zaterdag 10 april 2010

Inschrijfformulier Copic Certificeringscursus

Hallo,
ik had een aantal mensen beloofd om het inschrijfformulierop mijn blog te zetten. Maar op een of andere manier krijg ik geen nieuwe pagina in mijn zijbalk. Daarom de volgende oplossing:
Stuur even een mailtje naar mij dsprakel@gmail.com en ik zal het je per mail toesturen. Als ik een andere oplossing heb, zal ik dat hier laten weten.

Het was erg gezellig op het Art Specially Event, heb met een aantal van jullie kennis gemaakt, erg leuk. Wat zijn daar veel exclusieve stempels te koop, er zijn merken waar ik nog nooit van gehoord heb.
Wie weet wie ik morgen nog tegenkom,
groet Diny

3 opmerkingen:

celia zei

Dat vonden wij ook!Amai Diny,je zag er niet uit,had ik niet geweten dat je gallen was had ik gedacht dat je slaag gekregen had!Hihi!Je kaartjes zijn prachtig ook in het echt!Ik ben heel blij dat ik geweest ben!Veel liefs,Celia.

Scrap Hills zei

Hallo diny,

Leuk om je nu in het echt ontmoet te hebben. Je bent een gezellig en creatief mens. Ik ga hard sparen voor de copic cursus want volgens mij leer ik daar super veel, ik heb nu al veel van je geleerd in dat kleine half uurtje. Hartelijk dank en hoop dat je oog snel heelt.

Groetjes Hil

Anoniem zei

Hello! Can you tell me how i can register mail at google [url=http://google.com]google[/url] http://google.com