maandag 26 april 2010

Tilda op Tilda papier

Hallo, vandaag heb ik met Annie bij de groothandel Hoca veel verschillende materialen gedemonstreerd, natuurlijk ook de Copics.  Voor sommige winkeliers was het een haast dagvullend programma, er blijft veel te leren op hobbygebied.
Vrijdag heb ik 's avonds weer wat kaarten gemaakt, de nieuwe magnolia's moesten natuurlijk wel op een kaart terecht komen. Ik had van Agitte enkele vellen mooi Tilda papier gekregen en dat vroeg om te werken met "oude kleuren". Begin daar steeds meer mee te werken, met Copic Markers kun van heel fel en vrolijk tot gedempt en vintage werken, dat vind ik zo fijn aan deze markers. Je zult zien dat ik kleuren gebruikt heb die in de 90-tallen zitten. Aan velen van jullie heb ik al een en ander uitgelegd over het kleursysteem van Copic, daarbij kwam mijn technieken- en kleurkaartenboekje steeds goed van pas. Daarmee gaan de mensen die bij ons de certificering volgen aan de slag en we geven zo ook nog materiaal mee dat ze thuis er verder mee kunnen. Ben de hele avond bezig geweest om de blaadjes voor dat boekje nog mooier en handiger voor jullie te maken. Moet er nog veel aan doen, maar het is leuk werk. De dag in Apeldoorn begint aardig vol te raken. Ook Breda doet het goed, er is bij deze twee nu nog wel plaats, maar ik merk dat het hard gaat. Wil je komen, wacht dan niet te lang met je inschrijving, je kunt dan achter het net vissen.
Hier is de kaart:

zoals jullie zien is er naast enkele geponste randen en een serie bloemen verder weinig versiering op de kaart geplakt. Het leuke Nederlandse tekststempeltje is Ludiec.

Gebruikte Copic Markers:
broek RV0000-91-93-95
bloes W0-2-4
haren E43-41-51
gezicht E000-00-02-11 R20
Groet Diny

26 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

wauw! deze vind ik echt top!!

Marjanne zei

WAt een moie kaart! Leuk tekststempeltje!

Creagea zei

ohh supermooi..

Unknown zei

wat een beatyyyyyyyyyyyyyyy wat een leuke stempel en zo mooi ingekleurt

Liefs Nellie

Tanya zei

Fantastic card! Love all details! Beautiful coloring.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig kaartje,ik vind het juist zo leuk van de copics dat je dus kunt kleuren in felle kleuren,pastel en vintage kleuren.
Heerlijk geniet elke dag van mijn copics.
fijne dag,groetjes Agnes

marijke zei

ik ben hier helemaal stil van meid wat een geweldige leuke kaart heb je er weer gemaakt , superrrrrrrrrrrr
groetjes marijke v/d heiden

Angelique zei

Wat een lief en mooi kaartje! Moet ook maar eens snel met de nieuwe magnoliaatjes aan de slag!!

creacora zei

wow die is super mooi geworden !!!

groetjes Cora

Nelleke zei

Hoi Diny

Vind hem prachtig en ook weer een inspiratie om zelf te proberen.

groetjes Nelleke

Andrea zei

Sehr schön Diny!
Liebe Grüße andrea

Toos Awater zei

Hij is geweldig mooi Diny vooral ook de ponsen combinatie

Groetjes Toos

Steffi zei

Hi Diny,

schöne Karte hast Du da gemacht... Du malst echt toll aus und auf der Stempelmesse-Süd durfte ich Dir ja mal über die Schulter schauen. Habe Dich jetzt auch gleich auf meinem Blog verlinkt, so sehe ich immer, was es neues gibt.

Schön, dass Ihr uns auch noch besucht habt beim Stempelfee-Shop Stand. Hoffe, Ihr habt noch einen "Flieger-Stempel" gefunden. Wenn mit einer unter kommt, sage ich Bescheid !

LG, Steffi

*Ellen* zei

ik heb haar in het echt mogen bewonderen en dan is ze nog veel mooier, al met al een schitterende kaart

groetjes Ellen

Agitte Huberts zei

Goh heb ik dat papier ook? :-) Ziet er weer prachtig uit joh.

Groetjes Agitte

angelique (anlou) zei

hoi diny, wat een schitterende kaart is het geworden, maar verwacht het ook niet anders, hihihi, liefs angelique

Karin zei

Wat een supermooie kaart.

Gr. Karin

Rita zei

Wauw deze is echt gaaf.Hele mooie kleuren heb je er voor gebruikt Diny.Errrrug mooi.Groetjes Rita.

Marjan van der Wiel zei

Ik vind je kaart prachtig Diny. Hele mooie kleurtjes!!

Liefs, Marjan

KarinsArtScrap zei

het is weer een geweldig kaartje


karin

Bianca zei

Wat een super mooie kaart is dit weer. Ik hoop nog veel van je te mogen leren tijdens een van de cursussen.
Groetjes,
Bianca

elly zei

wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een gave kaart heb je gemaakt
echt geweldig mooi


groetjes elly

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super lief en prachtig kaartje Diny! Ik wil je alvast een fijne vakantie toewensen.
Groetjes van Jacqueline

Diane zei

Wat ziet je kaart er geweldig uit. Alles past zo perfect bij elkaar!

Groetjes,
Diane

Durvina zei

Ziet er weer super uit, en wat een mooie geponsde randen.

verascrap zei

Hoi Diny,
Wat heb je weer een super mooi kaartje gemaakt, en een hele leuke tilda stempel!!
en natuurlijk weer super ingekleurd.
groetjes, Vera