dinsdag 12 juni 2012

Dream and Play



Hallo, 
dit keer heb ik deze digi Ava van Krista Smith gekleurd in de oude blauwe tinten, een andere versie heb ik al hier ook al eens geplaatst. Ze is nog steeds gratis te downloaden op haar blog


Het designpapier is uit van Maja Design en heet Vintage Summer, nou die uitstraling heeft deze kaart ook gekregen. 
De onderste papierlagen heb ik met wat dikker garen en een zigzagsteek op de machine gestikt.  Verder een  strook designpapier geponst en erop geplakt. 


De laatste dagen heb ik wat voorraad uitgestanste bloemen, tags, swirls enz., gemaakt. Dat is een hele klus, maar wel makkelijk als je aan het kaarten maken bent. Je zoekt in je voorraad en kunt meteen zien welke swirl of bloem geschikt is. Jullie zullen de vlinder van Memorybox, de swirl van Cheery Lynn en de bloemen en tag van Magnolia wel herkennen. 
Ik heb wat klusjes voor Magnolia gedaan en daarvoor kreeg ik naast stempels ook een aantal van hun Doohickeys, helemaal te gek natuurlijk. Ik gebruik ze ook echt heel veel, de tags en deze bloempjes zijn zo schattig. Ze heten Helleborus (kerstroos) , maar ik vind ze ook nu geweldig. 


Op de randen van mijn Perfect Colouring Paper heb ik heel vaag wat stempelafdrukken met beige inkt gemaakt en heb ook de randen aangezet met Brushed Corduroy van Ranger. Zo is het plaatje ook wat oud geworden.  Ik heb daarvoor een stempel uit een set van Chocolate Baroque Texture Elements gebruikt. 
Rondom de afbeelding heb ik met mijn markers een schaduwrand gekleurd.



 Na het kleuren van de kleding en de ballon, vond ik de blauwe kleur niet oud genoeg. daarom heb ik wat W1 en W3 op een lichte blauwe marker genomen en hiermee over mijn blauwe delen gekleurd. 

Ik heb de volgende markers gebruikt. 
Huid E000-00-21-11
Haren E59-37-33-31-50
Beige W00-2-E41
Blauw B0000-91-93 +W1 en W3

Ik hoop dat jullie ook zoveel plezier hebben bij het kleuren van deze plaatjes en het maken van kaarten hiermee. 
Groet Diny

32 opmerkingen:

Linda zei

Het is weer een toppertje
gr linda

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Prachtige kaart!!
Liefs, Frouwkje

Marianne zei

Geweldig kaartje. Echt een schatje!! Groetjes,
Marianne

arjette zei

Waauuwwww wat schitterend zeg!!! Die digi ligt hier ook nog klaar om in te kleuren, vind ze zoooo leuk!!

gr. arjette.

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
En van die schitterende kleuren
Groetjes Margreet

Dorothee zei

wow,super schön geworden so toll bin begeistert aber du machst ja alles immer so schön
LG Doro

Anita zei

Het is weer een geslaagd kaartje Dinie!

Gr. Anita

Lenie Hempen zei

Hij is weer prachtig mooi Diny.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart diny.

groetjes karin

hennie zei

Prachtig is je kaart Diny!!!
Zeer geslaagd.
Lieve groetjes hennie.

Unknown zei

ohhhhhhhh wat is die mooi Diny en weer zo super mooi ingekleurd een plaatjeeeeeeeee

Liefs Nellie

Tinie zei

Het eerste wat me opvalt zijn de prachtige kleuren, hele mooie details heb je weer gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Saskia van den Berk zei

zooooooooooo wat is die gaaf!!!
Heel erg mooi!!
Knuff Sas

Sandra zei

wat een lieverdje weer in deze blauw tinten diny
gr sandra

Marijke zei

Het is weer een beeldschoon kaartje Tinie en zo prachtig ingekleurd.........

Groetjes, Marijke en Chantal

Thea zei

Prachtig Diny en een hele mooie kleurencombinatie van alles!

Groetjes Thea

Margreet zei

Wat een geweldig kaartje Dinie...zoals gewoonlijk weer prachtig gekleurd! Het papier en alle gebruikte dies zijn ook heel mooi....complimenten!
xxx Margreet

Yvonne zei

Wow, ze wat een geweldige kaart, Supers mooi kleurwerk en wat een geweldige details.
liefs Yvonne

Liesbeth zei

Prachtig totaalplaatje weer Diny, je kleurwerk is altijd schitterend maar ook al de details zijn prachtig.
gr. Liesbeth

Elly zei

Een heerlijke kaart in prachtige kleuren en weer een TOP ingekleurde stempel.

groetjes, Elly

Kreativmonster zei

Erg leuke kaart met een hele mooie kleurencombi!
Big Hugs
Barbara

Gerrittina zei

Superkaartje!

Gr.GZ

Joke zei

Prachtig kaartje leuke digi ook ja de kerstroosje zijn inderdaad erg leuk.
groetjes Joke

Gea zei

wauw, mooi hoor Diny, je kan zien dat je daar een boel plezier aan hebt gehad
Groetjes Gea

Helen zei

Wat een prachtig kaartje; mooie kleurtjes ook. Heb deze digi vorige week ook ingekleurd in drie verschillende kleuren (voor op tags); zet ze gauw op mijn blog. Groetjes

Brenda zei

heel erg mooi. prachtig gekleurd.
en leuk die bloemetjes. kunnen prima nu en niet alleen voor kerst. dat zijn de leukste mallen, die overal voor te gebruiken zijn
groetjes Brenda

Dora zei

scitterende kaart. weer zo mooi ingekleurd.
groetjes

Doreen zei

gorgeous card. The image is adorable.
hugs
Doreen xx

Tiets zei

het is weer een plaatje Diny!
Liefs Tiets

krearia zei

Wat een prachtige kaart. Mooie kleurencombinatie.

Chantal zei

Wauw Diny, je hebt er weer een kunstwerk van gemaakt. Subliem mooi! Lieve groetjes, chantal

Adriana zei

Prachtig. Wat is ze mooi in het blauw. Ik heb ook net een kaart met haar geplaatst.