vrijdag 19 maart 2010

Dank je wel

Ik wil jullie bedanken voor de snelheid waarmee de volgers zich aanmelden en voor de leuke reacties die ik op mijn berichten ontvang. Op mijn vraag aan Twentenaren om te reageren kreeg ik enkele leuke reacties. Voor mij sprong een er uit, die van Caroline uit Almelooo warempel, je weet wel daar is altijd wat te doen en daar springt het stoplicht nog steeds op groen (Herman Finkers) Ik ben op 10 km van Almelo geboren en mijn oma woonde er, vandaar.
Daarom stuur ik naar Caroline de beloofde Copic Ciao markers, zal er ook enkele Atyou Spica pennen bij doen. Caroline stuur me even je adres, dan komt het naar je toe. Bedankt aan iedereen voor de reactie. Ben weer een candy bij elkaar aan het zoeken, die gaat eruit als ik dichter bij de 200 volgers ben, jullie horen daar binnenkort meer over.

Nu de kaart van vandaag, ook een bedankkaart. Dit keer geen plaatje dat ik heb ingekleurd. Hier zijn de Copic Markers gebruikt voor het airbrushen van het tekstlabel en de lichtblauwe roosjes. De retro bloemen zijn eerst gestempeld op beige papier, de stempel is van Stempelglede. Deze stempels hebben precies de maat van de bloemponsen Retro van EK success. In de grootste bloem heb ik gaatjes geponst met een randpons. Op dit moment kan je veel gemakkelijker dit effect bereiken met de bloemenstansen uit de serie Creatables van Marianne Design, er zijn verschillende modellen. Sommige hebben openingen die je airbrushen kunt, heel leuk.
De randen van de achthoek in het middenzijn met swirlsstempels bewerkt, deze komen ook van Stempelglede, maar ook andere merken hebben mooie swirls. Het papier is van Basic Grey de lijn Off Beat.
Een grote strik maakt het geheel af. Het Copic Benelux-team is druk bezig met het opzetten van de weblog over Copics, spannend, over enkele weken is deze in de lucht.
Ik wens jullie een fijn zonnig weekend.
Groet Diny

9 opmerkingen:

elly zei

hallo diny
wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt
helemaal geweldig hoor
ja de volgers blijven zich maar aanmelden
groetjes elly

*Ellen* zei

whow Diny wat een schitterende kaart is dit, de kleurtjes stempels helemaal toppie

Jeanet van der Lee zei

Oh, wat een stijlvolle, rustige kaart (enne..ik hou erg van bruin dus ik vind dit helemaal te gek). Fijn weekend.

m@deliefjuh zei

prachtig gemaakt weer. super hoor. het geheel is ook zo mooi!

Caroline zei

Hoi Diny,
Wauwww ........ wat ontzettend leuk zeg om te lezen dat ik een candy gewonnen heb!!!
Apetrots ben ik hoor!!! Super! Heel erg bedankt! Groetjes, Caroline

Unknown zei

wat een prachtige kaart en apart en ik ben blij dat je zo veel volgers krijgt

Liefs Nellie

Durvina zei

Hallo Diny,

Wat een prachtige kaart, het past allemaal zo perfect bij elkaar.
En ook voor jou een heerlijk weekend toegewenst.

Sliekje zei

Hoi Diny,
een hele mooie kaart.Weer eens iets heel anders zonder gekleurd plaatje erbij.Ben erg benieuwd naar de copics weblog...
groetjes Sliekje en katjes

Anoniem zei

Heel mooi!!!!

groetjes Jannie.