maandag 5 december 2011

Christmas Wishes

Hallo, 
vandaag heb me niet meer ingehouden en ben toch begonnen met het breien van kerstballen. Ik dacht steeds , daar begin ik niet aan, er ligt nog zoveel ander brei-en haakwerk waar je niet aan toe komt. De eerste bal is na veel gehannes met 5 van die kleine stokjes toch klaar, nog even een naam er op mazen en ik kan hem jullie laten zien. Het is echt wennen dat je die naalden niet onder je arm kunt steken, dat ben ik zo gewend.Ik presteerde het om mezelf met een naald in de onderarm te steken, zag er wel griezelig uit trouwens vond mijn man die tegenover me zat. Maar als het gehannes over is en je de juiste slag te pakken hebt is het heel leuk om te doen. Ben benieuwd wie van jullie ze ook al gemaakt heeft. 
*******
Maar nu de kaart van vandaag.
Deze schoonheid , Heidi is haar naam, hebben jullie al eens op een andere kaart gezien. Vandaag heb ik haar wat groter op deze kaart verwerkt. Het is een digi van Sylvia Zet van Wee stamps. 

Voor het kleuren heb ik weer eens wat andere kleurcombinaties uit geprobeerd. Voor echt rood gebruik ik meestal de R20 of R30 groep, waarbij ik dan de R59 als donkerste kleur neem. Dit keer heb ik gewerkt met R43 en 46, waarbij de R59 als donkerste gebruikt is. Op de lichtste plekken heb de R43 heel licht aangezet, zodat de kleur goed licht bleef. Ik vind dit een mooie kerstrode kleur die ook fijn met elkaar te blenden is.
Het blauw is weer mijn favoriete BG 70 tm 78, ik heb de zelfgemaakte BG72 P er ook weer bij gebruikt, hij zit tussen de BG70 en 72 in.
De haren van deze digi's kun  je zo mooi kleuren, ik nam hiervoor de lichtste kleuren uit de W-serie, het is net asblond. Deze haarkleur bevalt me goed, dus zul je hem vaker tegenkomen.

Hier zie je gebruikte markers.
De ijssterren van Cheery Lynn in 2 kleuren zijn de meest in het oog vallende decoratie, verder wit gestanste randen die er uit zien als kant. 


Achter de stempelafbeelding zit een tag met tekst er op.


Zoals jullie misschien gezien hebben, is rechtsboven op mijn blog een link naar de Copics Facebook pagina gezet, je kunt daar meedoen aan een grote verloting van Copic Markers.
Groeten en tot een volgende keer 
Diny

44 opmerkingen:

Helen zei

Hoi Diny, aan kerstballen breien ga ik nog maar even niet beginnen; ben al blij als ik mijn kaarten op tijd af heb. Wat heb je weer een ontzettend mooi kaartje gemaakt en weer super ingekleurd. Mijn kladblok is bijna te klein aan het worden voor alle kleurencombo's die ik wil bewaren voor naast mijn werkblad. Groetjes, Helen

yvon zei

Wat een leuke digi en wat geweldig weer ingekleurd.
Groetjes, Yvon

arjette zei

WAt een mooi kaartje weer!! En je kleurwerk is weer fantastisch!!!

gr. arjette.

Marijke zei

Geweldig kaartje is dit weer, prachtig ingekleurd!! Kerstballen breien begin ik nog maar even niet aan, bak er waarschijnlijk niks van haha. Ben benieuwd naar die van jou.
Groetjes, marijke en chantal

Penni zei

Wow what a beautiful card Diny. The red combination is fabulous, I will have to try this myself. Also, I love the star burst die cut - Do you know who the manufacturer is? I would love to get this myself.

Hugs
Penni
X

Diny Sprakel zei

Hi Penni, thank you for your comment, the starburst is from Cheery Lynn design, they have 4 diffent styles.
Greetings Diny

Kimmie zei

Hoi Diny

Dat inkleuren met copic markers is toch echt een hele kunst als ik dat zo zie,maar wat maak je prachtige creaties!!
Geweldig om te zien!!

XXX Kim

Sylvia Zet zei

Wow, gorgeous Diny!Love her blond hair and ornaments. Beautiful card!:))

Helga zei

Hoi Diny !
Die Karte ist wundervoll und das Motiv von Wee ist natürlich meisterlich coloriert !
Ganz liebe Grüße
Helga

Linda zei

Wat is ie weer mooi geworden, toppie
gr linda

Erna zei

Hij is zoals gewoonlijk weer prachtig Diny.

Groetjes Erna

Unknown zei

Hoi Diny

Wat een prachtkaartje is het weer en die didi ben er weg van zo mooi ingekleurd .
En breien als je mij ziet ga je heel hard lachen heb wel een hele lange das voor me zelf gebreid wou dat ik er wat handiger in was

Liefs Nellie

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
En een mooie kleur rood.
Groetjes Margreet

SandraR zei

Wat een supermooie kaart, Diny!
Prachtig! En wat een mooie digi heb je gebruikt en weer super ingekleurd met bijzonder mooie kleuren.

Liefs, San

*Ellen* zei

schitterend is dit lieve en vrolijke kaartje, en ik ben heeeel benieuwd naar die kerstballen, snap er hihi namelijk niks van

Tinie zei

Dus aan het breien geslagen, ik hoor er veel over, maar begin er niet aan, succes ermee! Je kaart is weer helemaal supersss Diny, vooral het rood, prachtig!!!

Roelie zei

Hoi Diny,
wat een heerlijke frisse kleuren kerstkaart heb je deze keer gemaakt.
Groetjes Roelie

Wilma zei

Hoi Diny,
Deze kaart is weer super! Ik ben wel heel benieuwd naar je kerstballen!
Groetjes Wilma

Heidie zei

wat een mooie kaart. En ben benieuwd naar je kerstballen.

liefs heidie

corryskaart zei

hoi diny
ballen breien dat kan ik niet en je kaart is zoals gewoonlijk een plaatje geworden!
gr corry

Anita zei

Nou het is weer een schoonheid hoor en die kerstbal....ben erg benieuwd

Gr. Anita

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Het is weer een plaatje!! Zo mooi gekleurd!!
Liefs, Frouwkje

Lenie Hempen zei

Dat het een SCHOONHEID is mag gezegd worden DINY.
Je kaartje is echt super mooi en lief.

Gr Leny Hempen

Toos Awater zei

Wat een beauty Diny en wat een ontzettend leuke digi is dat

Groetjes Toos

Yvonne zei

Wauw, Diny wat een te gek mooie kaart!!!
liefs Yvonne

Gea zei

wauw, je kaart is prachtig! en breien? dat kan ik beter aan anderen overlaten, hahaha!
groetjes gea

Marie-Anne zei

Wat een leuke kaart met die lieve afbeelding.

De rand die eruit ziet als kant is prachtig, die komt ook op mijn verlanglijstje, weet je van wie deze stans/pons is?

Groetjes,

Marie-Anne

Riet zei

Wat een beeldschone kaart Diny.

Liefs Riet.

Diny Sprakel zei

Hallo Marie-Anne, die kantrand is een stans van Cheery Lynn. Ik gebruik hem veel, stanst in een keer draaien uit.
groet Diny

Gerrittina zei

Mooie digi en wat mooi ingekleurd!!

Gr. GZ

Rosina zei

Wat een beauty heb je weer gefreubeld Diny en zoooo mooi ingekleurd toppie hoor...
groetjes Rosina

Unknown zei

diny
ze is weer supermooi en de kleuren super,supermooi
nee geen kerstballen breien voor mij
liever oefenen met de copic markers
veel liefs van marcelline

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Wow wat mooi gedaan,prachtig.
Groetjes van Emma

inge zei

Pas op met kerstballen breien Diny, voor je het weet heb je weer een teveel aan ideeën. Ik heb er al 3 klaar. Maar je kaartje heeft er niet onder geleden zie ik, Hij is weer schitterend.

Groetjes Inge

Cathy zei

Heel erg mooi kaartje! En prachtig licht ingekleurd. Hiermee bedoel ik dat het net is alsof het licht erafstroomt, of hoe moet ik het zeggen.

Bastelmichaela zei

Hallo Diny,
die ist ja süß....und supertoll coloriert.
Wünsche Dir einen stressfreien Advent.
LG Michaela

H zei

Wat een prachtig kaart en het rood is zo mooi toppie hoor.
Groetjes harma

manuela zei

wauw, je kaart is prachtig!
en de kleuren super,supermooi

groetjes manuela

Alie zei

Deze is ook alweer zo mooi. Weer perfect afgewerkt en prachtig kleurwerk.

groetjes, Alie

Soep zei

wat een gave kaart
en die kleuren prachtig heel erg lief gemaakt
gr,ans xxx

Colien zei

Het is weer een beauty, net als altijd! Mooie kleurcombinatie en het afdrukje is een schatje, erg mooi!
Succes met de kerstballen :)
grtz.Colien

Thea zei

Weer een schitterende kaart Diny, en prachtig ingekleurd.

Groetjes Thea

Marie-Anne zei

Dank je wel voor je reactie Dinie. Hij staat op mijn verlanglijstje.

Marie-Anne

Mobile app development company zei

Thank you for sharing your wisdom with us. I would like to share information about the company. In an era where digital transformation is the heartbeat of progress, the Top App Development Company in Pune stands as a beacon, illuminating the path to innovation. Their commitment to excellence, coupled with a passion for pushing technological boundaries, makes them the ideal partner for businesses aspiring to leave a lasting digital footprint.