donderdag 1 december 2011

Gefeliciteerd

Hallo, 
ik heb weer een verjaardagskaart gemaakt, die gebruik je naast kerstkaarten toch het meest.


Het mooie meisje dat de jarige een mooie dag toewenst is een digi van Funky Kits, een van de laatst uitgekomen So Adorables. Ik heb dit al vaker geschreven, erg gemakkelijk in te kleuren, omdat ze de schaduw al ingekleurd hebben.


Ik ben een beetje aan het experimenteren geweest met zwarte haren, ik heb hier de T-kleuren  gebruikt, herinnerde me dat ik bij Debbie Olsen ooit gelezen had, dat zij ze combineert met BV kleuren.
Op het Amerikaanse Copic blog heeft ze nu een hele goede tutorial staan over het inkleuren van de elfen van Mo Manning, hier vind je hem. Je kunt vandaar doorlinken naar Debbie's blog. Zij was een van de Amerikaanse vrouwen, waarbij ik mijn Copic Designer en Instructor training heb gevolgd.
Ik heb de grijstinten gemengd met wat BV00, waardoor er een paarse gloed over het haar kwam, doet me trouwens denken aan mijn schoonmoeder, die altijd van dat grijs-blauwe haar had. Een soort blauwe spoeling haalde het geel uit haar grijze haren. 


Op de kaart heb ik veel roosjes uit stof en papier verwerkt. 


De mooie tekststempel kreeg ik opgestuurd van Zo-wie-zo uit Apeldoorn, zij hebben zelf twee stempellappen met allerlei Nederlandse teksten laten maken, hier kun je ze bestellen. Willie,bedankt voor het opsturen.
Na het uitstansen, heb ik de achtergrond en de openingen in de rand met de airbrush een oud kleurtje gegeven. Het papier hadden jullie vast al herkent, dat is van Pion design.
Ik heb de volgende Copics gebruikt:
R00-20-22
T0-1-3-5-7 + BV00
E0000-000-11
Dit is een afbeelding van het papier waarop ik altijd kleur met mijn Copics.

Jullie zien dat mijn kaarten op het schutblad staan, toch leuk als je werk overal in Europa  gezien wordt.
Groet Diny


27 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Diny

Wat is dit een prachtkaart en wat is ze mooiiiiiiii en makkelijk inkleuren of niet het is een plaatje ik vind het super mooi gedaan

Liefs Nellie

Lenie Hempen zei

Wat weer een pracht kaart Diny.
Echt schitterend.
Zo'n prachtige kaart mag gerust op mijn verjaardag op mijn deurmat vallen hoor.


Gr Leny Hempen

Johanna Visser zei

Weer een prachtige kaart gemaakt. Wat is het meisje mooi geworden net een fototje.

Liefs Johanna

KarinsArtScrap zei

wat een schitterende kaart weer en wat een gave digi.

groetjes karin

Riet zei

Ohhh wowwww Diny,Wat het je toch weer een SCHITTERENDE kaart gemaakt.

Liefs Riet.

Tini zei

Wat heb je het weer mooi voor elkaar! Het afdrukje is super mooi, en ja de kleuren, weer helemaal mijn smaak.
Gr. Tini

Margreet zei

Wat een schitterend kaart.
En wat een mooie kleur haar.
Groetjes Margreet

Dora zei

schitterend!! je afdrukje is schitterend ingekleurd.
groetjes Dora

Karin zei

Wat een gave kaart weer Diny!
En wat betreft je experiment met het haar, die is wat mij betreft geslaagd!

groetjes karin xx

Rosina zei

Weer een super mooi verjaardagskaartje Diny....en het haar is perfect gelukt....een dikke tien
groetjes Rosina

Gery zei

Joh Diny, wat een geweldig mooie kaart! Het lijkt wel een foto, zo mooi als je het meisje hebt gekleurd! En ja hoor, die haren zijn je geweldig goed gelukt. Mislukt er bij jou trouwens wel eens iets, vraag ik me af? Moest lachen om de link naar je schoonmoeder met de grijze haren, mijn eigen moeder heeft ook zo'n periode gehad, was zeker in op dat moment. Ik geniet van je mooie werk. Groetjes Gery

Kreativmonster zei

Erg leuke kaart met een hele mooie kleurencombi, Diny!
Groetjes
Barbara

Linda zei

jeetje joh wat heb je die mooi ingekleurd, echt schitterende kaart
gr linda

Unknown zei

o diny
wat is ze wondermooi,jou kaart
een streling van mooie kleuren
en de afwerking mmmmprachtig
veel liefs van marcelline

corryskaart zei

hoi diny
wat een pracht van een kaart en die stempel is om verliefd op te worden:-))
gr corry

Els Wouters zei

Heel mooi weeral. Toffe stempel.

Alie zei

Ik vind hem weer prachtig geworden. Wat zijn de haren en het gezichtje mooi gekleurd. En de hele kaart is zo mooi. Applaus hoor

groetjes, Alie

Diny Sprakel zei

Hallo, wat lief al jullie reacties. Bijzonder dank aan het Kreativ(e) monster Barbara, ze schrijft als Duitse me een reactie in het Nederlands. Barbara vielen Dank
Groeten Diny

Diny Sprakel zei

Hallo, wat lief al jullie reacties. Bijzonder dank aan het Kreativ(e) monster Barbara, ze schrijft als Duitse me een reactie in het Nederlands. Barbara vielen Dank
Groeten Diny

Tinie zei

Wat ziet dat er weer super mooi uit!!! Het wordt vervelend Diny, maar deze is ook weer geweldig ingekleurd!!!

Groetjes Tinie

Marijke zei

Wat een schatje en schitterend ingekleurd.
Groetjes, Marijke en Chantal

Heidie zei

wat een mooie kaart. En ik vind het inkleuren weer schitterend. Bedankt voor de link. Ik ga snel even kijken.

liefs Heidie

mieke zei

Mooi !!!
Om jalours op te worden.

Mieke

Helen zei

wat een schatje; zo mooi geworden. Groetjes.

Erni zei

mein Gott,was für ein schönes Mädchenbild! traumhaft schöne Karte ,wunderbar gemalt ! liebe Grüsse Erni,Wien

Marie-Anne zei

Wat een schitterende kaart.

Marie-Anne

Mobile app development company zei

Thank you for sharing your wisdom with us. I would like to share information about the company. In an era where digital transformation is the heartbeat of progress, the Top App Development Company in Pune stands as a beacon, illuminating the path to innovation. Their commitment to excellence, coupled with a passion for pushing technological boundaries, makes them the ideal partner for businesses aspiring to leave a lasting digital footprint.