woensdag 1 september 2010

Is het te vroeg?

Hallo bloglezers,
deze vraag stel ik me wel eens als ik in augustus al kerstkaarten op de blogs zie verschijnen. Gisteren zag ik in een winkel al de eerst kerstspulletjes staan. Wij hobbyisten beginnen vaak vroeg met de kerstkaarten, omdat we er zoveel willen versturen en elke kaart een tijdvragend kunstwerkje op zich is. Ik weet dat er mensen zijn die het hele jaar kerstkaarten maken, ik zelf doe dat niet, maar wil rond deze tijd beginnen. Vaak lukt dat niet en moet ik voor mezelf in december nog aan de slag. Alleen de projecten, die ik voor de tijdschriften maak, die zijn al lang ingeleverd. Ik weet dat we in de tijd met de servettentechniek, vlak na pasen al de kerstballen decoreerden. Tegen de kerst waren de paaseieren aan de beurt, gekscherend zeiden we wel eens, zullen we de paaseieren maar in de boom hangen.
 Het stempeltje is er een uit de kerstcollectie van Lilly of the Valley, deze zijn zo lief, je kunt echt niet kiezen welke kopen moet. De kerstster is met een Bosskut stans uit glitterpapier gehaald. Bij dat stansset zitten ook de bladstansen.
De brad in het midden is met de donkerste marker kleur passend gemaakt. gewoon met de marker over het pareltje gaan en je hebt de goede kleur.
 Nog even dit:
Ik kreeg een vraag wat ik nu eigenlijk doe, mensen verwonderden zich dat ik nu met de AquaMarkers kleur, ik was toch van de Copics. Ik ben van de Copics, de AquaMarkers,de FolkArt verf, Mod Podge, het Photofabric en nog veel meer. (Het meest ben ik natuurlijk van mezelf) Beroepsmatig promoot ik allerlei producten in de hobby-branche, die ik zelf ook heel graag gebruik. Al jaren promoot ik voor een Amerikaanse firma hun producten in Europa, geef trainingen over die producten in allerlei landen. In oktober mag ik dat gaan doen in Moskou en St.Petersburg, spannend vind ik dat wel. Het allerbelangrijkste is dat ik dol ben op het werken met al die mooie producten, dat ik ze dan ook nog mag demonstreren is een plezierige bijkomstigheid. Ik hoop dat jullie nu begrijpen dat ik ook weer helemaal verslaafd ben aan de nieuwe markers. Het is niet goed voor mijn tijd dat er steeds zulke mooie nieuwe producten komen, ik wil met al deze dingen werken. Door het bloggen weet ik dat ik niet alleen deze" afwijking" heb. Ik bedank jullie daarvoor.
Dit was het weer voor vandaag.
groet Diny

30 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Diny,

Het is nooit te vroeg voor kerstkaarten, deze is mooi. Afgelopen weekend kwam ik bij het opruimen inderdaad een boekje van jou tegen (met nog iemand) van de servettentechniek op ballen, potten enz. Die had ik toendertijd dus gekocht.
Groetjes Thea

hobbycard - srapcreation zei

Wat een prachtig kaartje en bijzonder lief van kleur.

Gr. Mia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kerstkaart, niets te vroeg hoor.
Ikzelf maak inderdaad iedere week een kerstkaart en dat scheelt in november/december heel veel stress.

groetjes jolande

Anita zei

Mooi kaartje Dinie en ochja als verslavende hobbyist moet je toch ween beetje gek zijn. Steeds weer willen we nieuwe dingen en vinden dat leuk. Ik wel tenminste, er moet wel uitdaging blijven.

Gr. Anita

DesignwithJP zei

Een hele mooie kaart weer,en juist dat veelzeidge aan jou vind ik nou zo leuk.En je maakt overal weer wat moois van.
groegtjes Jacqueline

Wendy ten Hove zei

Hi Diny,

Ha ha, nee hoor, je bent zeker niet de enige die gewoon met alle technieken wilt werken, dat is juist super, toch?! Dat houdt het spannend en interessant! alleen een beetje slecht voor de tijd, inderdaad, en de portemonnee, hi hi, maar verder alleen maar super! Erg mooie kaart heb je weer gemaakt!!!

Liefs, Wendy

Unknown zei

Hij is prachtig joh kan ik hem alvast reserveren voor mijn brievenbus ;-)

*Ellen* zei

whow wat een schitterend kaartje, super die kleurtjes en die ster is ook toppie, enne ik sluit me bij Agitte aan hihi

Unknown zei

Oh wat een mooie kaart weer Diny. Schitterend gedaan. Ik maak het hele jaar door kerstkaarten maar nu is het leuker om ze te maken hoe dichter naar kerst hoe leuker het wordt, vind ik dan he.
Groeten van Ageeth

Erna zei

Hij is geweldig Diny. En dat stukje tekst wat je hebt staan "ik ben van mijzelf"inderdaad goed opgemerkt zo is het maar net hoor.

En uhhh ik geloof dat ik die aqua stiften ook maar is even in test ga doen aangezien ik ooit ook begonnen met met Promarkers.
Maar net als jij ben gek op alles wat met onze hobby te doen heeft en ik probeer graag is iets uit.

En Moskou brrr koud daar hoor wel gezellig knutselweer dat is ook weer zo.

Groetjes Erna

* Üla * zei

Het is nooit te vroeg om te beginnen en als je bedenkt hoeveel plezier hou je nog aan over.Ten tweede als je ook kijkt, hoeveel kaartjes moeten nog gemaakt worden voor de familie, vrienden en op verzoek, dan ben je blij dat je toch begonnen bent.
De kaart is schitterend en de kleuren combinatie fantastisch!
groetjes Ula

creacora zei

Een prachtige kaart Diny en wat is die kerstster mooi!!!!!

Groetjes Cora

Anoniem zei

Wat is dit weer een schitterende kerstkaart Diny.

Groetjes Jannie.

Bea zei

Mooie kaart Diny!!!!
Leuk je tripje naar rusland,
inderdaad spannend,
maar wel een hele ervaring.
groetjes Bea Wagenvoort.

martina's kaartjes zei

Eigenlijk is het inderdaad wel wat vroeg, vind ik, ik ben helemaaaaaal nog niet in kerststemming !! Maar zo'n prachtige kaart, mag uiteraard wel zijn plekje tijdig veroveren !
nog een creatieve avond,
groetjes, martina
x

Marianne zei

Lijkt me wel fijn om van je hobby gedeeltelijk je beroep te kunnen maken. Je maakt ook wondermooie dingen. Heel veel succes in Moskou en St. Petersburg en we zien de verhalen wel verschijnen op je blog!

Groetjes,
Marianne

annemarie zei

ik vind je kaartje schitterend!
en ik vind het helemaal niet te vroeg voor een kerst kaartje.
wat zegt, in dec loop je vaak weer te stressen omdat er toch veel tijd in gaat zitten op al die kunstwerkjes op tijd af te hebben.
nogmaals,je kaartje is geweldig!
groetjes annemarie

Marian zei

SCHITTEREND!!!!!!

Riet zei

Schitterende kaart Diny,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Gwendolyn zei

Wat een mooie kaart! En die stans is geweldig!

Enne wat een avontuur, naar Moskou en St. Petersburg!

Liefs Gwendolyn

Roelie zei

Dus, naast je drukke hobby bezigheden nu ook aan de cursus Russisch? ;-) Veel succes daar. Zelf maak ik geen kerstkaarten, misschien volgend jaar... Als je er 1 iemand een stuurt, verwacht iedereen er 1 natuurlijk, en dat ga ik echt niet redden. Heb al moeite om de verjaardagen en verhuizingen bij te houden pfff Manlief plaagt me nu al dat ik niet achter de pc en de hobbyspullen wegkom. En ons zoontje mag ook nog wel een beetje aandacht van mama af en toe... En het werk, sja dat slurpt zoveel vrije tijd op, dat moest verboden worden ;-)
Groetjes Roelie

Yvonne zei

Prachtige kaart Diny! De bloem vind ik ook heel erg mooi! Eigenlijk is gewoon de hele kaart prachtig.
groetjes Yvonne

Geertje zei

Wat is het toch heerlijk om zo`n afwijking te hebben.
En je kaartje is heel mooi geworden.
En kerst kaarten maken doe ik het hele jaar door.
Zo nu en dan één dan blijft het leuk.

Groetjes Geertje,

Anja zei

Hallo,
HEt is weer een hele mooie kaart.
En ik vind het erg leuk om telezen wat uw zoal doet,prachtig gewoon.En leuk om te lezen dat uw er ook zo van geniet.Heel veel plezier toegewenst,straks voor Moskou.
GR Anja;o)

Diane zei

Wouw wat een supermooie kerstkaart is dit!!

Groetjes,
Diane

marijke zei

wat een geweldige leuke kaart is dit weer en jee zeg jij komt nog eens ergens joh snap alleen niet hoe mensen aan zolke banen komen zuuuuuuuuuuuuuucht maar ok ik ga je heel veel succes toewensen in moskou en st petersburg ik gun het je van harte hoor

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kerstkaart diny
is helemaal niet tevroeg
anders moet je zo haasten de laatste maand .
maar het is weer een hele mooie met heel mooie kleuren.

groetjes karin

Heidie zei

Het is toch nooit te vroeg voor kerstkaarten. En ik vind je kaart weer super.

groetjes Heidie

j.prinsen zei

Je kerstkaartje is schitterend Diny.

Ik maak zelf ook het hele jaar door kerstkaarten hoor dus zo gek is dat toch niet want deze heb ik ook het meeste nodig om te versturen.
Erg leuk stempelafdrukje heb je gebruikt.

Groetjes Leni

Mobile app development company zei

Nice article. Thanks for sharing. I would like to share information about the company. Our distinctive edge lies in our unwavering commitment to comprehending your business goals, allowing us to customize our mobile solutions precisely to your needs. Join forces with the top mobile app development company in Pune to amplify your digital footprint and maintain a competitive advantage in the ever-evolving landscape.