woensdag 28 april 2010

De laatste voor mijn vakantie

Hallo, eigenlijk moet ik mijn koffer pakken, maar dat is voor mij altijd een heel ritueel. Ik heb daar een hekel aan en neem ook meestal veel te veel mee en vaak de verkeerde kleren. Dus dat klusje zie ik altijd tegen op, daarom stel ik nog even uit om dit berichtje te maken. Ik krijg nog steeds reacties op de Candy, maar die is al lang eruit gegaan, jullie waren zo snel. Dus hoop niet meer op die prijs, die is vandaag al bij de gelukkige aangekomen, ik las net dat ze er erg blij mee was. Zo ook de winnaars van de troostprijs . Over een tijdje zoek ik wel weer een en ander bij elkaar, houd de blog in de gaten.
Ik wil jullie laten weten dat ik nu lekker ga genieten en misschien wel af en toe de blogs zal lezen, want de laptop gaat mee. Misschien kick ik wel af en kijk ik niet, wie weet verbaas ik mezelf.
Deze kaart is ook gemaakt met een papier uit een blok met Tilda papier.  Ik heb dezelfde kleuren gebruikt als bij de kaart hier.
Ik zie een vlekje op haar neus, dit komt door de gebruikte 3D kit, jammer.
Naast de kaarten heb ik met de nieuwe magnoliaatjes ook een klein doosje gemaakt.
Hier heb ik de volgende Copic Markers gebruikt:
Jurkje R81-83-85-89 en B00-02
Huid E000-00-11 R20
Haren E71-74-77
Dit was even het laatste bericht. Tot over anderhalve week.
Als jullie inschrijven voor de Copic cursussen  krijg je ook pas na 9 mei bericht.
Groet Diny

27 opmerkingen:

Creagea zei

Supermooi kaartje en doosje.
Prettige vakantie.
Gr Gea

Angelique zei

prachtig!!! en als je niets over het vlekje had gezegd had ik het niet eens gezien! Oww ja koffers pakken, ook niet mijn favoriete klus, a;hoewel op vakantie gaan dat wel is!! Diny, ik wens je een ongeloofelijk goede en leuke vakantie, geniet van alles en vooral om je zoon weer even te zien!! veilige reis en tot snel!!

Jeanet van der Lee zei

Nou, een hele fijne vakantie! (misschien kijk je nog even op je blog) en als je het pas leest als je terug bent, ik hoop dat je van je vakantie hebt kunnen genieten!

anja zei

heel veel plezier en kom veilig terug.
gr anja

Anoniem zei

Weer prachtstukjes !
Geniet maar van jullie vakantie !
grtjes
Christa

Petra zei

Prachtige kaart en leuk doosje.
Ik wens je een hele fijne vakantie.
Liefs Petra

Andrea zei

Wie immer super Diny!
Andrea

Marianne Schut zei

Hai Diny, je kaartje en het doosje zijn weer geweldig! Leuk ook dat je de kleurnummers vermeld hebt! Ik print je kaartjes altijd uit en dan heb ik nu mooi de nummers erbij om te oefenen! hihi!
Ik wens je een heel fijne vakantie toe, geniet er lekker van! enne... succes met inpakken!!
Groetjes Marianne

Nancy zei

Prettige vakantie Dinny, x

Hetty zei

Wat een super mooie creaties heb je weer gemaakt en een hele goede reis en geniet er lekker van

gr hetty

Jolita zei

Prachtige kaarten Diny!
Geniet van je vakantie.

Groet,
Jolita

*Ellen* zei

hu welk vlekje, het ziet er prachtig uit hoor, en ga lekker je koffers pakken en geniet van je welverdiende vakantie, enne kijk vooral voor leuke dingen en ideetjes om je heen,

groetjes en fijne reis Ellen

Jenine zei

Wat een super gave kaart Diny!!!! Vind de ponsen ook zó mooi verwerkt op de kaart!
En t kleuren, tjah, dat is gewoon weer geweldig hé ;-)

Wens je een super fijne en gezellige vakantie, en weer heelhuids thuiskomen hé!!

Liefs Jenine

marijke zei

dat vlekje was me niet eens opgevallen joh, meid meid meid wat is die weer mooi die kaart en ook het doosje is zeker niet verkeerd
ik ga je een onwijs gezellige vakantie toewensen geniet er van en kom weer heelhuids terug

Sliekje zei

Hoi Diny,
je creaties zien er zoals altijd weer supermooi uit!
Ik wens je een heerlijke vakantie toe, geniet ervan :-)
groetjes Sliekje en katjes

angelique (anlou) zei

schitterende kaart en doosje
een hele fijne vakantie diny, rust lekker uit, liefs angelique

Wendy ten Hove zei

Hallo Diny,

Wauw! 'Nog even gemaakt', fantastisch, hoor! Ze zien er schitterend uit, het doosje vind ik erg leuk en de kleuren weer super! Dat 'grijzige' papier is helemaal leuk.
Hopelijk is het ook gelukt om de tas in te pakken en dan een hele fijne vakantie gewenst!!!
Groetjes, Wendy

Silvia zei

Je kaart en doosje zijn weer geweldig. Fijne vakantie.
gr. Silvia

creacora zei

hoi Diny prachtige kaart en doosje meis en nu lekker genieten van je vakantie veel plezier !!!

groetjes cora

Trudy zei

Oh Dini,
wat een schitterende kaart en doosje,
lieve stempel,
heel mooi papier en details.
en een fijne vakantie gewenst
Groetjes Trudy

siny zei

Hallo Diny,
Ik wens jullie een hele mooie vakantie!
Groetjes Siny

Diane zei

Wat een geweldige kaart weer.

Fijne vakantie en groetjes,
Diane

Bianca zei

Weer 2 prachtige creaties.
Een hele fijne vakantie. Geniet er van.
Groetjes,
Bianca

Anoniem zei

je hebd zo'n mooie kaartjes gemaakt echt heel mooi !

Riet zei

Schitterende kaart Diny,lief die stempel,en ohhh wat mooi ingekleurd.
Schitterend papier en details.
Je doosje is ook prachtig gemaakt.
Een hele fijne vacantie,en geniet er maar heerlijk van.

Liefs Riet.xx

Caro´s kreative Welt zei

Wowwwww, wunderschön!!!

LG Carola

yanmaneee zei

fila disruptor
nike kyrie 6
moncler
converse outlet
hermes handbags
hermes belt
curry shoes
hogan outlet
curry shoes
fila