woensdag 14 april 2010

Word snel beter

Hallo,
dat wens je toch iedereen die ziek is. Een buurvrouw vroeg of ik deze voor mezelf had gemaakt, maar ik ben niet ziek, heb alleen nog wat beperkingen. Ben toch weer aan de slag gegaan, merk nu wel dat ook een kneusing aan de linkerarm knap lastig is, je gebruikt deze toch heel veel, ook al ben rechtshandig.
Hier is de kaart.

Dit papier van Rayher had ik al een tijdje liggen, ben gek op stipjes.
Ik vond de aardbeien er goed bij passen, ook rood met witte stipjes. De tekstcirkel maak ik zelf in een fotobewerker. Het randje en de hoeken zijn gemaakt met een Martha Stewart pons. De witte stipjes heb gezet met een embossingtool en Opaque White van Copic.
gebruikte Copic Markers:
R30-32-35-37
YG 03-25
E40-42-44
groeten Diny
De aanmeldingen voor de certificeringscursus komen binnen, fijn dat jullie hier zo enthousiast op reageren .

9 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en volgens
mij wordt je er echt snel beter van

gr hetty

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Je aardbeien zijn prachtig van kleur.Ik hoop dat je gauw je arm weer helemaal kunt gebruiken.Gezellig dat ik je weer gesproken heb afgelopen weekend,

Gr Agnes

Karin zei

Nou Diny het is niet aan je kaartje te zien hoor dat je arm gekneusd is. Het ziet er supermooi uit.

Gr. Karin

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Dini!
Groetjes Trudy

Marjan van der Wiel zei

Wat een ontzettend vrolijk kaartje...als je die krijgt knap je zeker op hoor!!

Liefs, Marjan

Alie zei

Hij is vreselijk mooi weer Diny. Lekker frisse kleuren en een mooie combi.
Als je zo van stipjes houdt, nodig ik je uit om een kijkje te nemen op mijn blog. Ik heb net vandaag ook een stippenkaart erop gezet.
Fijn dat je wel weer wat kunt doen ondanks je zere arm

groetjes, Alie
http://priegelmiep.blogspot.com/

KarinsArtScrap zei

Het is een vrolijke en kleurige kaart waar je zeker beter van wordt.

karin

Bianca zei

Wat is het een prachtige kaart. Ondanks je beperking op dit moment ben je lekker bezig. Hij is prachtig. En je hebt hem weer zo mooi gekleurd.
Groetjes,
Bianca

Diane zei

Wat ben je lekker bezig zeg met dat stippeltjes papier. Ook deze vind ik weer schitterend.

Groetjes,
Diane