zondag 4 april 2010

Even op non-actief

Hallo, ik kan even geen berichten posten, want ik lig een beetje in de kreukels. Afgelopen vrijdag heb ik een ongelukje gehad in huis, ben waarschijnlijk flauw gevallen in de badkamer en met mijn hoofd tegen de wastafel gevallen. De rechterkant van mijn gezicht (vooral mijn oogkas) ziet er uit als die van een bokser die een wedstrijd verloren heeft. Mijn linkerpols is ook erg pijnlijk, wat het is weet ik nog niet, moet er na het paasweekend  maar eens naar laten kijken.Kan hem niet gebruiken op dit moment, dus niet hobbyen.
Even geduld, er komen wel weer nieuwe berichten als ik weer wat kan doen.
fijne tweede paasdag.
Diny

30 opmerkingen:

Fia zei

Ohhh dit klinkt niet goed Diny!!!
Je heb een flinke smak gemaakt zeg!
Dat zal heel pijnlijk zijn.
Doe maar even rustig aan hoor, ik wens je veel sterkte.

Groetjes Fia

De Creakeet van Peet zei

Doe het lekker kalmpjes aan, gezondheid gaat voor alles. Zal wel niet mee vallen voor zon bezige bij als jij...Sterkte Peet

Angelique zei

Ik hd het al gehoord van je.. tjee wat zal je een smakkerd hebben genaakt! Doe voorzichtig hoor en rustig aan! Inderdaad voor de zekerheid maar even naar je pols laten kijken als het zo pijnlijk is! beterschap ermee!! dikke knuffel, angelique

Unknown zei

Tjemig zeg, doe het even rustig aan, ik zou het wel heeeeeeel jammer vinden als je er niet bij zou zijn.

Groetjes Agitte

celia zei

Wat erg en nu juist met de Paasdagen, hopelijk heb je niet al teveel pijn! Zie je misschien in Zeist!Het allerbeste en toch nog een fijn Paasweekend gewenst!Liefs,Celia.

Jolanda de Ronde zei

Ooooh diny das nie zo mooi allemaal!
Doe het lekker effe rustig aan ..... ook al zal dat moeilijk voor je zijn.
Sterkte ermee!!

Groetjes,Jolanda

Yvonne zei

Jeetje zeg dat is niet zachtjes gegaan.Laat er maar even goed naar kijken.Doe rustig aan en laat je maar een beetje verwennen.
Lieve groet Yvon.

Andrea zei

hoi Diny,
wat klinkt dat akelig zeg,
pas je wel een beetje op en laat er zeker dinsdag even naar kijken
ik wens je in ieder geval veel beterschap en doe een beetje kalm aan he
groetjes andrea

*Ellen* zei

tjee Diny dat is schrikken voor je geweest, dat is een flinke smak dan die je hebt gemaakt, en ik zou er toch maar even naar laten kijken hoor, doe je voorzichtig en rustig aan, dat zal wel niet meevallen voor je, maar doe het toch maar, veel beterschap,
dikke knuf Ellen

Caroline zei

Gatsiedarrie Diny ...... wat een ellende!!! Ik hoop dat je snel weer de oude bent. En dat je pols niet al te ernstig is!!! Beterschap! Groetjes, Caroline

Karin zei

Diny, heel veel beterschap! Ik hoop dat het allemaal niet te ernstig is en dat je snel weer kunt knutselen!

Gr. Karin

Anoniem zei

Zo dat is niet best Diny ,en ik zou er maar naar laten kijken en ook waarom je flauwgevallen bent.
Wens je veel sterkte en beterschap.

Jannie.

Sliekje zei

Hoi Diny,
dat is flink balen zeg! Ik hoop dat het meevalt met je pols en dat je je snel weer beter voelt! Ik weet hoe frustrerend het is als je hoofd vol ideeën zit en je niet kan fröbelen,dus ik hoop voor je dat je weer snel aan de slag kan. Maar geniet eerst maar eens van een paar dagen rust en laat je lekker verwennen ;-)
groetjes Sliekje en katjes

Dorathe de Greef zei

Hey Diny,
Is dit niet erg drastisch om een paar dagen(?) rust te hebben.
(geintje)
Ik hoop natuurlijk dat het allemaal meevalt en dat ook ik je in Zeist kan begroeten.

Groetjes Dorathé

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat vervelend voor je Diny. Heel veel sterkte en ik hoop dat het meevalt.
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

Dat is schrikken je hebt een behoorlijke smak gemaakt ik wens je heel veel sterkte en een heel spoedig herstel doe maar lekker rustig aan

Liefs Nellie

angelique (anlou) zei

hoi diny, ik wens je heel veel beterschap meis, ik hoop voor je dat het allemaal gaat mee vallen als je bij de dokter bent geweest, en oei niet knutselen wat zal dat een straf voor je zijn meis, zo te horen is het een flinke smakkerd geweest, sterkte, liefs angelique

Miranda Slagboom-de Groot zei

dat zal schrikken geweest zijn zeg. beterschap en ik hoop dat je snel weer wat kunt doen.
groetjes miranda

Durvina zei

Och, Diny wat een toestand.
Ik wens je beterschap, en doe vooral rustig aan!!

Liefs Durvina

marijke zei

waarom zo lang wachten Diny hop naar de eerste hulpe kan wel gebroken zijn meid niet te licht over denken hoor

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Beste Diny,

Laat er maar even naar kijken, je weet maar nooit. Heel veel beterschap gewenst in iedergeval!

Groeten Miranda

Silvia zei

Heel veel beterschap Diny.
gr. Silvia

Trudy zei

Doe het lekker kalmpjes aan Dini, gezondheid gaat voor alles.
heel veel beterschap gewnst.
Groetjes Trudy

KarinsArtScrap zei

nou ik hoop dat het niets ernstig is en dat je weer vlug aan het knutselen kan gaan.
succes ermee

karin

Alie zei

Oh diny, wat naar voor je. maar waarom wacht je met er naar te laten kijken tot na het weekend? Sterkte ermee. Ik hoop dat het gauw weer beter gaat.

groetjes, Alie

JB zei

Oei Diny , wat erg ik hoop dat je
niet teveel pijn hebt .
Veel beterschap gewenst .

Groetjes Jenny

Ginette Bos zei

Diny,
Wat zal je geschrokken zijn,doe vooral rustig aan.En als je het niet vertrouwt,laat er dan even nakijken.

Veel Beterschap...
Groetjes Ginette

Marianne Schut zei

Hai Diny, jee wat schrikken zeg! Maar even kalm aan doen en jezelf in acht nemen. Een spoedig herstel gewenst en pas goed op jezelf! Groetjes Marianne

Esther Cooijmans zei

Hey Diny,

Dit klinkt niet al te best!!
Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent, en dat je dan weer lekker kunt hobbyen!

Sterkte!

Groetjes Esther

Hannie Stoel zei

Hoi Diny,
beterschap ermee hoor. Hopelijk kun je weer snel aan de knutsel.
Ben net volger van je blog geworden, je maakt zulke mooie kaarten. Ik heb onlangs de copics aangeschaft maar daar moet ik toch nog heel wat mee oefenen.
groetjes, Hannie