zondag 11 september 2011

Hoera, meer dan 1000 volgers

Hallo,
vanuit Hagen even een berichtje. Ik zie dat ik de duizend volgers royaal gepasseerd ben. Allemaal erg bedankt daarvoor. Als ik weer thuis ben komende week verloot ik de Double Do candy.
Mededeling over het gekopcopicblog:
Om technische reden is het gekopcopicblog niet meer zichtbaar, we werken er aan. Volg de mededelingen op mijn blogs.

Het Stempelmekka is goed bezocht door Duitse en Nederlandse stempelliefhebbers. We hadden het hele weekend enkele design teamleden van ons CME-blog op bezoek. Lydia, Erna,Barbara en Kathrin waren er, af en toe heeft Barbara mijn demo overgenomen. Dan kon ik even rond lopen om al die mooie stempels te bewonderen en er wat te kopen. De nieuwste Magnolia kerstcollectie was te koop, maar de mooiste waren na enkele uren al weg, ik heb er nog twee kunnen bemachtigen. Verder waren er naast een heleboel prachtige Art stempels, ook vele ander cute- merken te koop. Heb bij Vilda leuke stempels gekocht die je mooi kan kleuren met de de Copic Markers.
De Nederlandse winkels en bedrijven waren royaal vertegenwoordigd, dus we hadden het gezellig met onze landgenoten. Zaterdagavond was er een feestelijke bijeenkomst i.v.m. het 20 jarig bestaan van deze beurs. Door het mooie weer konden we nog heel lang buiten zitten. Morgen hebben we nog een Certificering en dan komen we weer richting Nederland. De volgende beurs is al weer geboekt, in oktober reizen we weer naar Wenen, leuk toch.
Groetjes van mij en van Annie vanuit Hagen.

25 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Diny, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal.
Groeten Aartje

Marijke zei

Gefeliciteerd met de ruim 1000 volgers. Nog een fijne dag Hagen.
Groetjes, Marijke en Chantal

Lenie Hempen zei

Hoi Diny

Wat schitterend mooi voor je zoveel volgers.
Echt geweldig.
Veel plezier daar nog.


Gr Leny Hempen

*Ellen* zei

gefeliciteerd met zoveel volgers, nu op naar de 2000, maar dat moet jou lukken, he wat jammer dat je de nieuwe magnolia's mis hebt gelopen, nog veel plezier in hagen

Unknown zei

Gefeliciteerd net zoveel volgers op vaar de 2000 wens je heel veel plezier verder

Liefs Nellie

Lia zei

Super zeg al 1000 volgers, nou op naar de volgende 1000, je verhaal vond ik superleuk om te lezen,

groetjes Lia

Anita zei

Gefeliciteerd met 1000 volgers. Wow, dat zijn er echt enorm veel ;) Groetjes, Anita

Kreativmonster zei

Herzlichen Glückwunsch, Diny, du verdienst jeden einzelnen "Verfolger"! Es hat mir riesigen Spaß gemacht, das Wochenende in Hagen mit dir, Anni, Lydia und Erna zu verbringen! Viel Spaß bei der Zertifizierung!
Liebe Grüße auch an Klaus und Holger
Kreativmonster/Barbara

Johanna Visser zei

Van harte met dit geweldige resultaat van 1000 volgers. Fijn dat Hagen zo goed bevalt. Ben alleen nog op de stempelbeurs in Zeist geweest, maar misschien volgend jaar toch even naar de buren wippen.

Groetjes Johanna

Sandra zei

Gefeliciteerd diny, helemaal leuk he alweer 1000 volgers op naar de volgende 1000
gr sandra

Unknown zei

hallo diny
van harte gefeliciteerd met 1000volgers
en alsook bedankt voor jou mooie verslag van de beurs
veel liefs van marcelline

*mieke* zei

1005...wat een aantal zeg!
Gefeliciteerd en geniet nog even van je laatste dag in ons buurland!
Groetjes Mieke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Gefeliciteerd Diny!! Een hele mijlpaal, 1000 volgers! Groetjes, Yvonne

Babette zei

Van harte met het behalen van de 1000 volgers, een echt prestatie. Veel plezier nog op de beurs.
Groetjes Babette

Lia zei

Wow Dinie, 1000 volgers heb je gehaald!!! Proficiat.(ik ben al blij met mijn 27, maar dat worden er vast wel meer - hoop ik- !)
Fijn, dat het zo goed gaat met de beurzen, maar dat is jullie wel toevertrouwd!
Groetjes, Lia

corryskaart zei

hoi diny
1000 volgers en die heb je echt verdiend,altijd bezig met de hobby en vaak van die tips die ons verder helpen!dus zou ik zeggen op naar de volgende mijlpaal!
lees dat je het prachtig vind op die beursen,zou mij niets zijn wat ik kocht mij echt heel arm:-))
groetjes van corry

Anoniem zei

Congratulations!

Yvon zei

Gefeliciteerd met je meer dan 1000 volgers. Echt super goed! Op naar de 2000 :)
Groetjes Yvon

Mieke zei

Gefeliciteerd met je welverdiende-meer-dan-1000-volgers!
De mooiste spulletjes zijn altijd het eerste weg hé, gelukkig heb je er toch nog 2 te pakken gekregen!
Groetjes!

Marianne Schut zei

Hai Diny, van harte met het bereiken van deze mijlpaal! Het is me niet een aantal zeg, pfff! Dat mag je toch zien als een groot compliment en een stuk waardering voor je creacties en je blog! En niet te vergeten alle andere bezigheden waar je druk mee bent.
Super om al die beurzen te mogen/kunnen bezoeken. Kan me voorstellen dat het wel heel vermoeiend is maar ook wel super leuk! Je ontmoet zoveel mensen met dezelfde passie, geweldig toch! Nou ik zou zeggen geniet nog even daar en een goede thuisreis weer en op naar de 2000 volgers! Enne..wat een heerlijk vooruitzicht: Wenen!!! Lieve groetjes, Marianne

Sieta zei

Hoi Diny, inmiddels 1009 volgers al.
Gefeliciteerd, er komen vast nog veel meer volgers bij.

Lieve groetjes Sieta

Yvonne zei

Gefeliciteerd hoor! Ik vind het nogal wat hoor 1000 volgers, wat een geweldig mooi aantal zeg. Maar je zit zelfs alweer over de 1000!!!
liefs Yvonne

Erna zei

Het was inderdaad een geweldige beurs.
En wat een heerlijk sfeertje hing er zeg kortom ik heb genoten volgend jaar weer ;-)))
En van harte inderdaad op naar de 2000 maar dat gaat je vast lukken.

Groetjes Erna

Diny Sprakel zei

Hallo, jullie allemaal bedankt voor de trouwe bezoekjes en het achterlaten van jullie reactie?
Groet Diny

Mieke zei

Gefeliciteerd! Zoveel terechte volgers!
Alie, gefeliciteerd met deze SUPER prijs!