donderdag 9 september 2010

Voorbereiding Copic Event

Hallo,
afgelopen zaterdag heeft het designteam van Creabest in Ommen de hele dag hard gewerkt om het Copic Designer Certificaat te behalen. Op 16 en 17 october verzorgen zij samen met het Copic Beneluxteam de workshops tijdens het Copic Event. Jullie kunnen er dus van uit gaan dat je gecertificeerde workshopleidsters hebt, die je laten kennismaken met de veelzijdigheid van de Copic Markers.
Het was erg gezellig in de winkel en in het stadje, waar allerlei brassbands optraden in een fijn septemberzonnetje. Al met al een lange maar prettige dag voor Agitte en mij.
Op zondag en maandag was de beurs voor winkeliers in Arnhem, op zondag was het erg druk en was de dag voorbij voordat ik er erg in had. De nieuwe Aquamarkers zijn door heel veel winkeliers besteld, ze hebben een afdrukje ermee ingekleurd en waren meteen verkocht. Nu nog even geduld voor ons allemaal, want het duurt nog even voor ze er echt zijn. Ik laat het hier bij, want ik ben nog bezig me voor te bereiden op de certificering en beurs in het Duitse Hagen. Annie en ik vertrekken morgen, dus het zal even rustig zijn  op mijn blog.
groet Diny

6 opmerkingen:

angelique (anlou) zei

time fly's when your having fun
mooie lo zo met de foto's
veel plezier in duitsland meiden
liefs angelique

*Ellen* zei

veel plezier jullie saampjes in duitsland, maar hihi dat zal wel lukken
groetjes ellen

danielle zei

Hoi Diny,

Ik geef je een award omdat je mij inspiratie geeft en als blijk voor waardering wil ik je in het zonnetje zetten!

Zie mijn blog!

Groetjes, Danielle

PS, ik heb net copics gekocht en hoop binnen kort te kunnen showen...

Dina zei

succes en tot zaterdag

Heidie zei

succes met de beurs. En ik ben erg benieuwd wanneer de nieuwe aquamarkers in de winkel liggen.

groetjes Heidie

Mobile app development company zei

Nice article. Thanks for sharing. I would like to share information about the company. Our distinctive edge lies in our unwavering commitment to comprehending your business goals, allowing us to customize our mobile solutions precisely to your needs. Join forces with the top mobile app development company in Pune to amplify your digital footprint and maintain a competitive advantage in the ever-evolving landscape.