vrijdag 1 juni 2012

Color me wonderful

Hallo,

met het kleuren van de haarpartij van deze dame ben ik wel even bezig geweest, maar dan heb je ook wat.

Dit is weer plaatje van Krista Smith, zoals jullie denk ik al wel gezien hebben. 

Ik had een blokje Vintage Summer van Maja design gekocht, dat heb ik als uitgangspunt voor het kiezen van de kleuren genomen. Het bevat verschillende tinten en dessins met de bekende oude uitstraling. 



Deze plaatjes druk ik altijd erg groot af, zodat ik de haren goed kan kleuren. Ze zijn vaak wel 11 of 12 cm hoog, met als gevolg dat je niet veel andere decoraties op je kaart kwijt kan. 


Maar het plaatje is tenslotte ook het belangrijkste. Achter de afbeelding zit weer een hart tag, waarop je een handgeschreven boodschap kwijt kunt. 


Ik vond deze bloem in mijn voorraad, dat was perfect, goede kleur en lekker snel klaar. Achter de bloem zitten enkel MD takjes en een veertje. 
De kleding heb ik heel pastelachtig ingekleurd, omdat ik de focus wilde leggen op de haren.

De volgende Copics heb ik gebruikt:
Huid: E000-00-11
Haren E59-37-33-31-50
Bloes W00-1-3
Rok V0000-91-93-95

Ik heb gezien dat ik wat ben vergeten te kleuren, nl de lippen. Dit zie ik nu ik het bericht aan het schrijven ben, ik zal ze op de echte kaart nog inkleuren. Maar jullie moeten het doen met witte lipjes, want ik heb de foto's al twee keer gemaakt, i.v.m. de zon. 

groet Diny

33 opmerkingen:

Marjan zei

Dat inkleuren van de haren is inderdaad geen kleinigheidje. Ze heeft ook meer haar dan lichaam haha.
Maar het is een superleuk kaartje geworden, dus inzet is beloond.

Groetjes, Marjan

Linda zei

Wat is ie weer mooi geworden
gr linda

Cinderella zei

Wauw dat ziet er weer schitterend uit en die moeite voor haar haar is niet voor niks geweest echt super ik moet nog veel oefenenen.

gr en een fijn weekend
Cindy

Marianne Schut zei

Wauw Diny, wat een plaatje weer! Heerlijk zoals jij je altijd weet uit te leven op het haar, hihi! Enne...die lipjes vallen helemaal niet op hoor, ze heeft gewoon een witte lipgloss op! Liefs Marianne

ursula Uphof zei

Wow dat is een mooi kaart Diny. Wat een bos haren om in te kleuren, en so mooi gedaan. Groetjes Ursula

Anita zei

Prachtige kaart en prachtig ingekleurd. Die lippen zijn je vergeven hoor, valt niet op.

Gr. Anita

Margreet zei

Super wat een mooi kaartje.
en wat een prachtige haren.
Groetjes Margreet

Joke zei

Wat een prachtige kaart en wat heb je de haren supermooi ingekleurd ja ze vallen wel op en dat was de bedoeling toch.
groetjes Joke

Joke de Wit zei

Wat is hij moooooi prachtig.Groetjes Joke

Unknown zei

Ook met witte lipjes is het een plaatje en wat een haren je zal er wat werk aan hebben maar hij is weer super mooi

Liefs Nellie

Gea zei

wauwie, prachtig! Je wordt al hartstikke goed in het haren-kleuren-nieuwe-stijl!
Groetjes Gea

Devlin zei

Prachtig! Zelfs met witte lipjes.

Zo gaaf hoe je je telkens weer verder weet te ontwikkelen.

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Diny.
Echt schitterend.
Wat is dat haar super mooi ingekleurd.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Astrid zei

Wowwww, echt weer een schitterende kaart Diny, prachtig al dat haar, ik vind de afdrukjes zo veel mooier :)

liefs Astrid

Unknown zei

diny,
ze is prachtig gekleurd
nog een pretttige weekend
veel liefs van marcelline

Elly zei

You certainly coloured her wonderful!! :-)

Sandra zei

superkaart, mooi ingekleurd
gr sandra

chrilvian zei

geweldig..en net zoals mijn vriendin al schreef..dat je telkens verder weet te ontwikkelen
super

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Supergaaf gedaan!! Prachtig de haren!
Liefs, Frouwkje

KarinsArtScrap zei

schitterend diny.

groetjes karin

Yvonne zei

Wauw, wat geweldig die haren!!
schitterend.
liefs Yvonne

Brenda zei

Hoi Diny,
je kaartje is weer geweldig!
erg mooi.
de kleuren zijn mooi en zacht. en de haren....ja, prachtig.
Groetjes Brenda

Tinie zei

Wauw die haren......super Diny, helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

Dora zei

prachtig,Diny.
geweldig inkleurwerk.
groetjes

arjette zei

Wauw zeg, schitterend!!! Je kleurwerk is écht fantastisch!!!

gr. arjette.

Sandy zei

wow, da bleibt einem die sprache weg bei deiner coloration...einfach grandios...

und die entsprechenden karten sind auch einfach traumhaft.

liebe grüße
sandy

Made by Jolanda zei

Wauw Diny, wat mooi gekleurd!

Liefs,
Jolanda

Joukje zei

Super mooi gekleurd weer Diny!
Die haren zijn ook zó mooi.
Het is een prachtig geheel.

Fijn weekend Groetjes Joukje

Tanja zei

Wat een prachtige haardos.

Groetjes,
Tanja

Humartine zei

Schitterende kaart heel mooi ingekleurd , met het accent op het haar heel mooi ,gr Humartine

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

De haren inderdaad weer schitterend ingekleurd. Ik denk, weet zeker, jouw specialiteit!! De haren treden zo op de voorgrond, dat de lipjes niet waren opgevallen.
doeg ........

Durvina zei

Die lippen zijn je vergeven...
Wat is ze gaaf!!
Meer dan super.

groetjes, Durvina

Chantal zei

Ongelooflijk Diny.... Ik ben er stil van.... zo mooi....