woensdag 30 november 2011

Christmas Wish

Hallo, 
op deze kerstkaart een lief beertje dat net met zijn kopje boven de tas uitkomt. De stempel kocht ik tijdens mijn demo bij Hobbyvision, hij is van Stampavie.
Het dessinpapier is uit een blokje van Basic Grey Nordic Walk, als basiskaart heb ik kraft cardstock gebruikt. Dit keer de hoeken eens afgerond, zag in mijn bak een zogenaamd billenponsje liggen, dat lang niet gebruikt was.

De gestanste rand rechts hebben jullie hier al eerder gezien, ik heb hem uit wat dikker papier gestanst, ik blijf hem mooi filigraan vinden.


Deze kerstroos is gemaakt met een Spellbinders stans, de randen heb ik ingesmeerd met Distress Crackle, waardoor hij minder fors overkomt op deze kaart.


Ik kreeg vragen over het papier waarop ik kleur, wat het is en waar je het kunt kopen, ik gebruik altijd Perfect Coloring Paper van Copic, dit is bij de hobbywinkels die ook Copics verkopen te koop. Ik weet zeker dat het bj Scrap en More in de webshop staat. Het papier geeft een mooi helder kleurresultaat, zonder dat je inkt over de lijnen loopt, het kan echt veel inkt verdragen, het weegt 250 gram.Heb je problemen met wat zachter papier, waarbij de inkt uitvloeit, overweeg dan eens dit papier te gaan proberen.
Zo ziet de nieuwste verpakking er uit.

Bij het kleuren heb ik de lichtbron van rechtsboven laten komen, daarom is de tas linksboven lichter en rechtsonder donker. Je kunt dit ook terugzien bij het kleuren van de beer. Gebruik anders eens zo'n sheet met de zonnestralen er op, dit heb ik al eens uitgelegd.
De gebruikte kleuren:
E31-33-35
R43-36-59
G21-24-28
C00-1-3-5
Ik lees met plezier jullie reacties op dit bericht,
groet Diny

37 opmerkingen:

Linda zei

Wat een schattig kaartje weer en die stans is inderdaad heel mooi en fijntjes
gr linda

marijke zei

oh wow Diny wat is die gaaaaaaffff en hee..... tis wel een koijntje hoor geen beertje hahaha maar dit ter zijde hihihi, is nog vroeg in de morgen he
leuke kleuren heb je ook gebruikt er voor

Els Wouters zei

Super mooi en schattig. Steeds leuk om naar te kijken die kaarten van jou Diny.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een prachtige kaart.
Groetjes Miranda

Mary zei

Super leuk en mooi kaartje, wat een lief stempeltje.
Dankje dat je altijd zo fijn uitleg geeft over hoe de kaart tot stand gekomen is! Super gave stans, zo fijntjes!
Groetjes Mary

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
En wat een leuk stempel
Groetjes Margreet

Karin zei

Wat een cutie Diny! Heel erg mooi

Groetjes karin xx

Lia zei

Wat een onwijs leuke kaart weer, en de details zijn echt prachtig,

groetjes Lia

celia zei

Hey Diny, wat een knappe kaart!
Ik wist niet dat de beren in NL zo'n lange oren hadden...LOL!

inge zei

Wat een mooie kaart weer Diny, en bedankt voor de papier tip.

Groetjes Inge

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart en wat een schattig stempeltje. Mooi die swirl sterren rand.

Groetjes Astrid.

Kreativmonster zei

Wunderschöne Karte, Diny, wieder ein kleines Meisterwerk!

Tinie zei

Jij bent aardig op dreef Diny, alweer een creatie, hij is prachtig en ik ben helemaal weg van je Kerstroos!!!

Groetjes Tinie

Gery zei

Hoi Diny, wat een leuke en lieve kaart is dit weer geworden. Alles klopt gewoon en je bent echt een kunstenares in het inkleuren met de copics. Jouw papiertip ga ik zeker uitproberen. Ben beginner met copics, omdat ik een grote kist van Faber Castell met allerlei kleurmateriaal heb, maar door jouw mooie werk raak ik toch wel erg geïnteresseerd in copics. Ben gewoon een laatbloeier zeg maar, hi,hi. Groetjes Gery

Riet zei

Wowwww Diny,wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Unknown zei

diny
het is een prachtige kaart en prachtige kleuren
ja het papier voor met copic markers te kleuren is zeker een aanraden
ik kan niet meer met andere papier werken
dat was een goede tip, o ja hartelijk dank
ik heb mijn kado aangekregen vanmorgen van jou candy
nog een prettige dag veel liefs van marcelline

yvon zei

Super lief kaartje en wat een leuk stempeltje.
Groetjes, Yvon

Johanna Visser zei

Zoals gewoonlijk weer prachtig. En de bloem vind ik ook erg mooi.

Liefs Johanna

Creanijn zei

zo'n leuk konijntje in die tas!
Prachtig weer gedaan hoor

Anita zei

Leuke kaart en ozo leuk stempeltje.

Gr. Anita

Marijke zei

Ach wat een schatje is het weer en zoveel moois op te zien.
Groetjes, Marijke en Chantal

Lenie Hempen zei

Wat een geweldig leuk kaartje DINY.
Echt schitterend.
En wat een prachtige kerstroos,geweldig.


Gr Leny Hempen

Heidie zei

wat een mooie kaart. En die stans is inderdaad schitterend.

liefs heidie

corryskaart zei

hoi diny
die hele kaart is super gemaakt,het kleuren,de swrilrand de kerstster noem het maar op,je bent een kanjer!!
gr corry

Gea zei

wauw, prachtig!
mooie details, ik zal eens even op zoek naar het copic papier.
Groetjes Gea

Anoniem zei

Ha Diny,

Prachtige kaart, lief konijntje,
De kerstroos is net echt.
Ik keur ook altijd op dit papier er is voor mij geen beter, perfect gewoon.

Kleurige groetjes Mieke R.

Rosina zei

Woooow dat is weer een perfecte kerstkaart Diny....hele leuke dtails ook. de kerstroos met dat witte randje vind ik het allermooiste....
groetjes Rosina

KarinsArtScrap zei

wow wat een prachtige kaart diny, alles komt mooi overeen.
je rand en kerstbloem zijn geweldig.

groetjes karin

Helen zei

wat een geweldig mooi kerstkaartje heb je weer gemaakt. Heb het papier ook liggen, moet het nodig eens proberen. Groetjes.

arjette zei

Wat een prachtige kaart weer Diny, lief stempeltje!!

gr. arjette.

Babette zei

Wat een schatje, heel mooi met die grote kerstbloem.
Groetjes Babette

Gerrittina zei

Wat een mooi kaartje!! En wat een mooie stans. Ik heb hem inmiddels ook. Gauw eens verwerken op een kaart.

Gr. GZ

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kerstkaartje Diny, zo mooi en zo schattig!
Groetjes van Jacqueline

Monique - Mienokje zei

Mooi kaartje weer Diny en de kerstroos zo afwerken is een topper.
Groetjes,
Mienokje

Marie-Anne zei

Het is een lieffie.

Groetjes,

Marie-Anne

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Prachtig maar dat zijn al je andere creaties ook trouwens een hele leerrijke site
Groetjes Emmavdk

Cathy zei

Superschattig!