zondag 18 december 2011

Bedankt voor de babbel

Hallo,
een kaart met een voor mij nieuwe afbeelding, deze mooie dame is getekend door Krista Smith, ze verkoopt haar plaatjes onder de naam Satured Canary. In haar Etsy shop kwam ik toevallig terecht en heb er maar weer een aantal gekocht, want ze zijn perfect voor het kleuren met Copics. Dit type plaatjes vraagt om een heldere manier van kleuren en dan zit je met de Copic Markers wel goed.
Die haren en ogen, een uitdaging om ze te kleuren.


Ik wilde een echte meidenkaart maken, dus werd het roze met wat mintgroen. Passend bij het designpapier. de decoraties heb ik voornamelijk in roze gehouden. Achter de bloemen zit een uitgestanst ornament van Memorybox. Kant en veel roze lint maken het meisjesachtig. Het kant en het lint kun je trouwens heel gemakkelijk en stevig plakken met het dubbelzijdige plakband X-press It. Dit is na januari ook in Nederland te koop. 
Het ticket is is gestempeld met een van de stempels uit een set, die Vickey van Creanijn zelf heeft ontworpen en uitgebracht. Ze stuurde me een setje op en ik vind ze echt heel leuk en bruikbaar. 



48 opmerkingen:

Linda zei

Wat een prachtige kaart, mooie kleurcombinatie en supermooi ingekleurd.
gr linda

Anoniem zei

Wow, wat een schitterende kaart!
Ik vind het afdrukje heel erg mooi ingekleurd, ik wou dat ik dat zo mooi kon.

Groetjes,
Nicole

marijke zei

zo heeeee die is wel heel erg mooi

Heidie zei

wat een schitterende kaart. Vind het erg mooi ingekleurd.

liefs Heidie

chrilvian zei

goeiemorgen
nounou, das een prachtige meidenkaart
mooie kleurtjes gebruikt
fijne zondag

Miranda Slagboom-de Groot zei

het is een plaatje

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Wat heb je haar supermooi ingekleurd. En wat een leuke digi!!
Liefs, Frouwkje

KarinsArtScrap zei

wat een schatje een heel lief mooi digi diny.
mooi kaartje weer echt een meidenkaart.

groetjes karin

Lia zei

Wauw, wat een geweldige kaart, en wat een schitterende kleuren, het afdrukje heb je echt heel mooi ingekleurd,

groetjes Lia

Lia zei

Dinie, wat ben je toch een ster met kleurpotlood, Copics en penseel. Ik vind het super hoor!
Groetjes en een fijne Kerst, Lia

Thea zei

Mooi kaartje, Diny
En wat een super leuk afdrukje...geweldig.

Thea

Unknown zei

Super leuke en mooie kaart, prachtige stempel.

Betka zei

What a delightful card!
Hope you're having a good weekend! Hugs, Betka

Colien zei

Wauw, wat gaaf!! Ben ook dol op de digi's van Krista, maar door jouw kleurkunst komt dit dametje supermooi uit!
grtz.Colien

Rosalien Zwackhalen zei

Wat ee nschitterende kaart weer. En die stempels is wel heel erg leuk. ;)

Groetjes Rosalien

Marijke zei

Wat een HEEEEERLIJKE meidenkaart, leuke tekst!
Groetjes, Marijke en Chantal

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooie digi en erg mooi van kleur ook.

Groetjes Astrid.

Anita zei

Ik vind dit niet een echte Diny kaart zo met al dat rose. Laat het wel mijn lievelingskleur zijn dus ik vind hem supers.

Gr. Anita

Alexandra zei

Das ist eine tolle Karte und das Motiv ist ja zuckersüß.
Du hast es superschön coloriert und mit den Blumen ist es ein Augenschmaus.
LG
sanny

Anke zei

Schitterend kaartje. hele mooie kleurcombo
liefs Tessa & Anke

Lenie Hempen zei

Wat een pracht van een kaart DINY.
Echt schitterend mooi.
En geweldig mooi van kleur.
Heb een hele fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Gea zei

wauw, prachtige kaart met mooie kleuren! Je embellies vind ik ook erg mooi.
Groetjes gea

*Ellen* zei

whow Diny wat heb je deze gave dame schitterend gekleurd, en ook een prachtig kaartje mee gemaakt, leuk die tekstticket

DesignwithJP zei

Hij is echt super,hele mooie combi zo.
groetjes Jacqueline

Marie-Anne zei

Wat een mooie kaart!

Marie-Anne

Liesbeth zei

Wat een beauty is dit weer Diny.
gr. Liesbeth

Creanijn zei

Wauw, echt schitterend hoor, en ik ben helemaal vereerd dat je mijn tekststempeltjes al hebt gebruikt op deze prachtige kaart!
Veel plezier nog met de tekststempeltjes alvast!!!

Gerrittina zei

Mooi ingekleurd!!

Gr. GZ

Marian zei

Wat een geweldige stempel en mooi ingekleurd heel mooi Je kaart is verders prachtigggg
Groetjes

Helen zei

wat een geweldige meidenkaart. Hij is helemaal top! Groetjes

Veerle zei

knappe kaart hoor! Voor mij iets te roze, maar das persoonlijke smaak! Leuk hé, die teksttickets? Ik heb ze ook :-)

groetjes

Unknown zei

wouw diny,inderdaad prachtige kleuren .
ik vind de afwerking ook knap
gedaan
ik wens je ook nog prettige feestdagen en nog vele nieuwe creaties in jaar 2012
dikke knuffels van marcelline

corryskaart zei

hoi diny
zeker prachtige heldere kleuren en zo is het een prachtige kaart geworden met een supergave digi!
groetjes ...corry

Margreet zei

Wat een super mooie kleuren.
En een prachtige kaart
Groetjes Margreet

Unknown zei

Hoi Diny, erg leuke kleuren en een prachtig kaartje. Groetjes, Frea

Helga zei

Hi Diny,

Leuke kleurencombo !

Helga

arjette zei

Schitterend kaartje zeg!!! Wat zijn ze leuk hè, die digi's!!

gr. arjette.

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Diny,

wat een schatje weer en inderdaad leuke ticket stempel.

Groetjes,

Mary

Riet zei

Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt Diny.

Liefs Riet.

yvon zei

Oh, ze is geweldig en zo mooi ingekleurd ook weer. Supers.
Groetjes, Yvon

Tinie zei

Wowwww wat is die weer mooi ingekleurd!!! Super!!!

Groetjes Tinie

Cathy zei

Wauw!!! Alles past zo perfect bij elkaar en je hebt weer prachtig ingekleurd!

CreaSjouk zei

Schitterend!
Een echte meidenkaart!
Groetjes Sjoukje

Mayra zei

Hoi Diny, ik bezoek jouw blog meerdere keren per week om te kijken, om inspiratie te zoeken, enzovoort, maar ik laat bijna nooit commentaar, maar deze keer vind het ZO mooi... dat ik he moet don.. super leuk

Wenda zei

Schitterend is je kaart weer geworden Diny en die digi's zijn ook zo leuk.

Liefs Wenda

Wilma zei

Hallo Diny,
Eerst hier maar eens reageren.....zit al veel te lang naar je PRACHTIGE roze kaart te kijken ☺☺☺.
Zoals jij de haren van deze dame kleur hebt gegeven.....werkelijk SCHITTEREND.
Liefs Wilma

Brenda zei

Hoi Diny,
deze kaart is weer super! zeker met dat lange haar! Creatieve groet Brenda

Mobile app development company zei

Thank you for sharing your wisdom with us. I would like to share information about the company. In an era where digital transformation is the heartbeat of progress, the Top App Development Company in Pune stands as a beacon, illuminating the path to innovation. Their commitment to excellence, coupled with a passion for pushing technological boundaries, makes them the ideal partner for businesses aspiring to leave a lasting digital footprint.