maandag 12 april 2010

Hoera, ons blog is geopend!

Hallo, nog geen tien minuten geleden is het Gekopcopicblog in de lucht. Ben van Nicole Verkooijen heeft dit blog voor ons gemaakt, een mooi stukje werk. Ben bedankt voor al je werk.
Op dit blog kun je nu aan de rechterkant de informatiefolder over ons certificeringsprogramma downloaden, dit is voor de mensen die niet in Zeist waren of daar geen folder hebben meegenomen. Ik heb de folders bij verschillende winkeliers achtergelaten en we zullen ook de andere winkeliers een stapeltje opsturen. Zo kun je toch aan de mooie kleurenfolder komen. Het inschrijfformulier kun je ook van het blog halen, invullen en naar mij opsturen. Ik heb al een aantal aanmeldingen binnen, dames bedankt daarvoor. Dit gaat zeker een succes worden, gelet op jullie reacties in Zeist. Wat ik erg fijn vond, dat er winkeliers waren die vertelden dat het echt de moeite waard is om de cursus te volgen. Goed om het ook van een ander te horen.
Word snel volger van ons blog en kijk regelmatig wat wij er op publiceren.
Lees ook even het bericht over de Copic Ster van de week, we hebben al aanmeldingen binnen hiervoor. Volgende week woensdag kiezen we voor de eerste keer onze STER.
Morgen post ik weer een kaart, heb er vanmiddag een aantal gemaakt voor de stempelbeurs a.s. weekend in Stuttgart, daar ga ik met Annie naar toe om de Copics te promoten.
Hoop jullie snel als volger te zien op het nieuwe blog.
groetjes Diny

9 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

gaaf! ik ga gelijk ff spieken ;)

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hallo Diny!

Via het copic-blog ben ik op jouw eigen blog terecht gekomen!
Je hebt al veel verteld in de winkel over je kleinkinderen, leuk om ze eens op foto te zien!! Inderdaad schatjes!!

Veel succes met de blogs!
Groetjes, Yvonne

stempelfeest zei

Wat ontzettend leuk! Ik ben direct volger geworden!
Groet Mariska

Dina zei

dat is leuk te lezen, dan zie ik je in stuttgart

Erna zei

ook jij van harte met de opening van het blog Diny ik heb net ook bij Nicole een reactie achter gelaten dus doe het ook even bij jou. Waren twee vermoeide maar oohh zo leuke dagen he in Zeist. (zal me even kenbaar maken stond tegenover je bij Creabest) Waarschijnlijk kom ik ook het certificaat halen bij jullie dus we zien mekaar zeker weer.

Groetjes Erna

Sliekje zei

Hoi Diny,
gaaf eindelijk een copic blog! ik hoop dat jullie er lekker veel info, tips en technieken op zullen zetten (handig voor mensen zoals ik die niet naar een curcus of workshop kunnen) Veel succes ermee en natuurlijk vooral veel plezier :-)
groetjes Sliekje en katjes

Monique zei

Hoi Diny,

Wat een prachtige kaarten maak je ! Ik wilde je ook nog even laten weten dat ik genoten heb van je workshop afgelopen zondag. Heb er veel van opgestoken. Nogmaals hartelijk bedankt :)).

groetjes Monique

Erna zei

Hallo Diny,

Het is een prachtige blog geworden ga hem zeker in de gaten houden.
Vond het erg gezellig in Zeist stond tegenover je bij de stand van Creabest.
We zien mekaar vast wel weer bij het Copic event.

Groetjes Erna

Kim zei

hoi

Je kan alleen de folder niet binnen halen en ik heb wel intresse.

gr kim