vrijdag 17 september 2010

Kerstkaart uit de voorraad

Hallo, 
ik heb de voorraad kaarten van vorig jaar kerst tevoorschijn gehaald voor de certificering in Duitsland. Daarin vond ik een aantal kaarten die ik jullie toch nog wil laten zien. Ze zijn allemaal met mijn Copic Markers gekleurd. Ik heb ze niet verstuurd omdat ik ze voor demo's etc.gebruik. Magnolia stempels verouderen niet heb ik het gevoel, de kerstman van twee jaar geleden is nog steeds dezelfde als die van dit jaar. Dat geldt ook voor de mooie Magnolia kerstboom, deze heb ik afgeknipt van de set van drie van 2 jaar geleden.
Dit is een kaartmodel dat openklapt is niet van mezelf, maar ik heb het ooit op het internet gezien. Als een van jullie weet van wie het ontwerp is dan zet ik graag de naam of link er bij. "Ere wie ere toekomt."
Je kunt in deze kaart veel gekleurde plaatjes kwijt en een aantal spreuken of wensen. Ik had toen nog geen airbrush en heb de randen met stempelinkt bewerkt, dat kan toch ook. zie wel dat ik ze niet zo gelijkmatig heb be-inkt, zal wel weer een spoedklus zijn geweest.
De decoraties zijn simpel gehouden, de ijskristal pons komt steeds goed van pas.
groet Diny

17 opmerkingen:

Dina zei

je 'oudje' kan er meedoorhoor (grapje) hij is weeer hartstikke mooi, maar je kan zien dat zelfs jij je nog onwikkeld

Angelique zei

wauuww diny, wat een schitterende kaart, zo stijvol. Vind het ook een erg leuk model! Hier kleurde je al fantastisch mooi zeg!!

KarinsArtScrap zei

wow diny heel mooi en aparte kaart
weer eens iets anders, heel erg mooi

groetjes karin

Els zei

Wauw deze kaart ziet er weer schitterend uit. Pracht model ook.
Groetjes van Els

Tanja zei

Wat een prachtige kaart Diny.
Het model is heel apart.
Liefs,
Ester

Marjolijn zei

Wat een mooie kaart zeg!

Groetjes Marjolijn

Lia zei

schitterende kaartjes diny
groetjes Lia

angelique (anlou) zei

wat een schitterende kaart meis
het model is erg leuk
je deed het toen al zo mooi
liefs angelique

regina zei

hoi

wow wat een schitterende kaarten!!

heel mooi gemaakt en mooi papier!!

gr regina

Marianne zei

Super mooie kaarten. Bedankt voor de inspiratie!

Diane zei

In één woord: Schitterend!

Groetjes,
Diane

martina's kaartjes zei

Ben het helemaal eens met jou !!! Het is niet omdat het niet van de nieuwe collectie is, dat het niet meer mooi is !!! Zeker niet !
prachtige kaart trouwens,
groetjes, martina
x

Durvina zei

Uit de voorraad of niet... voor mij is het weer een nieuwtje, en erg mooi!!

gr, Durvina

Bianca zei

Zo zeg, wat schitterend. En dat model is heel erg mooi.
Groetjes,
Bianca

Marianne Schut zei

Hai Diny, ook dit kaartje is weer super hoor! Erg leuk dat je er zo veel op kwijt kan, super leuk model! Zo'n prachtige kaart zou ik wel op mijn deurmat willen hebben hoor, hihi!! Fijn weekend Liefs Marianne

Heidie zei

wat een mooie kaart. Ik vind het model van de kaart ook schitterend.

groetjes Heidie

marijke zei

wat een geweldige kerst kaart is dit zeg , hij zal maar op je deurmat vallen, superrrrrrrr