maandag 19 december 2011

Heb je nog kleurtjes nodig?


Hallo, 
wat een vraag, natuurlijk, we hebben nooit genoeg kleuren. Copic komt in februari 2012 met 12 nieuwe kleuren in de Sketch Markers uit. Ik mag ze hopelijk al laten zien aan de winkeliers op Paperworld in Frankfurt.

Enkele maanden geleden hadden ze me al gezegd dat er nieuwe kleuren kwamen, maar het duurde nog zo lang. Nu het dichterbij komt, was ik toch wel nieuwsgierig naar de kleuren, want ze kunnen ook kleuren uitbrengen waar ik niet veel aan heb. Wij ,papercrafters, hebben graag kleurenreeksen, zodat we mooie kleurovergangen kunnen maken. Daarom ben ik blij met de nieuwe kleuren, ze maken een aantal setjes markers tot een complete serie. 
Ik heb tussen haakjes gezet welke kleuren er in die reeks al zijn. Je zult zien dat ze daar mooi op aansluiten.
Je kunt ze straks per set van 12 bestellen en ook los kopen bij je Copic leverancier, misschien kun je ze tegen die tijd vooraf al reserveren. 

BG57 Jasper, (BG53)
BG 90 Gray Skin, (BG 93-96-99)
BV 34 Bluebell, (BV31)
E84 Khaki en E89 Pecan, (E81-87)
G43 Pistachio en G46 Mistletoe, (G40)
R56 Currant (R59)
RV52 Cotton Candy, (RV55)
V22 Ash Lavender en V28 Eggplant (V20-25)
YR27 Tuscan Orange (YR20-21-23-24)

Laat me maar eens weten wat je hier van vindt. 
Groet Diny

24 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Hai Diny, wauw wat een mooie nieuwe kleurtjes! Zeker fijn als ze weer mooi aansluiten op de bestaande kleuren, ben heel benieuwd! Liefs Marianne

Diana zei

Wauw, deze lijken me geweldig, kan bijna niet wachten.
Groetjes Diana.

Detje zei

Ik ben heel blij dat er een R56 komt, vond de R59 altijd lastig te combineren en rood is wel 1 van mijn favoriete kleuren.

Groeten Detje

Tinie zei

Wat is het toch goed dat we jou hebben! Zo blijven we goed op de hoogte en wat zijn het zoals het me lijkt prachtige kleuren, vooral de BG en R. Hou je ons op de hoogte wanneer ze in nederland te koop zijn? Groetjes Tinie

Yvonne zei

Wat leuk dat er weer van die nieuwe mooie kleuren bij komen! Moeten ze alleen niet te vaak doen want ik heb ze nog langer niet allemaal,hi,hi,hi...
groetjes Yvonne

Anja Zom zei

Ja ik had het pas ook gehoord en ik had ze net compleet alle kleuren hahahaha maar die nieuwe 12 kleuren komen er hier zeker weten weer bij hoor!

Groetjes van Anja

Linda zei

haha wat ik ervan vindt?? ehhhhh ik heb zelf geen copics, maar voor jullie is het erg leuk natuurlijk hihi
gr linda

Frouwkje zei

Fijn dat je ons weer op de hoogte brengt Diny! Ik wist het nog niet.
De R, V en YR kleuren vind ik wel wat. Eigenlijk allemaal wel, maar als ik een keuze zou maken ging ik eerst voor deze kleuren. Fijn ook dat het een reeks kleuren zijn die op elkaar aansluiten!!
Is weer niet goed voor de portemonee hoor............
Liefs, Frouwkje

Gea zei

Dat is hartstikke goed nieuws!
Alleen jammer dat mijn lijstje met hebbe-hebbe-dingen steeds langer wordt ;-)
Groetjes gea

Wenda zei

Geweldig ben dol op elk kleurtje van de copic's deze pasen er weer goed bij.

liefs Wenda

Unknown zei

Hoi,
Ik ben blij met de R56, gebruik graag de R59 en samen met de R30lijn gaat dit redelijk, maar deze komt zeker op mijn verlanglijst. De andere nummers zou ik nu nog niet kopen, want ik heb de rest van de series niet, maar wie weet ooit.
Groetjes Saskia

Thea zei

Dankjewel Diny! Ik zit bijna op de helft met de kleuren, dit kan een aanvulling worden. Ik ga even kijken of ze aansluiten op de kleuren die ik heb. Ha ha en in februari ben ik jarig :-)

Groetjes Thea

Wilma zei

☺☺☺ Ik moet eerst nog heel veel leren ☺☺☺ en daarna zal ik misschien ooit iets van de copics kunnen "vinden".
Nu helaas nog niet(s).
Liefs Wilma

Brenda zei

Hoi Diny.
Natuurlijk gaan ook deze kleuren er weer komen. Anders is mijn collectie niet meer compleet. Moet van die andere 12 van vorig jaar nog 8 kleuren kopen. Een hele verlanglijst dus. Goed dat ze op elkaar aansluiten. Groetjes Brenda

Scrap Hills zei

hallo Diny,

nou ik ben in ieder geval heel blij met de E kleuren, want die zijn echt FAVORIET
maar de B en de R is ook helemaal super
wat leuk dat je dit alvast aan ons bekend maakt :o)
groetjes Hil

Unknown zei

hallo diny
wat een super nieuws breng jij ons op de hoogte
aha ik hoopt dat niet lang duur om te kopen
ik zal het op mijn verlang lijstje zetten
alvast bedankt ,diny
veel liefs van marcelline

Margreet zei

Leuk die nieuwe kleuren vooral de E en BG en R en RV.
Zo word mijn verlanglijstje weer langer.
Groetjes Margreet

Helen zei

Bedankt voor het goede nieuws, nu alleen nog de oudejaarsloterij winnen, dan kan ik alle kleuren aanschaffen die ik nog wil hebben.
En dat is een hele lijst. Groetjes, Helen

Creanijn zei

O wat leuk zeg, nieuwe kleuren!!!
Ik vermoed dat deze enkel in de sketch uitkomen en niet in de Ciao's???

Diny Sprakel zei

Hallo, deze kleuren komen nu in de Sketch uit, ik heb nog niets gehoord over uitbreiding van de Ciao's. Maar je weet nooit, want daar kwamen vorig jaar ook plotseling 36 kleuren bij. Ik laat het weten als ik meer weet.

Marie-Anne zei

Dat lijken me schitterende kleuren, waarvan er een aantal weer mooi aansluiten op de kleuren die ik al heb, dus dat worden nog meer mooie kleuren die ik graag bij wil hebben.

Groetjes,

Marie-Anne

Angela zei

ooo wat een goed nieuws!! kijk er naar uit om mijn collectie uit te breiden!!
groet,
Angela

Mariska zei

Geweldig nieuws dit!! Vooral de E8. tinten vind ik super!!

xxx
Mariska

Mobile app development company zei

Thank you for sharing your wisdom with us. I would like to share information about the company. In an era where digital transformation is the heartbeat of progress, the Top App Development Company in Pune stands as a beacon, illuminating the path to innovation. Their commitment to excellence, coupled with a passion for pushing technological boundaries, makes them the ideal partner for businesses aspiring to leave a lasting digital footprint.