woensdag 14 september 2011

Winnaar candy 1000 volgers

Hallo,
wat fijn dat zoveel van jullie hebben gereageerd op deze candy.
Iedereen die volger is heel hartelijk bedankt, vooral mijn trouwe volgers van het eerste uur. Ik waardeer het enorm dat jullie mijn blogverhalen lezen en er op reageren. Jullie reacties lees ik allemaal en stel ze erg op prijs. Binnenkort ga ik onder de mensen die mij vaak een reactie geven een leuk prijsje verloten. Er ligt een leuke basisset Copic-producten t.w.v. 50 euro voor hen klaar. Ik doe dat een keer onverwachts bij een bericht. Laat jullie verrassen.
Nu de winnaar van deze super-candy is:

De winnaar van deze super candy is Alie

Proficiat Alie, ik moet nog even een verpakking zoeken, als jij me je adres stuurt, dan komt de Double Do naar je toe.
Lieve dames weer enorm bedankt
Groet Diny 
p.s Je hebt nog kans op een Ciao box met 36 markers,  door je nu aan te melden als volger van ons CME blog. Wacht niet te lang, want we hebben nog 18 volgers nodig.
Wisten jullie dat het designteam daar erg zijn best doet om elke dag een nieuwe kaart of tutorial te plaatsen, als je dat waardeert, laat dat dan zien aan ons , door volger te worden. Eigenlijk is dat het enige wat we aan je vragen.

117 opmerkingen:

Marianne zei

Hai Diny,
100 volgers dat is toch een mijlpaal.
Ik vind je site geweldig en wil graag meedoen voor de freebie.
Groetjes Marianne

Marianne zei

Ik bedoel natuurlijk 1000 volgers.
Is nog vroeg in de morgen dan komen altijd de tikfouten
Groetjes Marianne

Sandra zei

1000 volgers is wel een mijlpaal hoor diny, maar wel superleuk en wat een mooie prijs stel je beschikbaar zeg
gr sandra

Unknown zei

Hallo Diny dit is wel heel speciaal wauw wat een prijs van harte gefeliciteerd met 1000 volgers en in mijn side bar sta je al ik zou graag een kansje wagen en volger ben ik ook al ga het op mijn blog zetten

Liefs Nellie

Colien zei

Wauw, je hebt wederom een supercandy! Die 1000 volgers duren vast niet lang meer, want je maakt fantastische creaties. En wat een prachtige prijs ga je verloten, helemaal te gek. Ik waag graag een gokje :)
grtz.Colien

Mieke zei

Whow wat een prijs! Dank je wel voor deze kans! Ik zou ook graag mee willen doen. 1000 volgers is inderdaad heel speciaal! En zoals Carolien al zei: zo lang zal het niet meer duren!
xx Mieke

Daniëlle zei

hoi Diny

Als eerste gefeliciteerd met deze mijlpaal en op naar de volgende 1000!
Ik was al volger en vind je blog geweldig en ik heb dan ook je candy op mijn blog gezet en ook de link bij de blogs waar ik regelmatig ff snuffel...hihi

Ik weet niet hoelang de candy duurt, dus dat heb ik er niet bij kunnen vermelden, maar ik wacht in spanning op de uitslag, want ik zou mijn moeder graag willen verrassen, want die komt altijd bij mij knutselen en dan gebruikt ze mijn cuttlebug, maar dan hoeft ze niet steeds naar mij te komen als ze iets wil maken en zal ze er erg blij mee zijn...hihi
Dus ik ga vanaf nu heel veel duimendraaien.

Groetjes Daniëlle Schilders

http://danielleshobbypaleis.blogspot.com

Lia zei

1000 volgers, wat een super groot aantal, nou ja ik kijk in ieder geval met veel plezier naar je prachtige creaties en ik die graag een kansje wagen hoor,

groetjes Lia

Created by Linda zei

Al zoveel blog volgers is toch SUPER!!
En wat een mooie candy, waag graag een gokje

Linda

Marjo zei

Zo, wat een gave candy weer. Gefeliciteerd met de 1000 volgers. Je maakt ook geweldige leuke dingen. Ikkon alleen mijn naam niet neerzetten op je site, maar ik neem aan dat dit berichtje ook voldoende is. Volger was ik al en ik ga je foto op mijn blog zetten. Groetjes Marjo

Marianne zei

Bijna 1000 volgers!! Wat een mijlpaal. Bedankt voor de leuke candy; ik wil graag een kansje wagen.

Groetjes,
Marianne MW

Lia zei

Op naar de 1000 Diny! Wow, zoveel volgers, maar geen wonder want je maakt prachtige dingen!
Mijn stansapparaat gaat het bijna begeven, dus ik doe mee met je candy!
Groetjes, Lia

Anoniem zei

Thanks  for offering such fabulous blog candy!

Герцогиня zei

Thanks for offering such fabulous blog candy!

Anny90 zei

Thanx for this great chance!!

Unknown zei

gefeliciteerd diny
ik wil een gokje wagen
veel liefs van marcelline

corryskaart zei

hallo diny
op naar de 1000 volgers en die komen er zeker want je blog is erg leerzaam en nog heel hartelijk dank voor de candy van 950 volgers,ik ben de hele dag al in de wolken en loopt met een glimlach van oor tot oor want die copic daar ben ik echt verliefd op en hoop zo mijn collectie bij elkaar te krijgen,dus heeel veeel dank en groetjes van corry

Intruderlady zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Intruderlady zei

hi dini,

allereerst gefeliciteerd met je 1000 volgers. op naar de volgende 1000.

wat een prachtige candy.
uiteraard wil ik meedingen naar dit lekkere snoepgoed ;-)
volg je al geruime tijd en je blog staat sindsdien ook in mijn bloglijst.

heb je candy in mijn sidebar geplaatst.

groetjes,
kitty

Katootje55 zei

Hallo Diny,
Wat een boel volgers!! Maar heel begrijpelijk...Ik blog pas sinds mei, en sindsdien ben ik ook volger van jou. Bij ieder post kom ik je creatie snel bekijken. En jouw candy: gewoon fantastisch... Graag wil ik een kansje wagen!

Groetjes, Toos

Inge zei

Wow, 1000 volgers in het vooruitzicht is iets waar ik enkel van kan dromen!

x Inge

Lorraine zei

wow what an awesome prize and congrats on followers too xx

yvon zei

Wow, gefeliciteerd met het behalen van alweer bijna 1000 volgers. Dat zijn er echt ontzettend veel, super. En wat een fantastische candy geef je weg. Dank je wel voor de kans om deze te winnen. Ik ga hem gauw op mijn blog plaatsen.
Groetjes, Yvon

DesignwithJP zei

Hoi Diny,
ik doe weer graag mee,nog 49 en de 1000 volgers zijn er al wat veeeeel.
Hier ligt het even stil door een behandeling aan mijn rug dus kijk graag wat er steeds op je blog staat,niet te lang want dat gaat helaas niet.
Nu ga ik hard duimen voor de mooie prijs.
Groetjes jacqueline

Aartje zei

Hallo Diny, wat leuk voor je dat de 1000 volgers zo dichtbij zijn. Het gaat je vast heel snel lukken. Ik volg je blog in ieder geval met veel plezier en interesse. Ik leer veel van je uitleg en geniet van al het moois dat je laat zien.
Groeten Aartje

Yvonne zei

1000 volgers dat zijn er nogal wat, dat is een hele prestatie zeg! Wat een top Candy geef je toch weer weg.
liefs Yvonne

*mieke* zei

Wauw...al bijna 1000 volgers Diny! Wat een mijlpaal...super! Maar naar mijn gevoel helemaal terecht, want je bent elke keer weer een grote insiratie voor iedereen. En je maakt de mooiste dingen en beheerst vele kleur technieken. Dus eigenlijk moeten wij jou bedanken...dus bij deze: BEDANKT!!!
Groetjes Mieke

Marianne Schut zei

Hai Diny, van harte gefeliciteerd met het (bijna) behalen van de 1000 volgers! Wauw wat een aantal! Dat mag je toch zien als een stukje waardering voor je blog en je creaties! Wat super leuk dat je dit samen met ons wilt vieren door deze geweldig mooie candy weg te geven. Ik wil graag een gokje wagen hoor. Veel succes iedereen! Liefs Marianne

Hetty zei

Wat een gave candy. Een gokje wagen kan nooit kwaad.

Anita zei

Wow, wat een ontzettend gave candy heb je weer. Ik doe weer graag mee, want de double do lijkt me toch wel geweldig om te hebben. Bedankt voor de kans.Op naar de 1000 volgers. Groetjes, Anita Kaartenboetiek

Ria`s Winkeltje zei

Hoi Diny,

Wat een mooi aantal volgers heb je al, is ook niet zo gek met zoveel te bekijken en zoveel lesjes die je voor ons maakt.

Ik heb de link in mijn sitebar gezet en er staat duidelijk dat ik jouw blog volg.

Graag maak ik een kansje voor de Double Do

Liefs Ria

Anita zei

Wow Dinie wat een super de super candy. Wie wil daar nu niet aan meedoen.
Succes met de 1000 binnenhalen.

Gr. Anita

Chantal zei

Woh 1000 volgers. Ga zo door.

Fantastische candy.

Groetjes Chantal

Elvira zei

Super Diny, fast 1000 Verfolger auf deinem Blog - sensationell. Aber bei den tollen Karten die du machst, ist das auch kein Wunder! Gratuliere dir, und danke für das tolle Candy!

Liebe Grüße
Elvira

Юляшка zei

Здраствуйте, Diny!!! Хочу тоже поучаствовать в вашей конфетке, все условия выплнила. пОСМОТРТЬ ОЖНО ЗДЕСЬ http://moyskrapik.blogspot.com/

KarinsArtScrap zei

wow diny wat een prachtige candy, ik wil hier graag mee meedoen.


groetjes karin

Wil zei

Supergaaf Diny zoveel volgers en er zullen er nog vele volgen. Maar dat kan ook niet anders met zo'n geweldig blog. Wat een mooie candy geef je weer weg. Ik heb sinds kort ook de Double Do XL en het is een geweldige machine. Ik kan er iemand heel blij mee maken, als ik win natuurlijk :):)

groetjes Wil

Susie Wusie zei

Hallo,

Ik ben nog niet zo lang bekend met het bloggen...nu zo'n 2 weken ongeveer. Maar ik vindt het super gaat om bij iedereen op zijn blog te kijken. Wat een mooie creaties allemaal! Ik kan nog een hoop leren zie ik. Deze candy lijkt me echt helemaal super gaaf!

Groetjes Suus

Marian zei

Bijna 1000 volgers super hoor
Heb net je candy in mij sidebar gezet. En waag natuurlijk een kansje
Groetjes

Peggy zei

Wahw 1000 volgers, fantastisch zeg !
Proficiat !!!!
Een hele leuke candy. Ik wil er heel graag aan meedoen.
Bedankt voor die kans Diny.

Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Chantal zei

Wat een super prestatie 1000 volgers en een super prijs. Bedankt voor de mooie kans.

Groetjes, Chantal S

Helga zei

Dag Diny,

Proficiat! Je maakt echt leuke kaarten!

Groetjes,

Helga

Dora zei

gefeliciteerd...je maakt ook prachtige creaties,zo doe ik ook wat ideeën op.
en wat een gave candy.
dank je wel voor deze superkans!
groetjes Dora

Wilma zei

Hallo Diny,
Ik ga hier snel een reactie plaatsen, want voordat je het weet zit jij aan de 1000 volgers.....ik kan er geen aan toevoegen, want volgster ben ik al, maar ga wel je candy plaatsen.
Liefs Wilma

Alie zei

Ja, een mooie mijlpaal hoor. Wat een geweldige candy. Maar je blog is ook zoveel volgers waard. Ik geniet elke keer van je creaties. Ik doe dus weer graag mee.

groetjes Alie

Engelchen zei

Wat een mooie candy bij zo een mijlpaal. Super dat je al zoveel volgers hebt. En nu op naar de volgende mijlpaal :)
Groetjes Geesje

arjette zei

Wat ontzettend leuk zeg, al bijna 1000 volgers, geweldig!!!! Maar ja, je kaartjes zijn altijd heel mooi en je tips altijd reuze handig dus zo gek is het niet....
En dan zo'n geweldige candy!! Doe graag mee, bedankt!!

gr. arjette.

Scrappingann zei

Hallo Diny,
Wauw... wat een prestatie, dan moet je toch wel een hele gave blog hebben dacht ik en ik ben eens gaan "rondneuzen" . Ik ben tot de conclusie gekomen dat dat ook zo is, ben volger van je geworden en ik stel het zeer op prijs dat wij deze prchtige Candy kunnen winnen. SUPER!!
Groetjes van Anja / Scrappingann

petra,s cards zei

geweldig wat een super prijs, met jouw prachtige creaties moet die duizend volgers zo gehaald zijn!!!!!
fijne zondag xx petra

Judith Slegers zei

Wat een prestatie zeg 1000 volgers! Gefeliciteerd. Gaan jullie écht dit cadeau gratis aan iemand geven, tjonge dan moet je wel écht in een goeie bui zijn hihi. Ik zou hem heel graag willen winnen. was al een trouwe volger..
Groeten Judith

Joke de Wit zei

Volger ben ik al een tijdje van jouw blog ,ik doe graag mee met deze geweldige candy.Groetjes Joke

Anke zei

1000 volgers dat zijn er super veel maar heel verdiend hoor!
Wij doen graag mee.
groetjes Tessa & Anke

Rosina zei

Gefeliciteerd Diny met zoveel volgers....en op dit moment ben je maar 2 volgers verwijderd van de 1000
g e w e l d i g !!!!!!
Bedankt voor de kans op deze supercandy.....
bedankt ook voor al het moois wat je ons laat zien....
groetjes Rosina

Monique Kools zei

Wat een mooi aantal Diny.
Het is ook altijd leuk om een berichtje van jou te zien verschijnen op mijn google reader!
Succes verder, zie niet hoeveel volgers je nu hebt,dit laat blogger me al een tijd niet zien, jammer genoeg.
groetjes Monique Kools

Marieke zei

Wauw wat een gave, unieke kans om mee te doen om deze candy te winnen!
Geweldig, en hierna op naar de volgende 1000 ;-)

Je hebt er een leuke site van gemaakt, ik kom zeker nog eens terug bij je kijken!

Lieve groetjes van Marieke

Linxx zei

Wat een geweldige candy! En ik zou willen dat ik zulke mooie dingen kon maken als jij!

Rosa Forino zei

Thanks for a chance to win your yummy blog candy!
spero di vincere un saluto dall'Italia bye bye rosa
public slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
i am old follower
goccedioceano2000(at)libero(dot)it
blog creativo: http://kreattiva.blogspot.com/

Helga zei

Super gaaf, tuurlijk doen we mee!
Op naar de 1000.
Gr. Helga

San zei

Wow bijna 1000 volgers! Wat gaaf! en wat verwen je ons met deze prachtige candy

groetjes San

Unknown zei

Great!! This candy is magic!!
Really thank you!!
Give a look to my blog: you are already on my sidebar!!!
Cate

http://lideagrafica.blogspot.com/

Joukje zei

Geweldig bijna 1000 volgers gefeliciteerd.
En wat een Super mooie candy, natuurlijk doe ik mee.
Gr Joukje

Elly zei

Ben een nieuwe volger geworden,de candy is geweldig!Tjonge,1000 volgers.....ik redt de 100 nog niet eens,maar jij maakt ook wel erg leuke dingen!

Groetjes Elly(queen_ellebel)

chrilvian zei

van harte met 1000volgers
ik doe mee

michael zei

Woow 1000 volgers al!!! Gefeliciteerd. U maakt erg leuke dingen. Ik doe graag mee met Uw candy

Groetjes van Michael

Aletta zei

Wowww wat een super candy.
Bijna 1000 volgers, wat een presentatie, gefeliciteerd.
Ga je candy gauw plaatsen op m'n blog, volger was ik natuurlijk allang. Groetjes Aletta

Johanna Visser zei

Hallo Diny,

Vind je kaarten helemaal geweldig. Echt super dat je al bijna 1000 volgers hebt. Wil graag een kans wagen voor deze fantastische prijs.

Groetjes Johanna

Ans S. zei

Wat een mooie candy. Ik wil graag een gokje wagen

Patricia zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers Diny, Super!! Je projectjes zijn ook super om te zien. Graag doe ik mee met deze candy,

Groetjes
Patricia

Gerrittina zei

Ik volg je blog met veel plezier. Geen wonder dat je al zo veel volgers hebt. Ik doe graag mee met de candy.

Gr. Gerrittina

Marijke zei

Hoi Diny,
Wat geef je toch weer een prachtige candy weg. Wij volgen je blog al een hele tijd, dus helaas geen volger erbij. Maar die 1000 komen er wel, nog maar een paar te gaan. Ga zo de candy op ons blog zetten.
groetjes, Marijke en Chantal

Willy zei

Wat een Super candy! Mijn Cuttlebug is kort geleden uitelkaar geknald en daarom zou ik graag kans maken op deze Double Do XL!
Hartelijke groet, Willy.

izunika zei

What a great candy. Thanks for the chance.

Anoniem zei

Please correct the linky remove-16, I added myself 2 times by mistake :).

Inny zei

Hallo Diny, Die 1000 volgers komen snel dichterbij, gaat zeker lukken!
Een schitterende candy stel je weer beschikbaar! Doe weer graag mee!
Groetjes, Henny

www.kaartenpret.web-log.nl

Yvon zei

Ben zelf maar net begonnen met bloggen en heb nu 24 volgens. Het is natuurlijk een grote droom van mij om ook ooit de 1000 volgers te krijgen.
Wow wat een gave Give Away, wie slaat deze slag nu af. Daar wil ik dolgraag met je mee doen en samen met jou die 1000ste volger krijgen :) Ik ben er in iedergeval weer eentje!
Groetjes Yvon

Christa zei

super zeg bijna weer 1000volgers wat gaat dat hard,, doe graag mee hoor !! groetjes christa

Hanneke zei

Ik kan nergens m'n naam neerzetten, maar ik wil toch wel een gokje wagen als het kan.
-->
Wie hier een kijkje heeft genomen
wordt volger en blijft terug komen.
Met al het moois dat jij hier toont
worden jouw blogvolgers visueel beloond.
En nu deze mooie candy van jou
met allemaal spulletjes waar ik van hou.
Daarom waag ik mijn kansje hier
en kom zeker weer kijken met heel veel plezier!

Groetjes, Hanneke

Anoniem zei

Hallo Diny dit is wel heel speciaal wauw wat een prijs van harte gefeliciteerd met 1000 volgers en in mijn side bar! =)
Thanks for the chance.

Kimmie zei

Hoi Diny

Wow dit is echt super gaaf!!
Ik ben al je volger met dit blog en zal je candy op beide blogs plaatsen. Met wordpress is het jammer genoeg niet mogelijk om iemand te volgen,maar wel met blogspot.
Harstikke leuk dat we zo een super gave candy kunnen winnen!

XXX Kim

Anoniem zei

Hoi Diny wat super zeg al bijna 1000 volgers. Ergens snap ik het wel want je maakt gewoon super leuke dingen en ik heb dan ook al veel ideeen bij je opgedaan. En dan zo'n super machine als candy geweldig. Je kunt als scrapper eigenlijk niet zonder. Heb zelf een cuttlebug gekocht via marktplaats dus zou best de winnaar willen zijn. Maar dat geldt natuurlijk voor iedereen?
Ga zo door met leuke kaarten aan ons tonen.
groetjes Joke

Anjie zei

Wow partecipo anche io

iris zei

Al zoveel blog volgers is toch SUPER!! Ik ben zelf nog maar net begonnen, mijn eerste volgens moetn nog komen. wat een mooie candy, waag graag een gokje.

Op naar de 1000 zullen we maar zeggen. En ga zo door.

Groetjes Iris

Marion leest! zei

Hoi Diny,

Leuk hoor al zoveel volgers. En dan ook nog zo'n leuke candy weggeven. Ook ik waag graag een gokje. Zet hem zo op mijn blog, volger was ik al.

Groetjes Marion

Unknown zei

Hallo Diny, zo zeg, 1000 volgers, dat is de moeite. Ben al zo trots dat ik over de 200 ben haha!! Gefeliciteerd! Doe graag mee aan de candy, volger ben ik al lang en ik zal de candy op mijn blog plaatsen. Groetjes, Frea

carol zei

1000 volgers is al erg veel
En dan nog zijn gave candy weggeven
Een double dou, dat is niet mis
Natuurlijk waag ik hiervoor graag een gokje

groetjes Carol

Welkom bij Happy Stamper zei

woooow wat een geweldige candy, doe graag mee, heerlijk lijkt me dat weer om met de double do te werken, ik ga duimen hoor :)

lieve groetjes
angelique

Anke zei

wow 1000 volgers wat veel!!! Maar je maak ook schitterende creaties!
wat een gave candy, daar wil ik graag aan meedoen.
Groeten Anke

Mimì zei

Ciao partecipo molto volentieri al tuo candy.
Mimì Italy

Tinie zei

Leuk Diny, ik waag ook even een gokje bij jou!!!

Groetjes Tinie

Linda! zei

Jaa, ik doe ook mee ! 1000 volgers, Wauw !! Ik ben nog niet zo heel lang bezig dus ik spaar ook volgers! Ik zet je linkje op mijn sidebar en ga je natuurlijk volgen, super !!

Meinsje zei

Graag wil ik meedoen,volger ben ik al,maar 1000 volgers zou toch geweldig zijn
wat een prachtige prijs
ik geniet van je blog maar weet zelf niet goed hoe het allemaal werkt.

Groetjes Willy

Geertje zei

Wat super leuk zeg zoveel volgers. Maar het is ook niet verwonderlijk hoor! Ik waag graag een gokje om mee te dingen naar dit geweldige apparaat.
Groetjes Geertje

terriavidreader (IN-USA) zei

You are so very close to that 1000 mark! Congrats!

Anne zei

Zo dat is een geweldig cadeau, bij 1000 volgers, daar zou ik ook wel voor in aanmerking willen komen ,maar ik besef dat de kans klein is, er zijn zoveel liefhebbers, maar wie niet waagt die niet wint....
dus doe ik vrolijk mee

groetjes Anne

Babette zei

Wow, ik zie dat je al bij op de 1000 zit, Gefeliciteerd.
Groetjes Babette

Toos Awater zei

1000 volgers!!!!! dat is inderdaad een mijlpaal en aangezien mijn cuttlebug op instorten staat waag ik graag een gokje

Groetjes Toos

Ilse zei

Hey,

Nog 8!! Wat spannend!! Gaaf hoor, 1000 volgers!!
En veel reacties!!
Succes met de verloting!!

x ilse

Gerrina zei

Wat een supercandy!!!
Volger ben ik al lang, waneer eenmaal komen kijken is het regelmatig terugkomen om steeds weer nieuwe ideeën op te doen...
Ik waag een kansje, maar wil je voornamelijk bedanken voor de inspiratie die je telkens weer geeft!
Groetjes, Gerrina

Thea zei

wat een mooie candy zeg , ik zou graag mee willen doen , mooie kaarten en projekten maak je hoor groetjes Thea

chrilvian zei

spannend
nog 7 te gaan

СВЕТЛАНА zei

Это моя мечта! Пусть мне повезет!
Благодарю за возможность участия получить такой подарок ! Желаю дальнейшего процветания и успехов в творчестве!

mieke zei

Wat een ontzettend mooie candy, eigenlijk te mooi om waar te zijn !!
Ik zag dat je nog maar een paar volgers moest, succes er mee.
Wat een mooie kaartjes maak je, ik kom zeker vaker terug.

Groetjes, Mieke

Betka zei

Hi Diny! Very nice cards, I'm glad I found your blog! Candy is a fantastic, thank you for the opportunity! I have become 1001th follower hope for good luck :). Hugs Betka

sabine zei

Geweldige 1000 volgers Diny, gefeliciteerd.
Hierbij waag ik een kansje en als ik per ongeluk de gelukkige ben, gaat de prijs naar een goed hobby maatje van mij.
Ik ga duimen voor haar.
groetjes,
Sabine

Jolanda zei

1000 volgers, dat is al wel heel veel.Maar met zo'n leuk blog kan dat niet anders.
Ik kom graag langs om te kijken.
En een hele leuke candy waar ik graag een gokje voor wil wagen.

Andrea zei

Hallo Diny! Dankeschön für dein liebes Copic-Tutorial auf dem Stempelmekka in Hagen und dankeschön für den Candytip. Gerne trage ich mich auch als Verfolger bei dir ein - deine wunderschönen Werke sind immer einen Besuch wert! Und vielen Dank für die Gewinnchance!
Liebe Grüße, Andrea

Rachel zei

Hello! This candy is a lovely dream, dear! Thanks so much for this marvelous chance! :D Rachel
-Follower's name: Rachel Berault
-I've posted this on my sidebar at "sorteios/candies", by date
-I linked you at my Blogs Scrap Internationais

Ardilla zei

Hello!
Congrats for reaching 1000!!!
Thanks for the chance with this great candy :)

Roos zei

Allereerst van harte met je ruim 1000 volgers, wat een aantal zeg!
Maar je hebt het dan ook verdiend !
Bij deze waag ik ook een gokje op deze onvoorstelbare gulle giveaway,
groetjes Roos

marijke zei

gefeliciteerd met al die volgers, ik doe niet aan de candy mee, heb in het verleden al zo een geweldig pakket gewonnen bij je dus nu is de eer voor een ander vind ik, wel zo eerlijk, maar ik vind het toppie dat je al over de 1000 volgers heen zit hoor

gr. marijke

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi Diny,
Ik zou wel gek zijn als ik deze kans laat lopen toch! Je bent nu ruim over de 1000 dus van harte! Zo te zien is het eind nog niet inzicht hahaha! Succes met het selecteren!
Groetjes,
Karin

jans zei

wat een gaave candy geef je weg kwam bij toeval via via op je blog terecht en ben je volger geworden niet alleen vanwegen de candy want je maak mooi creaties op naar de volgende 1000 volgers ik heb net de 100 gehaald maar blog nog niet zo landg hoop dat je ook bij mij eens langs komt wippen grt jans

jans zei

wat een gaave candy geef je weg kwam bij toeval via via op je blog terecht en ben je volger geworden niet alleen vanwegen de candy want je maak mooi creaties op naar de volgende 1000 volgers ik heb net de 100 gehaald maar blog nog niet zo landg hoop dat je ook bij mij eens langs komt wippen grt jans

Eline Wiebrens zei

Een prachtige candy en van harte gefeliciteerd daarmee, heb ik nog even te gaan. Ik doe in ieder geval graag mee. En ik hoop dat je bij mij ook eens langs komt.
groetjes Eline

Johanna Visser zei

Gefeliciteerd Alie met deze geweldig mooie prijs. Heel veel plezier ermee.

Groetjes Johanna

Marianne Schut zei

Van harte gefeliciteerd met je prachtige prijs Alie, heel veel plezier ermee en Diny reuze bedankt voor het mogen meedoen! Nog een fijne zondag gewenst.
Lieve groetjes, Marianne

Kimmie zei

Hoi Diny

Ik wil Alie van harte feliciteren met het winnen van haar Candy.
En Diny dank je wel voor deze kans.
Je maakt prachtige kaarten overigens,en dat zal een inspiratie zijn voor velen.

XXX Kim