vrijdag 8 juni 2012

Tag van kraftkarton en een cadeautje

Hallo, 
zoals jullie misschien la op FB hebben kunnen lezen, gaf ik vandaag een workshopje kleuren met Copics aan het DT van NOOR. 

We waren te gast bij Joy Crafts in Ochten. Grappig, hoe je in de hobbywereld steeds weer dezelfde mensen tegenkomt. Zowel de directeur als een medewerker en Jolanda van NOOR design ken ik al meer dan 15 jaar, we zijn elkaar bij drie of vier verschilllende bedrijven steeds weer tegengekomen. Helemaal leuk.

We maakten deze tag met het nieuwe kraft karton, waarover in het vorige bericht sprak. 


Ik heb de hartvormige tag van Magnolia overgetrokken, ingescand en op 17 cm lengte uitgeprint op het kraftkarton. Ergens ben ik dit op een blog tegengekomen en vond dit weer eens een leuke nieuwe tagvorm. Bedankt voor het idee!

Ik heb diverse Joy Craft stansen genomen en op wit of op kraft uitgestanst. Sommige daarna door de Trouvaille gehaald met een groen kunststof embossingstencil, de verhoogde delen heb ik daarna beïnkt. 



Op deze tag is het gekleurde stempelplaatje geplakt. Het was echt een korte workshop, maar men heeft toch even kunnen proeven aan het geweldige kleuren met Copics. Ook heb ik even kunnen laten zien hoe haren gekleurd worden.


Dit en de plaatjes hieronder zijn van Tiddly Inks en ze heten Wryn, simpele afbeeldingen, die echt iets schattigs hebben.



Nu het cadeautje. We kregen een goed gevulde goody bag, daarin zaten echt mooie Joy producten. Ik had een aantal mallen al, daarom geef ik ook hier een mooie kaartenstandaardmal (leuk woord voor Wordfeud) weg.


Wat moet je doen om mee te loten.
1. je bent of wordt volger van mijn blog.
2. mijn blog staat in je blogrol.
3. je vult je naam hieronder in.


Hier nog even een staatsieportret van het NOOR team

Groet Diny


40 opmerkingen:

Chantal zei

Wauw Diny, wat heb je er een schitterende tag van gemaakt! Helemaal mooi in dat kraft en het kleuren.... werkelijk beeldschoon! Dat ziet er ook allemaal supergezellig uit bij de workshopdag van NOOR! Lieve groetjes, Chantal

Unknown zei

diny
wow,het is prachtig gedaan en zag een leukeleuke workdag uit
bedankt om mogen meevolgen
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Marie-Anne zei

Wat een prachtige tag!

Marie-Anne

Ankie vd Polder zei

Wat een mooie tag. Gave kleuren ook. Enneh... meedoen voor de mooi kaartenstandaardmal wil ik wel hoor. Volger van jouw was ik al, en jouw blog komt al tijden in mijn sidebar dus restte mij niets anders dan mijn naam achter te laten via de link. En dat heb ik gedaan. Groetjes en alvast een fijn weekend, Ankie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ie toch weer prachtig. Een echt kunstwerkje.
Bedankt voor de kans op deze gave stans.
Groetjes Miranda

Ellen40 zei

Wat een prachtige tag.
Groetjes Ellen40

diana zei

wat een mooie tag, leuk dat jullie een mooie dag samen hebben gehad.

ja de wereld is heel erg klein.


bedankt voor deze mooie kans om deze stans te winnen.

volg je blog al heel lang maar ben nu pas volger geworden.

groetjes
diana

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Wat een gave tag is het zo geworden!! De kleurencombinatie is ook zooooooo leuk! Het stempeltje is ook schattig.
Liefs, Frouwkje

krearia zei

Hoi Diny,

Wat een mooie tag is dat. Wat een leuk idee om daar de magnoliatag voor te vergroten. Super.
Ik doe graag mee aan de candy voor de kaartenstandaard. Deze staat heel hoog op mijn verlanglijstje dus zou hem ook wel graag willen winnen.

Groetjes Ria

Angélique zei

Wateen mooi tag Diny, ik was hem ook al tegen gekomen watd een idee he. Ik vind hem super geworden. Ik doe niet mee met de candy, want ik heb onlangs al een leuk prijsje bij je gewonnen.
Groetjes Angelique

Astrid zei

Wowwww, wat een schitterende tag Diny, zoveel details, super, lief afdrukje, prachtige kleuren, super !!
Ik doe graag mee voor de candy, echt een schitterende mal !!

liefs Astrid

Helen zei

Hoi Diny, wat een supergave tag. Ik vind hem erg mooi geworden. Bedankt voor de kans om deze leuke mal te winnen. Groetjes, Helen

Monique Kools zei

Als ik het kraft tegen kom dan neem ik het meteen mee. Is fijn om mee te werken zo te lezen.
Graag doe ik mee voor de verloting van de kaartenstandaard. Is zo'n gaaf model/patroon.
groetjes Monique

Margreet zei

Wat een prachtig tag.
En dat nieuwe karton ziet er pachtig uit.
Groetjes Margreet

Samantha zei

Wat een prachtige tag Diny en wat een goede tip om het eens op die manier te doen. Ga ik ook eens proberen.
groetjes, Samantha

Liesbeth zei

Wat een schitterende tag heb je gemaakt Diny, en wat een han dige tip om zo'n vorm te vergroten en uit te printen, dat ik daar zelf nog niet opgekomen was (lol), maar heel bruikbaar, dank je wel.
gr. Liesbeth

Els Wouters zei

dit is helemaal geweldig, ik ga ook een keer proberen mijn hart uit te vergroten.

Rosina zei

Hoi Diny wat een super mooi tag heb je weer gemaakt, een waar kunstwerk ...en leuk dat je een fijne workshop heb gegeven...ik hoop daar ook nog wel eens bij aanwezig te kunnen zijn een keer
verder bedankt voor deze kans op deze de leuke standaard-mal...

groetjes Rosina

corryskaart zei

hoi diny
wat een geweldige tag zowel van vorm als hoe je alles indeelt en kleurt!
en ja die prachtige standaard zag ik in de winkel maar net te duur voor mijn hobbyknip:-))dus hoop op een wondertje!
groetjes van corry

Marianne Schut zei

Hai Diny wat een pracht creatie laat je ons weer zien! Super mooi gemaakt en een erg mooie kleurencombi zo! Mijn complimenten hoor! Wat leuk dat je ons de kans geeft om deze prachtige stans te winnen, ik doe gezellig mee hoor! Veel succes allemaal. Liefs Marianne

Anoniem zei

Wat een schitterende creatie is dit weer Diny. Prachtig. Mooi zijn ze die neiuwe stansen van Joy. Ik doe natuurlijk graag mee.
groetjes Joke

Anita zei

Wat een beauty van een tag heb je gemaakt. Leuk met dat kleine figuurtje erop.
Gaaf dat je een Joy standaard weggeeft. Ik voldoe overal aan en wil graag meedoen hoor.

Gr. Anita

Lenie Hempen zei

Wat een prachtige Tag Diny.
Echt schitterend mooi.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

KarinsArtScrap zei

wow diny eerst bedankt voor deze kans en je label is prachtig heel mooi afgewerkt.
en een super leuke foto.

groetjes karin

marian zei

Het was een geweldige workshop zo te zien.Zo'n workshop voor het inkleuren met copics staat al heel lang op mijn verlanglijstje, maar je bent nooit in Friesland. En die mal staat ook al op mijn verlanglijstje, dus ik waag maar eens een kansje.Wie weet!!!
groetjes van Marian.

Joke zei

Een supermooie tag gemaakt met kraftpapier en een lief stempeltje, zo klein.
ik wil wel een kansje wagen voor die mal.
Ik zag dat het erg gezellig was zo aan de foto te zien.
groetjes Joke

Femmy zei

geweldig Diny, je creaties!
en inderdaad was weer heel geslaagd bij Jenine!

Sandra zei

super dat jullie het gisteren zo enorm naar jullie zin hebben gehad diny en wat leuk he een goedgevulde goodiebag, daar kunnen we als scrappers toch zeker geen nee tegen zeggen.
De stempeltjes zijn eveneens superleuk, weet je ook waar deze te koop zijn.
Gr sandra

Linda zei

Wat een gave tag, hij is erg mooi geworden. Dank je wel voor de kans op die mooie mal
gr linda

Anoniem zei

Wat een schitterende tag.Vind het een heel mooi geheel.Een kansje op de mal is altijd het proberen waard.Groetjes Joke

Engelchen zei

Hoi, Wat is die Tag mooi geworden zeg. Een super leuk idee, die Hartvorm en prachtig uit gewerkt. :)
Echt heel mooi.
Graag doe ik mee met de candy, want ook die is de moeite waard.
Groetjes Geesje

Aartje zei

Wat een prachtige tag, echt schitterend.
Wat leuk dat je ons verwend met dit moois van Joy crafts.
Dank je wel daarvoor.
Groeten, Aartje

Yvonne zei

Prachtige tag hebben jullie gemaakt, leuk zijn die stempeltjes!
liefs Yvonne

Brenda zei

hoi Diny
wat een mooie creatie.
super veel details. en wat zijn de afbeeldingen leuk!
groetjes Brenda

anita01 zei

Och geweldig Diny,

Heerlijk tagkaartje en zo lief met je stempel...de 3 eronder hebben ook mijn hartje gestolen hoor, enig. En tja dan ook nog de kaartenstandaardmal winnen, hoe gaaf is dat;o)

Warme groetjes,
Anita.

Marley zei

Super mooie tag heb je gemaakt Diny! Kwam ook nog even langs om te zegge dat ik het leuk vind dat we weer DT collegatjes worden! Liefs Marley

Katootje55 zei

Wat heb je een bijzonder mooie tag gemaakt in hartvorm. Bedankt voor de tip!! En zoveel erop verwerkt.... Je ziet steeds weer iets nieuws.
Graag wil ik een gokje wagen om deze stans te winnen. Bedankt voor deze leuke mogelijkheid!!

Groetjes,
Toos

arjette zei

Wat geweldig leuk zeg!!! Nou, zo'n mooie mal is nooit weg... dus ik doe heel graag mee, bedankt voor de kans om die mooie mal te winnen!!!!

gr. arjette.

Cards made by Patricia zei

Wat een mooie tag, Diny.

En bedankt voor de mogelijkheid om deze stans te winnen.

Groetjes,
Patricia

Tinie zei

Wat is dat kraftpapier mooi, je kaart is wederom een beauty Diny!!!

Groetjes Tinie