vrijdag 15 juni 2012

Rozentasje en een cadeautje

Hallo,

p.s. onder het tabblad kleurkaarten staat een lege kleurkaart voor de Pan Pastels.

ik blijf nog even bezig met de rozenstempelset uit mijn pakket van Creative.


Nu heb ik een andere roos gecombineerd met mijn nieuwste speeltje, de Pan Pastels.
Ik heb op een wit tasje met een Versamark stempelkussen, een afdruk gemaakt van de roos. Dat gaat moeilijk en de afdruk is niet altijd perfect, omdat je met een ongelijk oppervlak zit. maar dat mag voor dit project. 


Met een van de softtools ben ik eerst met kleur Magenta Tint 430.8 zachtjes over de bloem gegaan en daarna met kleur Magenta 430.5. De blaadjes heb ik op dezelfde manier gedaan met een sponsje met een groene kleur. Voor de groene nam ik kleur Permanent Green 640.5. Je hoeft maar heel zacht te wrijven. 
Ik heb het tasje met meerdere rozen bewerkt. Op het eind heb ik de Pan Pastels gefixeerd met haarlak.

Per kleur zijn er steeds 4 mogelijkheden, heel donker, donker, middel en licht. 



Het middenmotief is gestempeld met Memento en gekleurd met mijn Copics.
Roos RV 52-55-66
Blad YG03-67
Het plaatje is uitgestanst met een vierkante scallopstansmal van CartUs.


Verder heb ik mijn tasje aangekleed met de nodige rozen en roosjes en natuurlijk swirls, blaadjes en ander stansmateriaal, van diverse merken. Ik heb de randjes van het uitgestanste vierkant ook met de pastels bewerkt. Enkele labels en strikken maken hem helemaal feestelijk.




Op de achterkant heb ik een stempel met een tekst over rozen geplaatst. 


Zo zie je dat je met een mooie stempels en deze nieuwe pan pastels leuke dingen kan doen, want plezier in het maken van je projectjes daar gaat het bij een hobby toch om.
Ik hoop dat de regen een keer ophoudt, heb er al weer genoeg van. Mijn man heeft de verwarming weer aangezet, en dat half juni.
Groet Diny

p.s. ik heb nog een cadeautje voor jullie, deze Joy mal kreeg ik van Annie om aan jullie cadeau te doen. 


Iedereen die een berichtje achterlaat kan mee doen. Ik neem aan dat je wel een volger bent.
Annie, bedankt 

55 opmerkingen:

Герцогиня zei

Beautiful idea! Super colors!

anneke's creaties zei

wat een schitterende kaart en wat is dat leuk spul dat pan-pastel
ik zag het net ook op het blog van Elly,
het lijkt me heel erg leuk om hier mee te werken
je kaart is echt suuuuuper

groetjes anneke

Anneke klerks zei

prachtig tasje met mooie details, schitterend

liefs anneke

Elly zei

OOH Diny, helemaal leuk zeg. Die rozen op het tasje zijn gewoon super romantisch geworden met die panpastels.

groetjes, Elly

Bep zei

Hoi Diny,

Wat een beauty van een tasje met rozen heb jij gemaakt zeg echt super, het lijkt net of die rozen leven prachtig.

Gr...Bep

henny zei

een heel leuk tasje diny..
zal het zeker een keer maken voor een vrouw of meisje..
groetjes henny

Jenine zei

Gaaafff Diny! Dat ziet er wel super uit zo! Wat gaaf zijn die Pan Pastels toch hé!!

Liefs Jenine

Linda zei

Ohhhhh wat een schitterende creatie weer en zoveel mooie details.
Dank je wel voor de kans op die mooie mal.
gr linda

Anita zei

Wat een superleuk tasje zo met die rozen. Moet me ook maar eens verdiepen in die Pan Pastels.
Leuk ook weer een stencil te vergeven.

Gr. Anita

Margreet zei

Wat een prachtig tasje.
En super mooie roos.
Groetjes Margreet

Sandra zei

wat een superkaart heb je weer gemaakt diny , helemaal leuk en wat een leuke stans die je weg mag geven
Gr sandra

Engelchen zei

Wat een prachtig tasje. De stempel is helemaal te gek en heb je mooi omgezet. Super.
De stans is ook heel mooi. Leuk dat je die va Annie weg mag geven.
Fijn weekend
Geesje

#Sandra# zei

Wat een mooi tasje Diny, die rozen zijn ook helemaal geweldig.
Wat leuk dat je zo'n mooie stans weg mag geven.

Groetjes Sandra

Hannie Stoel zei

Wauw....dat ziet er supermooi uit Diny,

groetjes, Hannie

krearia zei

Wat een prachtige stempel zeg. Deze hele tas is prachtig versierd. Echt een cadeau bij een cadeau. Mooi hoor...

Joke zei

Wat een schattig tasje gemaakt ook mooie stempel, en zoveel leuke details erg mooi.
groetjes Joke

Els Wouters zei

Ik heb ook al een keer met de pan pastels bezig geweest. Best leuk om mee te werken. Knappe kaart heb je ervan gemaakt Diny, en leuk weggevertje weer!

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi tasje Diny.
Echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Katootje55 zei

Een heel leuk romantisch tasje heb je gemaakt met dit rozenthema. Je kunt ze bijna ruiken... :-)

Groetjes,
Toos

Wil zei

Wat een mooie tasje is dit Diny. Die roos is heel erg mooi ingekleurd. Net alsof ie van het papier springt.
Wat leuk dat je die mooie stans weg wilt geven. Ik waag graag een kansje.

groetjes, Wil

Mariska zei

Wat een mooi tasje geworden.
En wat lief van Annie om de mal aan 1 van ons te geven.
Ik waag graag een kansje.

gr. Mariska

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Wat geven de roosjes op het tasje een supermooi effect!! Ik vind het prachtig!
De digi is ook weer zo mooi ingekleurd. Een heel mooi geheel!
Liefs, Frouwkje

Gerrittina zei

Ach, wat heb je dit weer mooi gemaakt. Je brengt me al weer op ideetjes. Bedankt daarvoor!!

Gr. GZ

Thea zei

Prachtig Diny en een schitterende rozenstempel! Mooi ingekleurd.

Groetjes Thea

Riet zei

Wat een prachtig tasje Diny.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

wat een gaaf tasje diny en een schitterende roos prachtige stempel.
en wat lief van annie.


groetjes karin

Unknown zei

Wat een mooi tasje is het geworden. Leuk gedaan met deze prachtige stempel.
Groetjes Saskia

Bets zei

Helemaal mijn ding cadeau tasjes en rozen met kant.Mooi gedaan.
gr bets.

Aartje zei

Wat een geweldig tasje is dit Diny. Wat een prachtige kleuren en details.
Wat leuk dat jij van Annie uit mag delen. En hoe wat een prachtige stans. Annie dank je wel.

Groeten, Aartje

Bernadet zei

wat een supergaaf tasje Diny!!

Unknown zei

Hoi Diny,

Prachtige creaties met rozen, mijn lievelings bloemen.

Grt. Tonny

arjette zei

Wauwwww zeg, wat een prachtig kadotasje heb je zo gemaakt, het is al een kadootje op zich!!! Schitterend!!!!!

gr. arjette.

Monique Kools zei

Is een erg mooi tasje Diny. Misschien lukt het wel om perfecte afdrukjes te krijgen als je er een doos of stapel boeken in doet. De zijkanten blijven moeilijk, maar de voor en achterkant lukken dan volgens mij prima.
groetjes Monique

Kjersti zei

A beautiful giftbag in lovely summer colours!
Have a nice Weekend!
Hugs Kjersti:)

Yvonne zei

Heel erg mooi! Wat een leuke techniek met deze roos.
liefs Yvonne

Brenda zei

hoi hoi.
wat een mooi tasje! leuk hoor met die nieuwe pastel kleuren. erg leuk om als kado te krijgen dat tasje. en annie bedankt voor de kans op die mooie mal.
groetjes Brenda

Helen zei

wat een prachtig tasje; heel mooi gemaakt en super afgewerkt met al die details. Groetjes, Helen

Chantal zei

Ohhh Diny, wat geweldig mooi zeg!!! Ik vind hem helemaal super....Lieve groetjes, chantal

inge zei

Wat een schitterend tasje heb je gemaakt.

Groetjes Inge

Gea zei

Wat een leuk manier om de panpastels te gebruiken! Je hebt er een heel mooi geheel van gemaakt. Ik vind deze pastels een heel interessant product en ben me aan het "inlezen" (en sparen...)
Groetjes Gea

Astrid Jacobs zei

Hallo Diny,

Leuke mal. Ik wil graag mee doen.

Groeten Astrid.

Anreda zei

Wat een prachtige creatie, geweldig !!!

Uiteraard doe ik ook graag mee met de give-away !

Groetjes, Anreda

Marie-Anne zei

Wat een schitterend tasje! Annie, dank je wel dat we kans maken op die mooie mal.

Marie-Anne

Riet Kamstra zei

Mooi tasje en mooie kleuren!
De mal is ook mooi!
3x mooi zie ik nu, maar ja, mooi is nu eenmaal moo! :)
En ik hou van mooie dingen ;)

gr. Riet (aka Dutchie)

Joukje zei

Diny..Wat een super leuk tasje!
En het mag van mij nu ook zomer worden.
Groetjes Joukje

anita01 zei

Wat een zalige bloemen groet zo met de pan pastels en geurende roos...zit weer even te genieten voordat ik naar bed ga ;o)

Warme groetjes,
Aniet.

Miranda zei

wat mooi!!!!

Ans S. zei

Wat een schattig tasje, super mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Jodi Miller zei

Awesome card - Very pretty!

jolanda zei

mooi tasje.
leuke mal

Joke Mulder zei

Superdeluxe mooie tas heb je weer gemaakt echt iets voor jou met die mooie rozen erop leuk dat er ook iets te winnen is ik doe graag mee want het is een erg mooie mal nou Dini ga zo door en wij hebben er dan ook weer zin in (eigenlijk zit ik me meer te vergapen dan dat ik zelf iets maak)
groetjes van Joke Mulder

Unknown zei

wat een mooi tasje! als je die krijgt MOET je wel blij zijn!
Ik doe graag mee met de candy.

Groetjes Sandra

THEA zei

Wat staan er toch een mooie dingen op je blog. En ja hoor ook ik doe graag mee met jouw blog. Groetjes Thea

Anreda zei

Heb je de mal al verloot ? Kan nergens op je blog (ligt waarschijnlijk aan mij) de winnaar van de mal vinden...
Ik ben zo benieuwd wie het geworden is (ikke misschien ?!?)
Bedankt voor je reactie !
Groetjes, Anreda

Sonia zei

Stunning creation Annie:)Love the image and soft tone colors!
I love your mini'candy':)Thanks for the chance to win:)Fingers crossed!
Hugs,
Sonia