have place a picture and a link from my sidebar to you. Thanks for the chance to win this. Sue xx

henny18 zei

Hallo Diny,

ik ben ook een van je volgers geworden,en ik wil natuurlijk ook graag die mooie dingen winnen,dus ik heb je ook toegevoegd.

Groetjes Henny

chrilvian zei

hallo diny,
he he eindelijk weet ik hoe ik een candy moet plaatsen.
ik vind je werk erg mooi.
ook kijk ik graag naar je filmpje van de copics op hobbiehandig.

Devlin zei

Wat leuke candy! Heb alles netjes opgevolgd. Ik herken je van een filmpje op de HobbyHandig site, wat leuk. Zo leer je altijd weer wat.
Bedankt voor deze kans.

anneke's creaties zei

hallo diny,

wat een geweldige candy, natuurlijk wil ik ook graag een kansje wagen, ik weet alleen niet tot welke datum deze candy loopt, dus ik hoop dat ik niet te laat ben met mijn reactie, ik ben volger van je geworden en heb een link in mijn sitebar gezet, als dit zo door gaat dan bereik je de 350 volgers, maar dat heb je dan ook dik verdiend want je blog ziet er geweldig uit.

groetjes anneke

Gwendolyn zei

Wat een prachtige candy! Daar zal je iemand waanzinnig blij mee maken! Ik ga heel hard zitten duimen ;-)

Groetjes Gwendolyn

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Hoi Diny,
De kans is klein met zoveel deelnemers, maar ik wil toch een gokje wagen. Succes met je blog en blijf vooral al die mooie inspirerende dingen maken!
Groeten Miranda (www.laulijn.nl)

FarHai zei

Sorry. Do not saw that candy drawn

yvonne zei

Hallo Diny

Prachtige candy ,ben nummer 310 als je volger.

Nou maar duimen,Succes

Gr yvonne
http://yvonneshobbystime.blogspot.com

Céline zei

Wow, wat een mooie candy! Die wil ik best wel winnen :-)
Je staat in mijn lijstje blogs en foto staat er ook bij!
Groetjes Céline

susana zei

Hello Diny:
congratulations in your more than 250 followers now. I am new in this and I just found your blog. Love your work and your candy is amazing. Hope you count me in. Big hug from Uruguay.
sudzui@yahoo.com

Anoniem zei

hallo dinny,
ik zou ook graag mee doen ik zet straks jouw candy op mijn blog hoor !
groetjes:shirly

Susan Nel zei

this is a fantasitc prize,what great candy. i like your tilda cards very much.hope you reach your goal of bloggers soon.

Anoniem zei

Hallo ein tolles Candy da versuch ich mein Glück, habe den Blog verlinkt auf meinen Blog.
LG Karla

Domna zei

Hi,Diny! Congrats! This is really some wonderful candy! Linked it on my sidebar and I'm your follower. Thanks for a chance to win!

Linda zei

Hoi Diny,
Ik hoop dat ik nog mag meedingen met de candy.
Het is echt een prachtige candy met enorm veel echte hebbedingetjes.
Heb de link vd candy geplaatst en ook dat ik het blog volg.
Bedankt voor deze kans.
gr linda

Margrit zei

Hoffe, das du die 250 bald schaffst.Ein tolles Candy hast du.Versuche auch mein Glück.
LG Margrit

Anoniem zei

Hallo Diny,

wat een mooie site heb je en wat een prachtige dingen staan er op. Natuurlijk zou ik graag in de candy willen winnen want het ziet er prachtig uit. Heb de candy bij mij op mijn blog neergezet.

Groetjes, Friedy

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.