zondag 4 december 2011

Copic Benelux blog echt van start



Hallo,

Vandaag dus aan mij de eer om als eerste een kaart te plaatsen binnen het nieuwe blogteam. Ik heb een vouwkaart gemaakt, naar een model dat ik al eerder op mijn Creadinblog gezet heb. Op het CME blog heeft Penni enkele weken geleden een video geplaatst over het sepia kleuren met Copic markers, deze techniek heb ik voor beide Tilda's toegepast. Binnen de Copic kleuren zijn heel veel verschillende bruintinten, ik heb vier groepen bruintinten gebruikt.



Het dessinpapier is Snowfall. Mooie bruintinten met verschillende kleuren blauw.



In de geopende voorkant staat een kerstwens en daar is aan de linkerkant plaats voor een persoonlijk geschreven boodschap. De kaart kan helemaal plat worden gevouwen en past dan in een 16 bij 16 enveloppe. Omdat ik hem verstuurbaar wilde houden heb ik geen dikke versieringen zoals bloemen gebruikt, maar ijskristallen geponst en gestanst, o.a. de laatste van Cheery Lynn.


De volgende Copic Markers heb ik gebruikt:
Huid E0000-000-21
Haren E29-55-53-50
Lichte delen kleding W00-1-3
Donkere delen kleding E41-43-44
Papier: Perfect Coloring Paper (Angelique heeft het in haar webshop)
Ik hoop dat ik op deze manier een goede aftrap heb mogen doen.
Groet Diny

************


35 opmerkingen:

Helen zei

Hoi Diny, het blijft zo'n geweldig mooie kaart. Helemaal super!!! Groetjes.

jans zei

heel mooi gemaakt het blijf een mooi modelletje heb er ook al verschillendfe gamaakt grt jans

Mieke zei

Whow, wat een prachtkaart! Die kleuren zijn echt fantastisch!

Dina zei

wauh hij is hartstikke mooi bedankt voor de inspiratie

Thea zei

Prachtige kaart Diny, ik ga het filmpje even opzoeken. Ik hou wel van deze kleuren.

Fijne zondag,
groetjes Thea

Margreet zei

Wat een super mooie kaart.
En prachtige kleuren
Groetjes Margreet

Marian zei

Heel erg mooi je kaart en mooi gekleurd
Groetjes

*Ellen* zei

whow Diny wat een schitterend kaartje in die sepia kleurtjes

Anita zei

Wat een schitterende kaart Dinie, een ware opener.

Gr. Anita

marijke zei

had hem al gezien op de andere blog en ik vind het een plaatje van een kaartje
dames heel veel succes met de benelux blog

Bep zei

Hoi Diny,

Wat een beauty van een kaart heel mooi die kleuren super.

Gr...Bep

Unknown zei

Wat een schitterende kaart Diny en wat een leuk model en wat heb je het superssss ingekleurd een plaatje je zal zo een kaart krijgen

Liefs Nellie

Marijke zei

Een schitterend aftrap hoor, prachtig mooi kaartje! Super vind ik ook het design papier!
Groetjes, Marijke en Chantal

Anoniem zei

Hallo Diny, wat een prachtige kaart, ik vind de kleuren helemaal super en wat heb je weer prachtig ingekleurd! groetjes Jolanda.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Diny.

Liefs Riet.

Betka zei

Wow Diny! Fab card! Gorgeous colorings and papers! Fantastic design. Hugs, Betka

Miranda zei

Echt een super mooie kaart, vind de pons en de stans die je gebruikt hebt ook erg mooi, en het papier ook. Ook erg mooi gekleurd in de sepia kleuren.

Groetjes Miranda

Marianne Schut zei

Wauw Diny wat een pracht kaart heb je weer gemaakt! Super mooi model en wat laat je ons weer een prachtig kleurwerk zien! Deze kleurencombinatie is ook wel erg mooi hoor! Fijne avond nog, liefs Marianne

Rosina zei

Een super leuk kaartje weer Diny en ik vind het modelletje ook errug mooi
En dan die Tildaatjes zo prachtig sepia ingekleurd....toppie...
groetjes Rosina

Ans S. zei

Schitterende kaart en zo prachtig gekleurd.

Groetjes Ans

Liesbeth zei

Prachtig hoor Diny.
gr. Liesbeth

Lenie Hempen zei

Hoi DINY

Wat een prachtig mooi kaartje.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

KarinsArtScrap zei

gewoonweg prachtig diny.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Diny,
Weet jij wel wat je met het plaatsen van het patroon van deze kaart teweeg hebt gebracht in blogland? Overal, maar dan ook overal kom ik dit model tegen.....nu ook hier weer ☺☺☺
Het is en blijft een heel MOOI model waar jij weer een SCHITTERENDE kaart mee hebt weten te maken.
Nog een fijne ☼-dagavond toegewenst.
Liefs Wilma

Heidie zei

wat een schitterende kaart. Vind die manier van kleuren SUPER.

liefs Heidie

celia zei

Super mooi!!!!

corryskaart zei

hoy diny
een pracht van een kaart en dit model is super!
gr corry

Els Wouters zei

Prachtige kaart. Ik hou enorm van die kleuren.

Monique - Mienokje zei

Succes met het nieuwe team

inge zei

Wat een geweldige kaart Diny, en je kleuren zijn werkelijk prachtig!!

Groetjes Inge

Colien zei

Optelsom:

Mooi model
Prachtige kleuren
Lieve Tildaatjes
Fantastisch papier
Geweldige kleurtechniek
----------------------- +
Schitterende kaart!

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Prachtige kaart, hele mooie aardse kleuren , ik hou wel van die tinten , heb er nog nooit mee gewerkt maar het geeft heel wat inspiratie voor de toekomst
Groetjes, Emma

Gerrittina zei

Wat een mooie kaart en wat passend alles goed bij elkaar. Ik ben dit model nu ook aan het maken. Hopelijk wordt hij net zo mooi als de jouwe!!

Gr. GZ

Linxx zei

Wow, ik vind deze kaart echt prachtig!

Linxx

Mobile app development company zei

Thank you for sharing your wisdom with us. I would like to share information about the company. In an era where digital transformation is the heartbeat of progress, the Top App Development Company in Pune stands as a beacon, illuminating the path to innovation. Their commitment to excellence, coupled with a passion for pushing technological boundaries, makes them the ideal partner for businesses aspiring to leave a lasting digital footprint.