maandag 26 september 2011

Nieuwe Tilda

Hallo,
dit is een van de twee Tilda's die ik in Hagen nog kopen kon. Heb er maar een kerstkaart in rood/groen mee gemaakt. Ze kan ook voor andere kaarten gebruikt worden.
Het papier komt uit een kerstblokje van Autentique. De sterbloemen zijn gemaakt met een Crealies stans. De doily is een nieuwe van Marianne Design. Boven Tilda schijnt het licht uit een lantaarn, dit is een Cheery Lynn stans. Jullie zien ik heb mijn stansen weer goed gebruikt.
Hier zien jullie de gebruikte Copic markers, de blauwe had ik gebruikt voor een schaduwrand, maar die heb ik eraf geknipt, dus is die doorgestreept.

Groet Diny

35 opmerkingen:

Dora zei

schitterende kaart. geweldige details gebruikt.
kleuren zo mooi op elkaar afgestemd.
super creatie!!
groetjes Dora

Helen zei

Wat een super mooi kaartje. Heel chique papier en de stansen zijn geweldig. Groetjes.

Unknown zei

Hoi Diny,
Erg leuk kaartje.. mooie nieuwe stempel.
Groetjs Debbie

Dina zei

ziet er weer schitterend uit, prachtig

Linda zei

Prachtige kaart en zoveel leuke details
gr linda

corryskaart zei

hoi diny
wat een geweldig leuke en mooie kaart,je komt ogen tekort om al die leuke details te zien:-))
groetjes van corry

Margo zei

Hoi Diny,
wat prachtig zeg, ik heb op de beurs in Mechelen ook al 2 van die nieuwe Tilda's op de kop kunnen tikken, leuk he !
De lantaarn-stans is heel tof !
Liefs
Margo

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Prachtige kaart heb je gemaakt. Echt alles op de kaart is zo leuk!! Gave stempel ook en mooi gekleurd!
Liefs, Frouwkje

Marijke zei

Schitterend geheel weer en de lantaarn vind ik erg mooi op het kaartje.
Groetjes, Marijke en Chantal

KarinsArtScrap zei

wat een super gaaf kerstkaartje weer en heel mooi in die traditionele kleuren, super.

groetjes karin

Caroline zei

Hoi

Super moooi gemaakt die kleuren vind ik schitterend!!

Groetjes Caroline

Jolanda de Ronde zei

Wauwww weer een schitterende kaart Diny.

Groetjes,Jolanda

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
En wat een leuk stempeltje
Groetjes Margreet

Sandra zei

wat een toppie kaart weer diny en zeker dat je je stanzen weer volop hebt gebruikt. ziet er allemaal weer superleuk en goed uit
Gr sandra

mieke zei

wat een ontzettend mooi kaartje!!

mieke

Prettypresents zei

Mooi kaartje hoor Diny. De stanzen zijn geweldig. Dat wordt inslaan op de KreaDoe.

Groetjes,
Nanda

peggy zei

Wat een prachtige kaart, hele mooie stempel, die je inderdaad voor vele soorten kaarten kan gebruiken.
Die lantaarn stans is echt heel leuk.

Grtjs Peggy

Mandy's Magnolia cards zei

schitterend Diny!
groetjes, Mandy

Gea zei

prachtige kerstkaart!
Ik wil je mijn adres wel geven, als je er nog geen bestemming voor hebt..
;-)
Groetjes Gea

*Ellen* zei

ohhh wat een lieve tilda, en je hebt haar op een schitterend en vrolijk kaartje gezet

Anita zei

Prachtkaart Diny zeker qua kleuren.

Gr. Anita

Unknown zei

Wat een prachtige kaart Diny en wat is ze leuk die Tilda ik vind je kaart supers


Liefs Nellie

Babette zei

Wat een prachtig kaartje, erg mooi gekleurd. Vind de lantaarn erbij ook erg leuk.
Groetjes Babette

Lenie Hempen zei

Hoi Diny

Wat een schattig kaartje.
Echt schitterend.


Gr Leny Hempen

Marlies zei

Een prachtige kaart in een mooie kerst kleuren combi. Schattige tilda en hele mooie stansen, vooral de lantaarn vind ik erg leuk, die komt dus ook op mijn lange verlanglijst te staan.
groetjes, Marlies

Yvonne zei

Wauw, zeg wat is die mooi!! Wat een te gekke stempel is dit en blijf Kerst toch wel heel mooi vinden in de kleuren rood en groen!
liefs Yvonne

Marie-Anne zei

Ohw, weer zo'n prachtige kaart.

Marie-Anne

De Creakeet van Peet zei

weer een pracht van een kaart en de stempel owww die heeft een hoog heb-gehalte zeg..knuf peet

arjette zei

Ooohhh wat weer een prachtig kaartje zeg!! Schitterend ingekleurd!!! Mooi papier ook!

gr. arjette.

Anke zei

Wat een schatje!
Heel mooi.
liefs Tessa & Anke

yvon zei

Wat een waanzinnig mooie kaart weer, geweldige lay-out en dat papier is prachtig. Tilda is ook weer super, kan niet wachten tot ze uitkomen.
Groetjes, Yvon

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super schattig stempeltje! Je hebt er weer geen geweldig mooi kaartje meegemaakt, prachtige kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Erna zei

Prachtige kaart weer en inderdaad je hebt je best gedaan met de stansen hahaha.
Waar is die ticket van Diny?
Die vindt ik namelijk erg leuk.

Groetjes Erna

leonenkarin.blogspot.com zei

Maar een kaartje?! Echt een super mooie kaart! Door de eenvoud van de kleuren spreekt de kaart enorm!!

Groetjes,
Karin

Hobby Musician Keyboard zei

Hallo Diny,

schitterend, prachtig kaartje!
Ik heb je Blog bij mij gelinkt.
Als je wil kan je graag ook eens op mijn kreativ blogje zien.
Groetjes van Marina