vrijdag 23 april 2010

Nieuwe Henri'svan Wiff of Joy

Hallo,
op de stempelbeurs in Duitsland stonden we bij de stand van Catherina van Wiff of Joy, daar moesten de nieuwste Henri natuurlijk gekocht worden. Ik heb van een ervan snel een kaartje gemaakt.

Het papier is van DCWV en heet Blossoms en Butterflies. De bloem en de swirl zijn gemaakt met Creatables van Marianne Design,  de openingen van de tweede bloem zijn met de airbrush blauw gekleurd. De tekst zat bij het stempeltje.
gebruikte Copickleuren:
B00-02-05 en de blender
C0-1-3-5
R00-02
W0-2

Ik ga nu naar mijn moeder in Twente en vanmiddag met mijn zus ons komende tripje naar de VS bespreken.
groet Diny

20 opmerkingen:

annemarie zei

oooh wat een super leuke stempel en leuk kaartje zeg


groetjes Annemarie

De Creakeet van Peet zei

hij is en blijft leuk muis henri en deze is ook weer so " Cute" Liefs Peet

Andrea zei

hoi Diny,
wat een leuk kaartje, van het plaatje ga je zelf snuffelen, hahahha
en uuuuhhhh tripje naar de VS? ga je naar de zomer CHA?
groetjes andrea

m@deliefjuh zei

onzettend leuk kaartje :)

*Ellen* zei

ohhh wat een lief muisje prachtige kaart heb je er ook mee gemaakt, daar knap je gelijk van op
groetjes Ellen

Creagea zei

Oh wat een lief stempeltje en mooi kaartje.

Lief Gea

Sonia zei

Hi Diny. Super tolle Karte hast du gemacht und die Henry Maus ist echt zum knuddeln süss. Toll coloriert und super Papier hast du verwendet. Auch deine Blume ist echt schön.
Gruss
Ranita

Anoniem zei

Super leuk kaartje Diny .

Groetjes Jannie.

Pati zei

Hi Diny

Congratulations on your latest card. I like the sketch and the used Design Papers. This Henry-Mouse is just too gorgeous.

BIG hugs and have a sunny and relaxing weekend!
Pati

Margreet zei

leuke kaart met Henri heb je gemaak...t.fijn weekend
groetjes, Margreet

Rita zei

Wat een leuk kaartje. De kleuren vindt ik ook erg mooi.Fijn weekend en groetjes Rita.

chrilvian zei

oeeeeee die is leuk, leuk voor een beterschapkaart

Marianne Schut zei

Hai Diny, Wat een super mooi kaartje heb je weer gemaakt en inderdaad wat is die Henri ultra lief zeg!!! Wil je ook nog even van harte feliciteren met het behalen van zoveel volgers! Ik was een weekje weg en zag het net, super hoor! Je mag ook met recht trots zijn op wat je maakt, je bent echt een inspiratiebron voor velen. Afgelopen week was ik een midweekje weg met mijn ouders en we hebben heerlijk zitten oefenen met inkleuren met de copic's! Echt zo verslavend! hihi! Nog een fijn weekend gewenst! Groetjes Marianne

Petra zei

Oooooo die is lieffffffffffffff!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje Diny, prachtige kleurencombinatie.
Een prettig weekend van Jacqueline

Angelique zei

ooww wat een schatje is dat! schitterend gekleurd, heel je kaart is prachtig!! je had lekker weer zeg om een dagje naar je moeder te gaan!!

marijke zei

och wat een snoepie van een stempel en je kaartje is weer geweldig er mee
gr. marijke

Humartine zei

Diny de kaart is schitterend , als ik zo lees wat je allemaal doet dan heb je het er maar druk mee, gr Humartine

Karin zei

Ik wacht met smart tot deze henry te koop zal zijn bij WOJ, want hij is zooo leuk... :)

Liefs, Karin

Anoniem zei

hallo,

Via mijn webshop ben ik bij je blog terecht gekomen.
Wat heb jij geweldige creaties!
Ik heb je toegevoegd bij mijn blog!

Groetjes
tine