zaterdag 17 april 2010

Groetjes uit Stuttgart

Hallo, hier een kort berichtje van de Stempelmesse Sud in Stuttgart. Annie en ik zijn daar op de stand van Copic Duitsland en laten de bezoeker zien en ervaren hoe fijn het is om met de Copics te kleuren. Ook dit is een heel gezellige beurs, wel kleiner dan in Zeist. Heel veel workshops worden aangeboden  en natuurlijk weer veel stempels te koop. We staan naast Wiff of Joy, je snapt wel wat we weer gekocht hebben. Er zijn zulke leuke nieuwe muisjes. Trouwens nog een nieuwtje, Annie is donderdagmiddag  oma geworden van twee kleinzoons Simon en Joep, twee flinke knapen. Echt schatjes!  Dus ik ben op reis met een gelukkige oma..Hier kunnen jullie zelf zien hoe mooi ze zijn.

Nu nog een paar kaartgen
Copics op een andere manier
Vandaag laat ik kaarten zien waarbij de Copic Markers op een totaal andere manier gebruikt zijn. Dit is een van de technieken die we jullie op de Copic cursus leren, daarom geen uitleg deze keer, alleen enkele kaarten.
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden? Laat het me weten. Ik zelf vind het leuk om op andere manieren met mijn markers aan de slag te gaan. Heb intussen de grote koffer met 334 sketch markers binnen, een juweeltje! Ben er erg blij mee, handig voor mijn demo's.
groet Diny

15 opmerkingen:

Jeanet van der Lee zei

Wow prachtig, maarre...die foto van die twee schatjes wint het bij mij toch nog van je kaartjes hoor! Wat vertederend zeg!

Diny Sprakel zei

Hallo Jeanet, dat snap ik, heb dezelfde mening als jij, Annie straalt tot ver achter haar oren nu ik jouw bericht voorlees.
groet Diny

anja zei

in het buikje goed gevoed zo te zien,was even bang dat deze schatje mee warengeweest naar de beurs hihi dan heb jet het spontaan druk hihi.je kaartjes zijn heel mooi,ikhou hier welvan.
Groetjs Anja

Anoniem zei

Oma Annie Van harte gefeliciteerd met deze schatten van kleinzoons wat een geweldige foto.OO je smelt helemaal weg als je zoiets vertederend ziet.
En Diny je kaarten zijn prachtig en nog veel succes op de beurs.
Groetjes Jannie

Angelique zei

oow wat een scheetjes zeg!! Feliciteer Annie maar van mij met deze heerlijke wondertjes! Je kaarten zien er ook prachtig uit! Leuke techniek die je vaak gaat toepassen, althans ik wel! Nog veel plezier samen in duitsland!!

Unknown zei

wat een mooie kaartje maar ben het helemaal eens met mijn voorganger die twwe schatje stelen de show wat een schatjes

Liefs Nellie

Dorathe de Greef zei

Allereerst het belangrijkste en dat is Annie feliciteren met haar prachtige kleinzoons.
Diny niet getreurt, ook jou kaarten vind ik mooi, maar zoals de vorig reactie al vermeld: "Ze winnen het niet van de eerste foto."
Groetjes, ook aan Annie, van Dorathé

Sliekje zei

Hoi Diny,

allereerst natuurlijk felicitaties voor Annie. Wat zal die op een grote roze wolk zitten met twee van zulke schatjes :-)
Je kaarten zien er weer mooi uit, ben benieuwd wat je hebt gedaan, ik denk misschien wel de stempels gekleurd met de copics ofzo.
Wauw wat gaaf dat je een Sketch koffer hebt, dat moet net zo'n gevoel geven alsof je een doos chocolaatjes open maakt hahaha.
Veel plezier ermee maar dat zal geen probleem zijn ;-)
groetjes Sliekje en katjes

Esther Cooijmans zei

Hoi Diny,

Wat een gave kaarten met die nieuwe techniek!! helemaal super!!

En Annie, gefeliciteerd met je 2 schatten van kleinzoons!

Groetjes Esther

Marianne Schut zei

Hai Diny, Ook ik wil niet achter blijven om Annie te feliciteren met haar prachtige kleinzoons! Wat een pracht ventjes!! Geniet er lekker van! En Diny je kaartjes zijn prachtig, vooral die met het lilla, geweldig! groetjes Marianne

Muñe zei

Hallo Diny , es war schön Dich und das COPIC Team in Stuttgart kennen zu lehrnen. Du hast tolle tips gegeben !Danke
Liebe grüsse
Muñe

Sigrid zei

Wauw Diny wat een super mooie kaarten.
Feliciteer Annie maar met haar kleinkroost. Doet me weer even terugdenken aan 15 jaar geleden toen mijn 2ling geboren is. Het blijft toch bijzonder om 2 babytjes tegelijk te zien.

Groetjes Sigrid.

Andrea zei

Hi Diny, vielen Dank für die vielen tollen Tipps die du bei der Stempelmesse in Stuttgart gegeben hast. Deine Karten sind traumhaft schön.
Liebe Grüsse
Andrea

Diane zei

Ha Diny,

Wat gaaf dat je dit ook kunt maken met de copics!!!

Groetjes,
Diane

Anoniem zei

Annie, wat een schatjes, jouw kleinkinderen, echt om trots op te zijn.
Diny,mooie kaarten en zo'n leuk verhaal.
grtjes
Christa