donderdag 30 september 2010

Blogcandy om nieuwe blog te vieren

Deze candy loopt door tot dat de AquaMarkers beschikbaar zijn, je kunt dus nog meedoen.Hallo trouwe bloglezers,
ik heb net een nieuw blog aangemaakt waarop van alles verschijnt over en met de nieuwe Aquamarkers. Wat en hoe dat ben ik nog aan het bedenken, zal aan een aantal mensen de medewerking hiervoor vragen. Om dit nieuwe blog te vieren geef ik ook hier een candy weg met een set met 12 Aquamarkers, zag pas later dat de naam van het blog niet juist is.. De candy loopt tot eind september, op het moment dat ik een set in handen heb, verloot ik deze.
Om mee te dingen naar de prijs vraag ik het volgende van je:
1. Je bent of je wordt volger van mijn blog.
2.Je schrijft hieronder een berichtje waarin je vertelt waarom je graag deze markers wilt hebben. (begin je bericht met het nummer van je bericht, dus de eerste die een bericht schrijft is nummer 1 en de volgende nummer 2. Berichten zonder nummer vallen buiten de prijs.)
3. Je zet deze candy zichtbaar op je blog.
4. Je plaatst een link naar dit blog in je side-bar.(Vergeet dit niet zoals ik nu al gezien heb bij sommigen)
n.b. Heb je geen blog, kun je gewoon meedoen door het plaatsen van een bericht met nummer ervoor.
 Natuurlijk ook weer even een kaart gemaakt met de Aquamarkers, heb om te oefenen een serie plaatjes ingekleurd, dit is er een van. Ik wilde proberen of ik er ook heel vaag mee kleuren kon, nou dat kan ook. Weinig inkt opnemen en goed uitwassen met een penseel met water. Eventueel van te voren je papier al een beetje vochtig maken. Op de plaatsen waar je meer kleur wilt even een puntje zetten met de fijne punt van de markers, ideaal dat inkt in een marker zit. De schaduw rondom Tilda heb ik gemaakt met een plat penseel, daarbij aan de ene punt wat inkt en aan de andere punt water opgenomen. Dit is een schildertechniek, waarbij in een beweging een verlopende schaduwrand om je afbeelding krijgt.
 

 Heb gisteren het watercolor papier binnen gekregen, ga dit vanavond testen en dan geef ik jullie het merk door.
Ik hoop op heel veel deelnemers.
groet Diny

235 opmerkingen:

1 – 200 van 235   Nieuwer›   Nieuwste»
marina zei

Hoi Diny

Ik zie nog geen reacties dus ik geef dit bericht maar nr 1 als dit niet klopt zie ik het wel op jouw blog terug.
Ik wil graag meedoen omdat ik nog steeds twijfel tussen copic distress of derwent,dus misschien is dit wel de oplossing voor mij.
groetjes Marina

Lorraine zei

1. wow great candy these would be perfect for me to improve my colouring skills and shading thankyou huni xx

Sandra zei

Hoi Diny, wat heb je weer een mooie kaart gemaakt met de aquamarkers.Ik zou natuurlijk graag kans willen maken op deze nieuwe markers.Het lijkt me super om een nieuwe techniek met deze markers aan mijn /onze hobby toe te voegen.
Lieve groetjes Sandra

Crealin zei

1. Hoi Diny,

ik werk graag met distress inkt waardoor ik het heel leuk zou vinden om met deze aqua markers aan de slag te gaan. Bij dit kaartje heb je zo'n mooi zacht effect verkregen, echt knap! Bedankt dat je ons deze mooie kans biedt.

Vele groetjes,

Lins

Miranda zei

1. Hallo Diny, wat een superleuke candy weer om te winnen. Mij lijken de aquamarkers fantastisch omdat ik ook veel aquarelleer en de aquamarkers een mooie combinatie van aquarel en stiften zijn. De resultaten die ik op je blog zie, zijn erg mooi en de techniek spreekt mij zeer aan.

groetjes
Miranda

Crealin zei

Hoi Diny,

terwijl ik mijn reactie aan het typen was, zie ik dat ik al nummer 4 ben geworden ;-)

Groetjes,

Lins

Diny Sprakel zei

4. De eerste drie konden geen nummer geven, omdat ik mijn instellingen niet had aangepast, dat is nu gedaan. Ik geef hun de nummer 1 tm 3 in volgorde van plaatsing. Dus je bericht wordt nu meteen geplaatst. Dit laat ik een tijdje zo staan, om jullie de kans te geven je bericht te nummeren. Ik zal zelf niet meedoen met de Candy.
groet Diny

Miranda zei

Geloof dat ik inmiddels al reactie 5 ben ipv 1, zo zie je geen reacties en na drukken op publiceren opeens 5,

groetjes
Miranda

Diny Sprakel zei

9. wat zijn jullie snel,
we starten nu met nummer 10. De anderen geef ikzelf een nummer
groet Diny

Unknown zei

Wat een geweldige candy weer Diny. Ik doe weer mee, ik ben dan nu nummer 10 als het goed is. Ik wil wel eens kijken hoe die markers kleuren, zoals jij het doet is het in ieder geval al prachtig!

gr. Renata

Carla zei

11. Wat super cool die markers het lijkt me super om daar mee te spelen
en ik mag bij deze nummer 11 zijn
En ik ga is kijken voor de link enzo of ik dat kan

groetjes Carla

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

11. Wowwwwwwwwwwwww Diny, deze kaart is helemaal te gek en te mooi.
Het is inderdaad heel mooi zacht en daar hou ik juist heel erg van.
De combinatie van de kaart in papier is ook heeeeel erg mooi, geweldig.
Waarom ik deze markers zou willen?? gewoon omdat ik verslaafd ben aan de copics en misschien kan ik er dan een andere verslaving bij zetten, grinnik.

Groetjes en nog een fijne avond,

Mary

yvonne zei

Hoi Diny

Nr 11

Ik doe mee om te winnen,zo iets is altijd fijn om te hebben en natuurlijk mee te werken.En het is gewoon een prachtige candy.
Iedereen succes

Gr yvonne
Yvonneshobbystime.blogspot.com

KarinsArtScrap zei

13

hallo diny
graag zou ik op deze candy een kans willen maken.
zoals je op mijn blog kunt zien ben ik een nogal creatief type.
onlangs ben ik geinspireerd geraakt door de copics, dus deze passen er heel goed bij.

groetjes karin

Margreet zei

Hoi Diny, ik heb mezelf maar geen nummer gegeven..had begrepen dat jij dat zou doen...
Prachtig kaartje heb je gemaakt met mooi DP en een geweldig mooi gekleurd Tildaatje.
Ik ben in het bezit van alle copic ciao's...ben aan het aanvullen met de copic sketch...en dan is er weer iets nieuws...altijd leuk als ik dat via een candy uit zou kunnen proberen...vandaar dat ik dus maar een gokje waag!
xxx Margreet

Gwendolyn zei

Nr 12.

Wow wat een geweldige candy! Waarom ik deze wil winnen? Omdat ik natuurlijk graag nieuwe technieken wil uitproberen en ik vindt copics geweldig dus deze ongetwijfeld ook!

Groetjes Gwendolyn

Dina zei

15.
een geweldige candy, bedankt, ik heb nog wel een beetje plek in de kast, tijd in de week om weer bijna iets nieuws uitteproberen

Marian zei

Hallo Diny,

Wat een geweldige candy!
Pas gister kwam ik via jou blog achter deze markers. Ze lijken me echt helemaal geweldig en ik wil ze wel winnen hoor! En ik zet graag deze candy op mijn blog!

marian

Rosina zei

17.
Hoi Diny.
Wat weer een leuke uitdaging om met iets nieuws aan de slag te gaan .
Daarom wil ik ook nu een kansje wagen op deze nieuwe aqua markers
aan de slag te kunnen gaan.
Jouw afdrukje is in ieder geval prachtig ingekleurd.
Lieve groetjes Rosina

Dorathe de Greef zei

18. Ik geloof niet dat de telling nog klopt, maar heb het volgende nr. gebruikt. Je kent me, ik doe aan bijna alle candy's mee, omdat de enig die ik ooit gewonnen heb van jou af komt. Het lijkt met trouwens een fijne manier om te aquarelleren. Je hebt iets meer controle dan alleen met een penseel.

Groetjes Dorathé

m@deliefjuh zei

18

Als eerst wil ik even zeggen dat je kaart prachtig is.
op het moment dat ik bij nicole las over de nieuwe markers. ben ik gelijk naar mijn man gerend en gezegt: dit ga je niet leuk vinden lieverd. er komen nieuwe markers ;)

het lijkt me dus echt onzettend gaaf. en ik ben echt heel benieuwd of ik dit leuk ga vinden. want ik moet wel zeggen dat ik en copic heel goed samen gaan. maar met de aquamarkers ben ik daar nog niet helemaal zeker van. maar ik vind het resultaat echt prachtig! en nu zag ik jou candy. dus ik dacht: ik waag een gokje!
ik ben dus heel benieuwd naar de markers :)

groetjes martine

*Ellen* zei

hihi volgens mij klopt je nummering niet meer, maar ik heb me al aangemeld op je nieuwe blog, en ga je promoten ben heel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren op dat blog, en ik vergeet bijna dat je ook nog een schitterend kaartje ermee hebt gemaakt, toppie met die transparante kleurtjes
groetjes ellen

Roelie zei

22. ?? als ik het goed heb tenminste.
Ik ben (nog) niet in het bezit van copic markers, maar eerlijk gezegd vind ik het resultaat met deze aqua markers er veel leuker uitzien, echt meer aquarel... Ik heb het filmpje waarvan je de link in je berichtje had gezet gezien, fantastisch gewoon! Ik zou hier heel erg graag kans op willen maken. Heb hier dezelfde tekst geplaatst, ik blijf achter mijn mening staan zoals ik die op je andere blog heb verwoord.
Groetjes Roelie

Anneke zei

24 Hoi Diny, Mooie kaart heb je gemaakt. Ik doe graag mee aan deze candy hoor, sinds kort werk ik naast mijn copics(waar ik helemaal weg van ben) ook met distress inkt omdat je zo mooi licht kunt inkleuren. Maar als ik dan de nieuwe markers zie dan lijken deze me helemaal super om mee te kleuren.Waarschijnlijk weer een nieuwe verslaving?!!
Zet een link op mijn blog en ga duimen.
Groetjes Anneke

Brenda zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Chantal zei

25.
Wat een mooi kaartje weer.
Graag zou ik kans willen maken op deze aqua markers.
Het geeft een mooi effect zoals ik bij jou kaartjes heb gezien.
Op dit momen kleur ik met potloden en doezelaars of met inkt en een water penseel. De aqua markers lijken hier wel op.
En zou ze graag willen gaan gebruiken in de toekomst.

Yvonne zei

25 Hoi Diny, eerst even zeggen dat het weer een geweldige Candy is! Nu ik bij jou gezien heb hoe mooi je ermee kunt kleuren, wil ik ze zo graag hebben. Mooie vind ik dat je er zo mooi licht mee kunt kleuren, echt prachtig. Als je zoiets mooi ziet, wordt je daar wel heel hebberig van hoor!
groetjes Yvonne

Brenda zei

26.
hallo Diny,
wat een leuke candy om voor mee te dingen! ik ben sinds een tijd ontzettend verslaafd aan copics ciao en ook een aantal sketch, nu ik deze markers gezien heb lijken me die heel erg fijn om mee te werken, en zeker in de zomer als je buiten zit te hobbyen lijkt het me makkelijker om mee te werken omdat het met water moet. ik vind het ontzettend lastig om met copics de distress look te krijgen, dit lijkt me makkelijker om te doen met de aqua markers
wil ze dus dolgraag uitproberen

Anoniem zei

Hallo Diny, ik heb je link al in mijn sitebar staan.
Ik ken deze aquamarkers nog niet. Ik werk alleen nog maar met mijn copics (spijtig genoeg kan ik geen workshop volgen bij jouw wegens te verre afstand). Ik heb al wel twee doosjes distress ink maar dat vind ik moeilijk met zo'n penseeltje, dus dit ziet er me veel practischer uit, daarom wil ik dus mee dingen.
grtjes
Christa

Ellen zei

30.
Wat een prachtig effect kun je creeren met deze aqua markers! Daar wil ik ook wel eens mee werken! Distress effect maken met mijn Copics vind ik toch wel heel erg moeilijk!!!

Groetjes Ellen

celia zei

Ik durf haast geen nummer te zetten...31.

Distressen en kleuren met copics vind ik super dus zal de combinatie van de twee...geweldig zijn!!!
Liefs, Celia.
BTW, je kaartjes zien er weer prachtig uit!

Unknown zei

nummer 32 ????

hallo, ook ik wil wel graag kans maken.
Nu kleur ik met derwent en beginnent met copics, deze lijken me ook fijn dus is dit een fijne kans om in het bezit ervan te komen.

groetjes maril

marjolein zei

Blijft spannend, maar ben ik dan nummer 33.
Die aquamarkers zien er prachtig uit. Weer iets wat ik als kaartenmaakster op mijn verlanglijstje kan zetten. Maar wie weet heb ik geluk en win ik ze.

Groet Marjolein

Yvonne zei

nummer 34???
Hallo Diny,
Ik wil ook graag een kans maken.
Ik ben een beginner en kleur met potlood.
Heb inmiddels een workshop bij Nicole met Copic gevolgd.
Van de week via je blog het filmpje bekeken van de Aqua Markers.
Zag er erg gaaf uit.
Deze candy is een fijne kans om in het bezit van de markers te komen.
Ik plaats je candy in mijn sidebar.
Groetjes,Yvonne.

Unknown zei

34. Oei, die zien er wel erg super uit, die nieuwe markers. Ik sta altijd open voor nieuwe dingen, dus zou ze graag willen uitproberen. Bedankt voor deze kans en ik vind het erg leuk dat je volgster van m'n blog bent geworden! Dankjewel daarvoor!
Groetjes, Ira

Anita zei

nr. 34
Hoi Diny

Wat leuk dat je een setje weggeeft.
Volger ben ik al, Zal hem op mijn blog promoten.
Waarom ik ze graag zou hebben: Ben al gek op de copics, daarmee kun je ook best distressen. Dat doe ik dan ook omdat ik niet alle flesjes inkt wil gaan kopen (moet nog wat copics verzamelen) lijkt me dit heerlijk om te winnen.

Gr. Anita

Cindy zei

37. (denk ik...) Ik zou deze candy graag winnen om de aqua markers ook een s te proberen. Normaal werk ik met Copics, maar deze markers lijken me ook erg fijn werken.

Groetjes, Cindy

Eline Wiebrens zei

Hoi Diny,

Volgens mij ben ik nummer 37. Ik wil ze ook graag gaan uitproberen, wat je nu heb laten zien vind ik geweldig, ik ben zeer benieuwd.
Dus doe ik zeker mee aan deze leuke candy
groetjes Eline

Created by Linda zei

Nummer 38??

Graag wil ik een gokje wagen omdat ik alleen derwents heb, en het mij erg leuk lijkt om een keer van techniek te kunnen wisselen

Linda

Unknown zei

39??

Hoi Diny,
Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt!

Graag wil ik meedingen naar je superleuke candy omdat ik graag eens met markers zou willen werken. Momenteel werk ik ekel met Derwents. Ik had gedacht om voor de copics te beginnen sparen, maar het aquareleffect spreekt mij meer aan. Het zou leuk zijn om via deze weg ze eens te kunnen uitproberen. En dan heb ik meteen weer materiaal bij dat ik voor schoolopdrachten kan gebruiken ;)

Groetjes, Eveline

Petra zei

Hoi Diny

Volgens mij ben ik nummer 40???. IK zag van de week de markers al op jou blog staan en dacht toen al die wil ik hebben lagen ze maar in de winkel dan ging ik ze gelijk halen. Maar nu jij er een super leuke candy van maakt zou ik graag mee willen dingen aan deze leuke candy. Ik vind het een prachtig effect geven.

Groeten petra

Christa zei

41 ?? Ik houd van nieuwe uitdagingen , dus ook de aqua-markers moeten geprobeerd worden. Jouw eerste kaarten ermee zien er in ieder geval goed uit , heel mooi effect. Ik doe graag mee met de candy. Creatieve groetjes van Christa.

Linda zei

41
hoi Diny
Ik heb me ook al aangemeld bij je nieuwe blog. Maar ik zie hier zoveel reacties staan, dus doe ik hier ook nog een berichtje plaatsen.
Van welk blog wil je de link hebben die ik in mijn sidebar plaats, of (kan ook hoor) beide.

Gr Linda

Jolanda zei

nummer 45
Een prachtige candy, Diny, en waarom ik de Aqua Promarkers zou moeten winnen? Ben pas begonnen met kaarten maken en nog niet zo bekend met alle technieken, zou leuk zijn als ik eens een keer de eerste ben met een nieuwe techniek.

marijke zei

nr 46 ( denk ik)
ok ik ben al verslingerd geraakt aan de cpoics door jou en door nicole dus oh jee wat doen jullie ons nu weer aan hahahaha geen idee of ik ze ooit ga gebruikenen wat ze gaan kosten maar ik ga de candy in mijn side bar zetten hoor
gr. marijke

yvon zei

Volgens mij ben ik nr. 47.
Wat een gave candy geeft je weg Diny. Ikzelf kleur met derwent potloden en ben aan het oefenen met distress, maar deze markers vind ik helemaal geweldig. De kleuren zijn prachtig. Zou er graag afdrukjes mee in willen kleuren. Je kaartje is trouwens ook weer super mooi. Ik heb je candy op mijn blog gezet. Bedankt voor de kans om deze set te winnen.
Groetjes, Yvon

Hetty zei

NR. 48

Wat een gave candy ga je weggeven en ik zou graag een gokje wagen, Ik ben helemaal verslaafd aan de copics dus zou graag deze ook willen proberen en misschien dan weer een verslaving erbij

gr hetty

Diny Sprakel zei

Lieve dames, wat een aanmeldingen al na enkele uren.
Het zijn twee afzonderlijke candies, dus als je meer kans wilt hebben, doe dan op beide blogs mee. Je mag dezelfde tekst in het bericht gebruiken, maar plaats beide candies op je blog en de twee blogs op je sidebar.
groet Diny

Marianne Schut zei

nummer 49 Hai Diny, ik heb me op je andere blog ook al aangemeld, een aagegeven waarom ik deze prachtige markers zou willen winnen. 2x kans maken op zo'n prachtige set, kan je toch niet laten schieten! Vandaar ook hier mijn deelname. Ik zet zo beide candy's nog even op mijn blog. Bedankt voor het mogen meedoen! Liefs Marianne

gea zei

nr 50
ha Diny, wat super dat je weer zo'n mooie candy weggeeft ! Ik zou die markers graag willen winnen om het ook eens te proberen ! het ziet er bij jou geweldig uit !

Jacqueline (Sjakkie) zei

nr, 52
Weer een super candy. Het lijkt me geweldig om deze markers te winnen, omdat ik graag kleur en alles wil proberen. Jou resultaten zien er in geval geweldig mooi uit!
Groetjes van Jacqueline

Diane zei

Nr. 53
Wat leuk weer iets nieuws om stempels mee te kleuren! Het blijft altijd leuk om nieuwe dingen te proberen. Je kaart is in ieder schitterend met die markers!

Groetjes,
Diane

Diane zei

Nr. 53
Wat leuk weer iets nieuws om stempels mee te kleuren! Het blijft altijd leuk om nieuwe dingen te proberen. Je kaart is in ieder schitterend met die markers!

Groetjes,
Diane

Margrit zei

Nummer 55
Warum ich die Stifte möchte? Na weil die toll sind.Die Colorationen sehen super damit aus.
LG Margrit

angelique (anlou) zei

56
ik zou graag die set willen winnen
omdat ik wel van een uitdaging hou, en dit is weer een nieuwe uitdaging voor mij
dank je wel voor deze kans om te winnen diny
liefs angelique

Antoinette zei

Hoi diny

Nummer 57 is het nummer dat gaat winnen ,en waarom ik ze wil winnen is ,dat ik ook zo'n super mooie en fantastische kaarten wil maken als jij. en met die aqua markers moet dat helemaal lukken. en maar hopen dat het goed komt met winnen, en mogen we allemaal maar geluk hebben.

groetjes antoinette

Judith Veldhuizen zei

#58
Wat een gave stiften zijn dit zeg!! ik vind het een heel mooi effect geven en weer heel anders dan de copics!
ik zou dan ook heel graag een setje willen winnen!
ik was al volger en heb je candy op mijn sidebar gezet!

Groetjes,
Judith
http://artdogz.blogspot.com

Esther B. zei

Nummer 59
Hoi Diny,
Wat een gave markers zijn dat zeg!
Ik ben nog niet zo lang bezig met het maken van kaarten dus kan de markers wel goed gebruiken.
Ik ben al volger van je blog en kom regelmatig even bij je kijken.
Ik heb zelg nog geen blog.

Groetjes Esther B.

Suzanne zei

Dan ben ik 60.

Ik wil deze candy heel graag winnen. Zeken omdat ik het effect heel erg mooi vind. En ik met regelmaat in de nacht moet werken en ik dan nu mijn disstres inkt moet meenemen En als die open gaan in je tas is dat niet zo erg grappig hoor. en ik denk dat ik deze makelijk kan meenemen.

gr en bedankt Sanne

Hermien (Sproet) zei

61, ik ben nu (nog) nr 61 (nee, nee, niet mijn leeftijd ;) )

Zou het te gek vinden eens een candy te winnen, nog niet zo lang actief met kaartjes maken, heb nog geen copics of aquamarkers, zo te zien kun je er prachtige effecten mee bereiken, dus ik ga zitten hopen (volger ben ik al ;) )
Succes iedereen!
Groet, Sproet!

Jolita zei

62. Ook hier waag ik graag een kans op deze leuke candy. Ik ben dol op experimenteren met nieuwe dingen dus dit lijkt me ook heel leuk. Het kleruvoorbeeldje wat er bijstaat ziet er veelbelovend uit.

Groet,
Jolita

Anoniem zei

63
Hoi Diny,Wat ben je toch een top vrouw. In deze moeilijke periode in je leven, toch zo positief over de aqua markers en de rest van je hobby te zijn. Graag wil ik meedoen aan deze candy, omdat voor mij deze hobby ook veel positiviteit brengt en de markers voor mij ivm met mijn gewrichtsproblemen makkelijk in de hand liggen en dat ik niet zoveel hoef in te kleuren.
Knuffel Wilma

Paula zei

64
Hallo Diny,

Wat ontzettend leuk dat je via de candy ons kennis wilt laten maken met de aqua markers. Ik kleur nu nog met derwents maar deze markers lijken me ook een geweldige manier om je afdrukjes in te kleuren. Is weer een hele andere techniek! Ik ben benieuwd of nr 64 mijn lucky number is hahaha. Bedankt voor deze kans! Groetjes Paula

Durvina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Durvina zei

#65#Wat een supergave kaart, en ja ik wil dit natuurlijk ook wel proberen vandaar dat ik weer een gokje bij je waag, en hoop dat het weer goed uitpakt.

gr, Durvina

Lena zei

67

Hi, Diny!
Mmmmm, what a gorgeous candy!!!

Why do i the markers need? Because i love to stamp and to color the images!!! So simple)))

Thank you for the chance to win! I´ve linked about candy to my sidebar!

greeting
Lena

Joukje zei

68?
Geweldig wat weer een mooie candy.
Ik zou graag mee willen doen .
Het lijkt mij geweldig om met deze aqua markers te kleuren.
Wie weet is dit m'n geluks nummer.

Groetjes Joukje

* Üla * zei

69...
Wat een prachtig effect kun je creëren met deze aqua markers Diny!
Het lijk mij ook dat ze stuk handiger in gebruik zijn, dan andere kleurpotloden.
Daar wil ik ook wel eens mee werken! Distress effect maken met mijn Copics vind ik nog te moeilijk!!!
En vandaar dat ik weer een gokje bij je waag!
groetjes Ula

Jannie van der Zwan zei

70 Hoi Diny

Ook hier wil ik een gokje wagen want het lijkt me echt super leuk om ook met deze markers te gaan kleuren vandaar dat ik heel graag mee wil doen.

Groetjes Jannie

martina's kaartjes zei

71. Wow, wat gaat dit snel !!! Tuurlijk wil ik mijn gokje wagen, nietwaar ? Het lijken mij echt wel superpennen, want als ik zie welke resultaten jij ermee maakt, is het echt om er bij te watertanden ! Copics zijn vertrouwd, dit wordt alweer een nieuwe uitdaging, daar schrijf ik me graag voor in !
Vele groetjes, Martina

Unknown zei

72? Ik zou graag de aqua-pennen willen testen. Geweldig candy weer!
Je staat op mijn sidebar. Dank je wel.
Groetjes Angelika

Silvia, Sly voor intimi zei

73. Wow, wat een mooie markers, daar zou ik heel graag mee werken. En dan nu de kans om ze zomaar te winnen! Ik doe graag mee, ga hem meteen op mijn blog zetten!
Groetjes, Silvia

Anoniem zei

74 wat een geweldig produkt weer!
zou het graag willen proberen...
nu nog kleuren zolas jij doet hahaha

groetjes bianca

chrilvian zei

75. Ja leuk leuk leuk, weer wat om uit te proberen en een verslaving dr bij,hahahahahha

Yvonne Russell zei

76.
I am a follower and have linked the candy on my sidebar at http://paperflourish.blogspot.com/

I would love to have these Aquamarkers as I like the soft effect of watercolour and these pens are much more portable and convenient (and less messy) than getting out and cleaning up watercolour paints.

I would use them for all sorts of cards and papercrafts to create things for family and friends.

Dank je wel.

Groetjes.

Petra zei

77.....
Wat gaaf dat je deze candy weggeeft.
Het lijkt me heerlijk om deze markers uit te gaan testen. Ik ben helemaal copic gek dus wie weet wat ik hiervan ga vinden.
Ik ben al volger en ik heb deze super candy in mijn sitebar gezet.

Liefs Petra.

Jolanda zei

78
wat een super leuke candy! Ik zou graag deze markers eens proberen. Ik ben altijd wel in voor een nieuwe hobby ervaring!

Groetjes Jolanda

Anja zei

79
Een supercandy,Ik heb mij ook al op uw nwe blog aangemeld.En zou dan hier ook nog even een bericht achter laten.Ik kleur zelf alleen nog maar met derwent,had wel al een setje caio's gekocht.Maar vind het erg moeilijk.Maar bij deze set lijkt mij dat toch iets anders werken dan bij de copic's en als je alle 40st hebt is voor mij te doen.Dus daarom zou ik het erg leuk vind om coor deze candy in aanmerking te komen.Zodat ik het ook kan gaan proberen.

Gr Anja;o)

Marjolijn van Elsberg zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marjolijn van Elsberg zei

81.
Fantastisch, je kaart en dit is nou precies het product dat ik eigenlijk al jaren zoek. Het gemak van een stift en het heldere van een aquarel!!!!!Ik heb copics, derwent, distressinkt en aquarelpotloden. En eigenlijk vind ik dat het leukste om te doe. Deze stiften kleuren zo mooi helder en doorzichtig dat ik daar graag gebruik van zou gaan maken. Ik hoop dan ook dat deze candy uiteindelijk bij mij belandt.

Groetjes Marjolijn.
en wat een prachtige dingen zie ik op je Blog.

Nicole Brenna zei

82. I think maybe the number system is messed up but I tried! I would use the markers to color stamps of course. I love my regular promarkers and I would just like to see what different effects I could get with these.

I am a follower and I posted it on my blog
Thanks for the chance to win!!!

Scrapbookdoll zei

83.
wow, dat ziet er super uit en eigenlijk wil ik wel eens kennis maken met die manier van inkleuren, ik doe alles nog met kleurpotloden...en graag word ik een volger, ik heb net je blog ontdekt en ik ga nog veel werk hebben om al je mooie werkjes te bewonderen.En blog heb ik zelf nog niet.
Groetjes
Marie-Anne

Jessica L zei

I would love to win these because I don't have any markers yet and these would be a great start. I've posted a link on my sidebar. Thanks for a chance to win!

#84

Anoniem zei

85?
Wat een onzettend leuke candy!!
Waarom ik de markers wil winnen?
Omdat ik het resultaat echt super mooi vind:)
Ik was al je volger en ga deze candy meteen op mijn blog zetten.
Groetjes Miranda

Monique Kools zei

86?
Wat een mooie markers zeg! Heb het filmpje ff bekeken en als je het zo ziet is het een makkie om mooie plaatjes ermee te kleuren.
Heb je candy gelinked in de sidebar van mijn blog en volger was ik al. Groetjes Monique

Fiona zei

87 - these look fab Diny and I would love the chance to win them...can't afford aqua pens at the moment as I am on a tight budget.

I am now following and have added your candy to my blog.

Fi
x

Ori zei

88 I'm following your Blog now :)
I want to win this because I love to do colouring, I'm a newbie in cardmaking world and I need this set of gems.
Thanks for the chance :)
Wish me luck

Kym's Crafty Cards zei

Number 89 - Diny, what lovely blog candy you have up for grabs. I have some normal Promarkers but still look the look of watercolouring and would love to be in with a chance of winning this Aquamarkers to put them to good use for my cards that I make for charity. best wishes, Kym xxx

Anke zei

nummer 90 (denk ik).
Ik ben pas begonnen met copics en vind het heel leuk. Lijkt met heel leuk deze candy te winnen.
liefs Tessa

Miranda zei

dan ben ik nummer 91 :-)
volger ben ik tuurlijk al.
in mn sidebar zetten lukt me niet, maar ik zet de candy bij mijn berichten, hoop dat je dit ook goed genoeg vindt.
en waarom ik wil winnen? sowieso omdat ik het een geweldige candy vind en ik erg benieuwd ben hoe deze markers werken, maar vooral omdat mijn dochter graag meehobbiet en mijn alcoholmarkers (nog) niet echt geschikt zijn voor haar en deze misschien wel!
groetjes miranda

Regena zei

I would love to win these because I don't have any markers yet and these would be a great start. I've posted a link on my sidebar. Thanks for a chance to win!

Regena zei

Im #92.. I would love to win these because I don't have any markers yet and these would be a great start. I've posted a link on my sidebar. Thanks for a chance to win! I forgot to write my number before ..sorry

Humartine zei

Hallo Diny ,
nr 93 , ik vind het een schitterende candy bedankt daarvoor , ik wil er graag met meedoen , gr Humartine

Adrina zei

94?!
Hoi Diny,
De nummering is wel een beetje een chaos heb ik gezien.
Ik vind het iedere keer weer leuk om een nieuwe techniek te proberen.
Ik ben begonnen met Derwent potloden, daarna alle Distress inkt en nu ben ik de Copics aan het verzamelen. Ik vind alles leuk, dus ik denk dat ik die Aqua Markers ook super graag wil proberen. Gave candy dus....
groetjes Adrina

Nelia zei

96......
Hallo Diny,
Das Candy ist so toll. Das möchte ich gerne gewinnen.
Ich habe noch keine Stifte zum Colorieren,
und da ist dieses Set ein guter Einstieg.
Lieben Bastlergruß
Nelia

http://nelia-1.blogspot.com/

monica zei

97...hi diny...sono una tua seguace.partecipo dall'italia...mi piacerebbe usare quei colori per provare la loro qualita....grazie.metto tutto sul blog

Kim. zei

98.
Great candy offer, thanks for the chance to join in. Have linked your candy on my sidebar and become a follower.
Kim xXx

Olga zei

99.
A wonderful opportunity! I'd like to try the markers in the case, I still painted only pencils!
link on the side panels on the right http://podarok-handmade.blogspot.com/

stempelfreaks zei

Wat een super gave candy!! We willen graag een gokje wagen. Het lijkt ons leuk om er een nieuwe techniek bij te leren. Het ziet er prachtig uit op je kaart en op het filmpje te zien.
Groetjes Astrid & Larissa

Bernadet zei

101.
Gave candy is dit Diny.
Ik ga ze zeker ook proberen.
Ik ben altijd heel hongerig als er weer iets nieuws op de markt komt.
Ben ook heel benieuwd hoe dat watercolor papier is

Patries zei

Hoi Diny,

Ik volg je blog al een tijdje omdat ik je copic afbeeldingen zo mooi vind. Al was het nog niet officieel dus bij deze ben ik aangemeld.
De set markers zou ik natuurlijk graag willen winnen maar niet voor mijzelf maar voor mijn nichtje, omdat ze mijn copic markers zo mooi vind. Dan zou ze zelf ook mooie markers hebbeb om lekker te kunnen freubelen. Gr Patricia

** Line** zei

102
Ui was für ein tolles Candy- vielen Dank für die Chance, die Marker zu gewinnen....ich würd mich sehr drüber freuen, denn gehört hab ich von ihnen schon viel- doch ausprobiert hab ich sie noch nicht...ich coloriere z.Zt. mit Polychromos und Copics und würd gern mal die Marker testen.
Wünsch dir viele Leser auf deinem Blog und jede Menge Klicks.
Du stehts auf meiner Sidebar

http://lines--world.blogspot.com/

Ganz liebe Grüße aus Deutschland Line

j.prinsen zei

Hoi Diny

Nr 104

Ben al een tijdje volger op je blog maar heb zelf geen blog.

Ben niet in het bezit van copics omdat ik ze erg prijzig vind maar om zo'n set nieuwe markers te winnen lijkt me helemaal geweldig!!

Je kaarje is echt geweldig mooi ingekleurd.

Groetjes Leni

Maris zei

NR 105

Hallo Diny, ik ben een poosje je volger,nu net terug van vakantie en zag je mooie candy, waarom wil ik de markers graag winnen, ik ben eigenlijk altijd met porloodjes aan het kleuren, heb wel sinds kort een paar copics, maar deze aqua markers vind ik superrr en ze lijken me geweldig als ik zo je mooie kaart ermee zie .xx

Anoniem zei

hoi diny

ik wil graag een gokje wagen
heb al met derwent en distress enkele cursus gevolgd
en wil dit ook wel eens uit proberen
ik heb je een keer ontmoet op een cursus in oss
wat ben jij een creatief persoon
groetjes irma

Anoniem zei

hoi diny 106

ik was vergeten een nummer
er bij tezetten als nog bij deze
gr irma

Wendy ten Hove zei

107.

Hi Diny,
Als het goed is, ben ik nummer 107! Wat een geweldige prijs is dit, ik had al eens bij jouw resultaten met deze makers gekeken en dit is echt super mooi! Ik was vroeger gek op aquarel verven, dus ben ook erg nieuwsgierig om deze techniek eens uit te proberen en ik waag daarom graag een kansje op deze mooie prijs van jou!

Groetjes,
Wendy

Mirabelka zei

108. I would love to try out promarkers. I haven't done image coloring so far.

moi card - great coloring !!!

hugs from Poland

Hout en Zo zei

109.Wat een leuke actie die Candy!!! Voor mij is dit allemaal nieuw, Ik ben net een paar dagen geleden een Blog begonnen,en ben een beetje aan het rondneuzen bij iedereen.
Ik ben nog niet zo lang bezig met scrappen en nog van alles aan het leren, ik heb alleen nog maar de Derwent potloden, maar de nieuwe technieken komen zo snel en als je net begint lopen de kosten al snel op.
Maar ik krijg erg de kriebels en ben eigelijk wel een klein beetje jalours als ik Bloggen zie met mooie creaties met de nieuwste stempels en nieuwe inkleur technieken.
Daarom zou ik heel erg graag in aanmerking willen komen voor de Aquamarkers zodat ik ook een nieuwe techniek met de Aquamarkers kan laten zien dan alleen de Derwent techniek.
Ik vindt Aquarel erg leuk en lijkt me erg makkelijk in gebruik.

Groetjes én heel veel succes en ik blijf je volgen ook voor nieuwe ideetjes.

Ellis

José van Oers zei

110 Hai Diny ik wil graag in aanmerking komen om de markers te winnen omdat ik graag alles wil proberen en dit is dan weer een uitdaging.

MonMien zei

Uw blog is gevuld met prachtige creaties. Het is met genoegen dat ik deelneem: http://monmiendescrap.canalblog.com/archives/2010/08/09/18778292.html # comments (excuseer me voor de vertaling ik ben Frans)
groetjes

Anoniem zei

113. Leuke candy! Ik doe zeker mee! Ik ben wel weer toe aan een nieuwe uitdaging! Ik zat te denken aan het gebruiken van distress kleuren, maar nu ik zie dat dit ook bestaat vind ik dit net zo leuk als werken met distress.
Groetjes

Anette zei

Beste Diny, wat een geweldig nieuw product. Ik heb de reclamefolder gelezen en het is inderdaad een prima aanvulling op de distressinkt-inkleurtechniek. Bijkomend voordeel is dat het niet zoveel ruimte inneemt!! Lijkt me leuk om er mee aan de slag te gaan, dus kom ik graag voor je candy in aanmerking. Blij dat ik je blog tegengekomen ben; ziet er allemaal prachtig uit.

Hartelijke groet, Anette

Anette zei

114- Sorry, nummer vergeten. Bij deze
Gr. Anette

arjette zei

115

Hoi hoi,

wat een gave nieuwe manier om je stempels in te kleuren!!! Zou heel graag mee willen doen met deze candy! Volger ben ik al een tijdje en de candy staat met link op mijn blog dus bij deze volgens mij aan alle voorwaarden voldaan.... en nu maar duimen....... bedankt voor het weggeven van deze candy!!!

gr. Arjette.

Wil zei

nr 116
Dankjewel voor de kans om zo'n mooie set te winnen.
Ik vind het altijd leuk om nieuwe dingen uit te proberen,vandaar dat ik ook hier :) een kansje waag om misschien deze set te mogen testen.

groetjes Wil

DesignwithJP zei

117

Hoi Diny een hele gave cany weer met een super mooi product.

Vind de dingen die ik van jou zie hier erg mooi.

waarom ik ze wil winnen.Heb de hele zomer overuren gemaakt om de copic sketch met de airbrusch bij elkaar te sparen ( heb ze vandaag dan ook eindelijk besteld).heb ik nu weer wat vrije tijd om te knutselen als ik de aquamarkers win,want ja we willen ze toch hebben hé zoals dat met alles gaat.

Groetjes jacqueline

@ddy zei

118
Lijkt me leuk, die stiften. Heb nog geeneen stift en kleur altijd alles in met aquarelverf.
Groetjes Addy

xxx Myra xxx zei

119...ik heb bijna alle copics, en dit zou een mooie aanvulling zijn.
Ik ben begin sept jarig, dus dit zou een superverjaardagskado zijn!!

groetjes myra

sequin zei

120
I never used markers, watercolor pencils only. I want to try something new!
Candy great! Thanks for the chance! I hope good luck!
Link posted on the left panel
http://fantasy-of-sequins.blogspot.com/

Petra zei

122 volgens mij, want onderaan het bericht staat 121 reacties maar hier is de laatste nr. 120??

Ik doe ook graag mee met deze candy want zoals al gezegd lijken de aquamarkers mij veel handiger dan distress ink.

Groetjes,

Petra

Anoniem zei

123 hoi, graag wil ik meedoen met de candy voor de aqua markers, dit omdat ik nu alles doe met derwent (ook heel leuk) maar ik nu toch wel aan een andere uitdaging toe ben. ( heb geen blog).
groetjes Monique

Unknown zei

124 Ik wil ook graag meedoen met deze candy. Het is weer een andere manier om je stempels in te kleuren. De kans om deze aquamarkers te kunnen winnen is geweldig.
Bedankt voor deze gave candy.
groetjes, Claudia

Nikki zei

125. wow Amazing candy I's love to be able to play with watercolor markers I thinks I'd try to make a small painting with them 1st and they would be so much fun to have
thanks for the chance I've linked and follow
hugs Nikki C

Bianca zei

nr 126
Laat ik dit keer met het nummer beginnen, op het andere blog heb ik dat halverwege gezet. Maar begreep later dat het niet de bedoeling was.
Het is een super kans om deze prachtige markers te winnen. De kaartjes die je er mee maakt zijn prachtig. Ik vind het heerlijk om tussen de copics en distress te wisselen. Dus dit lijkt me geweldig.
Groetjes,
Bianca

Tanya zei

nr 127
Wow Diny!
Fantastic card!Awesome coloring!
Thanks for the chance to win this amazing candy! Really want to be the lucky winner.Pro markerss -it's my dream! Thank you!!!!Linked it on my blog.
Thanks!!!!!!!!!

Crea Astrid zei

nr. 128

Ik doe mee aan deze Candy, omdat ik verschillende technieken wil proberen. Het resultaat bij U ziet er ook erg mooi uit. Ik vind het een beetje weg hebben van Distress inkt om te zien. Ik wil graag ook een kans maken om mee te dingen.

Groetjes Astrid.

Ellen zei

Nr. 129

Ik doe graag me in dit candy. Warom, ik ben op zoek nar en nieuwe manier om in te kluren. Nu heb ik aleen distress inkt.
Groetjes Ellen

Esthel zei

130
hoi ik doe graag mee met de candy aqua promarkers omdat ik zoekende ben naar een andere manier van inkleuren. Nu maak ik gebruik van de derwents potloden miss straks wel met de markers ;-)

Zetti zei

Das ist ja ein tolles Candy. Danke für die Chance es zu gewinnen.
Hab Dich in meiner
Sidebar verlinkt und Verfolger bin ich ja schon länger.
LG Zetti

Matty zei

131
Hoi Diny. Super candy geeft je weg. Deze zou wel wat voor mij zijn wil wel eens iets ander probleren dan potloden en terentine.

Groetjes MAtty

tanja zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
tanja zei

132 hoi diny,wat een super candy om te winnen. Mij lijken de aquamarkers fantastisch omdat ik ook veel aquarelleer en de aquamarkers een mooie combinatie van aquarel zijn. De resultaten er ook super uit water pennen heb ik al haha dus nu nog de markers doeiiiiiiig tanja

Виктория zei

133 I would love to try out promarkers. I haven't done image coloring so far.

Anoniem zei

137
Hallo Diny,
wat super. K heb nog nooit gekleurd met markers, t is zo'n aanschaf, dus is dit een kans om als ik win toch creatief kan gaan proberen.
Groetjes Christien

Erna zei

Hoi Diny ik was al volger bij je.
Maar ik wil je heel erg bedanken voor het leuke berichtje van jou op mijn blog.
En tot snel op een beurs of het Copic Event daar ben ik ook aanwezig.

Groetjes Erna

Detje zei

138. Hallo Diny

Super candy en waarom ik graag zou willen winnen. Ben benieuwd of dit net zo leuk of nog leuker werkt dan de copics, dus zou het graag uitproberen.

Groeten Detje

Diana zei

139 of 140?. Hallo Diny

wat een geweldige candy...wie wil die nu niet winnen...ik in ieder geval wel net als de vele dames voor me...maar het lijkt me ook een superleuk/mooi effect geven en handig zo in stiften...en misschien weer een verslaving erbij naast de copics... ach het houd je van de straat...hihi...

groetjes Diana

Anoniem zei

141??? Mocht de telling kloppen. Jeetje wat een ongelooflijk mooie
kans om zulke markers te winnen. Grandioos voorbeeld van U, doet vast weer vele van ons hobbieliefhebbers volgen. Ik heb zelf nog geen blog. Heb me zojuist wel als volger aangemeld. Ik hoop dat ik de gelukkige mag wezen en zo niet dan feliciteer ik de winnaar met deze geweldige prijs.
Groetjes Margriet van Gent

Inge zei

142. Ik zou graag meedoen met deze Candy, ik ben nog maar net zelf begonnen met het creatief bezig zijn, het aankopen van al dat materiaal is wel een hele investering, dit zou dan ook een hele hulp zijn.

Je Candy staat ook op mijn blog:
http://toephi.wordpress.com/give-aways-en-andere-leuke-blogs/

ChRistiEnA zei

143 Niet goed gelezen dus geen nummer erbij gezet! Ik ga het nogmaals proberen, ben zeer benieuwd naar de werking van deze markers!
gr. Stieneke

Marianne zei

144 My lucky number?? Beste Diny, het lijkt me erg leuk om deze candy te winnen; ik ben nog helemaal leek met stempels inkleuren met copics of markers, dus ik zou ze dolgraag eens uit proberen.
Je candy staat ook op mijn net geopende blog:
http://mariannesblogje.blogspot.com
Groetjes,
Marianne

Suslik009 zei

145.
Very much I want these remarkable markers because I adore to draw and paint stamps. You can be convinced of it having glanced in my blog http://suslik009.blogspot.com )))

Thanks for chance. I your follower.
With greetings from Russia, Elena

Anoniem zei

146.
What a wonderful prize for someone. I would love to win them because I have never tried them...never even seen any, lol.
Thanks for the chance to win.
Cheri

Petra zei

147

Waarom ik het setje wil winnen: omdat mijn zusje mij altijd helpt door mijn gezeur aan te horen over wat het leukst staat bij de kaarten, welke bloemetjes, welke kleuren enz. en aangezien deze markers haar zo leuk lijken, wil ik deze wel voor haar winnen.

Groetjes Petra

ann marie zei

148.
love tring new thing exspecial when it comes to coloring with my images in with something new.
annmarie

Naomi zei

149.

Hoi Diny,
Leuke candy! Ben echt benieuwd naar deze markers.

Ik wil het setje graag winnen omdat ik enorm hou van het inkleuren van stempelafdrukjes en er zo heel persoonlijke kaartjes mee te maken en ik graag hiervan elke techniek zou willen leren beheersen (net als jij ;))(ik ben nu volop bezig met de copics, de derwents heb ik ondertussen al goed onder de knie!)

Ps: de link staat op men blog hoor!
http://madebyknowme.blogspot.com/

Veel Liefs
Naomi

Anoniem zei

Hallo ik ben Corrie doe dit voor de eerste X dus hopelijk goed?
maak wel kaarten maar niet met markers omdat ik ze niet in mijn bezit heb daarom doe ik heel graag een poging om deze te winnen.
Wel heb ik er les in gehad van een demonstr.bij N.Snellen.
Ik ben nr 150 wat ik wel een mooi getal vind.Maar ik wens iedereen succes6 natuurlijk.Vr.Grtjes Corrie

Fimola zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
ViNo zei

151
Hi Diny!
Lovely candy!

I've just started to colour stamps and have only tried aquarell-pens so far. Would love to try these pens instead!

ViNo (Vivispyssel)

Marga zei

152 (ik hoop dat het nummer goed is, ik heb de voorgaande berichten niet geteld)
Wat geef je toch mooie prijzen weg Diny. Ik wil heel graag een kansje wagen! Ik kleur meestal in met Distress Inkten maar zo te zien bij jouw voorbeelden kun je met aquamarkers nog veel mooier kleuren.
Volger van je blog was ik al, ik ga nu de candy op mijn blog zetten.
Groetjes,
Marga

creacora zei

nr 153 hoi Diny ik vind het erg leuk om uit te proberen of dit wat voor mij is vind distress zo mooi maar best moeilijk om een mooi resultaat te krijgen misschien kun je met deze markers beter binnen de lijnen blijven zou het graag uittesten

bedankt voor deze super gave candy !!
Groetjes Cora

Anoniem zei

Nr. 154
Hallo Diny, allereerst wil ik zeggen dat je weer prachtige kaarten heb gemaakt. Nu mijn antwoord op je vraag waarom ik graag die Aqua Marker zou willen hebben. Nu ik heb er niet een en zou graag eens kennis willen maken met deze stiften.

Groetjes, Friedelke

Anita zei

nr. 155. Hallo Diny, Ik zou graag kans maken op de markers omdat ik een tijdje terug ben begonnen met het inkleuren van stempels en er natuurlijk meteen helemaal aan verslaafd ben geraakt. Ik kleur ze momenteel in met art & graphic twin stiften, maar ik zou dolgraag ook eens iets anders proberen. http://kaartenboetiek.blogspot.com
Ik ben nog niet zo lang aan het bloggen, maar misschien wil je eens komen kijken? Gr. Anita

Miranda zei

nr. 156 Hoi Diny, nu ik doe ook maar eens mee, je weet maar nooit.....ben natuurlijk heel benieuwd naar jouw aquamarkers en of ze beter zijn als de tombo's waar ik veel mee doe. Leuk, om jouw blog ook te zien, meld me direct even aan, groetjes aan jouw maatje, Miranda Degenaars

Yvonne zei

nr 157
Hoi Diny ook ik geef mij op voor deze blog want het zou een leuke manier zijn om kennis te maken met iets nieuws
mooie kaarten maak je trouwens
groetjes Yvonne Zoontjes

Marie-José B zei

158
Hoi Diny, allereerst de complimenten voor je prachtige kaarten.
Vorig jaar op de KreaDoe hebben mijn moeder en ik genoten van je demonstratie bij Posthumus, en niet alleen vanwege je vakkennis maar ook de manier waarop je het bracht :-)
Ik zou deze aqua markers zeker eens willen uitproberen, het ziet er erg mooi uit.
Helaas heb ik zelf (nog) geen blog dus kan ik niet linken.
Groeten van Marie-José

Lilly zei

159
Hoi Hoi!
Leuke candy! Ik doe mee!!
Volger was is al :)
xxx

me zei

160 is mijn nummer :-)
Beste Dinny
Ik ben net volger geworden en dit is de eerste keer dat ik met aan een candy meedoe. Ik heb nog niet een eigen blog.
Ik ben een starter wat betreft werken met stempels en het inkleuren ervan maar vind het erg leuk.
Ik zou het super vinden als ik deze candy zou winnen en hiermee kan beginnen. Afgelopen vrijdag heb ik kunnen oefenen met Copic Markers op de Knotsgekke dagen in Zwolle. Dit beviel me erg goed. Maar Aquamarkers klinkt me goed inde oren, is het dan ook op waterbasis? Ik heb paar leuke stempels gekocht en nog geen markers om het in te kleuren.
groetjes Ilse

Lynsey zei

Wow lovely candy, thanks for a chance to win, I would love the markers to progress my image colouring and try new techiques. I use pro markers but don't have any aquamarkers.
Lynsey xx

Mirella zei

Hallo
Ik ben inmiddels al 162.Ik zou deze candy heel graag willen winnen,omdat ik het niet ruim heb en het erg leuk vind om mijn stempels in te kleuren.ik doe dat nu met kleurpotloodjes en wil het mooier maken door deze stiften te gaan gebruiken.Dus ik hoop dat ik het win!!!
groetjes Mirella

Intruderlady zei

Zal ik nu nr. 163 zijn?

Wat een prachtige candy. Ik kan het niet worden met copic en zou heel graag deze aquamarkers willen gaan gebruiken, omdat ik toch beter overweg kan met waterkleuren.

ben volger en heb candy in mijn sidebar geplaatst.

groetjes,
kitty

Carla zei

166.
Hallo Diny,

Wat ontzettend mooi ziet dat er uit met acquamarkers. Je hebt er echt een kunstwerkje van gemaakt. Super hoor. Ik werk op dit moment nog met Derwent potloden maar ik vind de acquamarkers echt geweldig er uit zien. Het lijkt veel echter. Ik ben volger geworden van je blog hoor. Ik heb zelf nog geen blog. Misschien komt dat nog. Het lijkt me wel ontzettend leuk. Nog heel veel knutselplezier en tot ziens op je blog. Groetjes Carla.

Marian zei

167
Hallo Diny,

Wat een prachtige candy!! Ik ben direct volger geworden.
Mijn grote hobby is het werken met kleuren. Eerst zijdeschilderen en shadowpaint. Nu Derwent potloden en Copic markers
Kleuren met aquamarkers lijkt me ook geweldig leuk.

Resa zei

Nummer 168

Wat een leuke Candy! En bedankt voor de kans om het te kunnen winnen. Ik heb al verschillende dingen over deze markers gezien en ij ben er helemaal weg van.
Ik kleur ook al met distress.....en dit lijkt me een leuke aanvulling daarvan.
Daarom zou ik ze graag willen hebben.
Link van de Candy in de sidebar van mijn blog.

Groetjes Resa

Judith Veldhuizen zei

# 169
Wat leuk dat je zelfs 2 van deze super grave stiften weggeeft'! ik vind ze erg leuk, omdat je er zo prachtig mee kan kleuren! ik was al volger en heb je candy op mijn sidebar gezet!

henny zei

170
hoi diny.
ik word graag volger van je prachtige blog.
als ik de candy win kan ik deze markers uitproberen om te kijken of ze iets voor mij zijn.
werk zelf sinds kort met derwent potloden .

groetjes henny

KarenB zei

171

I'm a follower :) I'd love to win a set of Aquamarkers because I've heard wonderful reviews about them. Maybe I can improve my colouring technique if I have better tools?

Thanks for the chance to join in.

lisbeth zei

I am a follower, love your candy

Aletta zei

en dat is nr. 173
wow wat een leuke candy
wil graag meedoen omdat ik namelijk stapelgek bent op inkleuren.
Groet, Aletta

Gerrittina zei

174. Ik zou deze candy heel graag willen winnen. Het lijkt me erg leuk om afdrukjes op deze manier in te kleuren. Volger ben ik al.

Groet, Gerrittina

Helga zei

175. Hallo, wat een geweldige gave candy.
De reden waarom ik de candy graag zou ontvangen, (ook al gun ik hem ook ieder ander) is als volgd.
Ik ben al een lange tijd kaarten aan het maken maar nu ook besmet met het stempelvirus!! Ik kleur nu nog met gewone potloden omdat het geld even ontbreek voor anders en ik nog niet weet wat beter is de een zegt inkt de ander zachte potloden(vraag me het merk even niet) enz.
Dus deze candy is van harte welkom tussen mijn hobby spollen!

Vrirndelijke groet Helga
(ps. blog is nog in de maak, dus kan er niets opzetten,sorry)

Angèle zei

176
Heb vanmorgen via via je prachtige blog ontdekt en ga deze eens uitgebreid bekijken!
Bedankt Diny om de kans deze gave candy te kunnen winnen!

Groetjes, Angèle

3dnadia zei

177 Hallo Diny, wat heb je een prachtige candy, en een prachtig kaartje ermee gemaakt, waarom ik deze markers zou willen winnen, nou wie wil deze nieuwe techniek nu niet ;-)

Groetjes Nadia

Rosa Forino zei

sono felice di partecipare
ti ho inserita nella slidebar di http://blogcandymania.blogspot.com/
sono una tua vecchia fans
un saluto dall'italia
goccedioceano2000(at)libero(dot)it
blog creativo http://kreattiva.blogspot.com/

Marjolijn zei

178. Wat een leuke Candy. Ik zou deze markers graag willen omdat ik graag nieuwe dingen uitprobeer en omdat ik stiften toch makkelijker vind kleuren dan potloden, het kost me minder kracht.

Groetjes Marjolijn

kiki zei

179.
Hallo ich würde gerne mal diese Stifte ausprobieren da ich zur Zeit nur mit Buntstiefte male.Nun versuche ich einfach mal mein Glück
Gruß kiki

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Diny,
Wat een belangstelling voor deze stiften. Ben helemaal verslaafd geraakt aan de Copics en zou deze stiften wel eens willen uit proberen.
Je kaartje is zo "zacht lief "ingekleurd.
Vraagje als je dit leest?
Nicole kleurt van donker naar licht met de Copics. Jouw voorkeur en zoals we het van je geleerd hebben tijdens de training in Apeldoorn is van licht naar donker. Waarom heeft dat jouw voorkeur??

groetjes maar weer. Lida
Nummer 180.

Katarina zei

Nr 181
What a wonderful candy - thank you so much for the chance to win. I'd love to win them because I really suck at any kind of waterpens wether it's aquarell or distressinks. I just can't seem to get it! I love promarkers and I'd really love to try these out.
I'm trying to become a follower of your blog, but blogger doesn't seem to want to play. I will try again later. I have added you to my sidebar and september candypost:

kamadesign

Elsina zei

No. 182 Hoop dat ik nog op tijd ben. Ik zou dolgraag de markers uitproberen, ben niet echt tevreden over het merk dat ik nu gebruik (blend niet zo goed). Ben een nieuwe volger en de candy staat op mijn sidebar!

Creativek(shraddha) zei

183.
I am a fan of all types of art n craft materials ...I would love to color my images with them ...I mostly use watercolor pencils..Thanks for a chance to win!

majsan zei

184 I would belive...Is this my lucky number. I just started cardmaking and have tried Pro Markers. I liked them, but like watercoloring better. So I think I would LOVE these markers.
Good luck with your candy
Hugs from Norway majsan

Susanne zei

185 Wow wat een leuke candy.
Ik ben een tijdje geleden in aanraking gekomen met Copic markers, de Ciao, en het is verslavend.
Graag zou ik ook andere kleur technieken gaan uit proberen, dus dat maakt deze candy zo leuk.
Ik heb de candy in mijn sidebar geplaatst met de link van je site erbij.
Hopelijk ben ik nog op tijd.

Groetjes Susanne

Zw@@n zei

186. Wat n prachtig kleurwerk! Ik ben helemaal weg van die mooie lichte kleurtjes. Ik ben nl. al een poosje aan het twijfelen of ik ook aan de distress inkt zal ga, maar nu ik deze markers zie ben ik toch geneigd om voor de markers te gaan.
groetjes, Wilma

Anoniem zei

Nr 187. Heb geen eigen blog maar kijk regematig ,Zou graag de markers winnen omdat ik altijd wel in ben voor iets nieuws uit te proberen groetjes Emina ( els)

Marian zei

187
Hallo Diny, wat een mooi blog. En een super candy.
Natuurlijk probeer ik deze kans. Momenteel kleur ik met waterverf. Moet nog gaan kijken en ondervinden wat ik moet gaan aanschaffen. Er is zoveel moois op de markt. Dus moet wel keuzes maken.
Groetjes, Marian

Marian zei

187 moet 188 zijn
sorry voor het ongemak

Marianne zei

Lieve Diny,

189.Ik ben altijd wel in voor iets nieuws en heb wel intresse in deze markers,ben begonnen met aquarel potloden en sinds een jaar over op de copics maar dit wil ik zeker ook proberen.Dus ik doe graag mee met deze Candy
gr Marianne

http://www.marianne1965.blogspot.com/

Jacky zei

190.

Ik ben 13 en ik maak sinds nog niet zo heel lang kaarten. Ik kleur mijn magnolia plaatjes in met gewone bruynzeel potloden en dan met een doezelaar, dat werkt ook! maar ik moet het zelf allemaal kopen, dus het lijkt mij wel heel erg leuk om dit zomaar gratis een keertje te proberen!

Groetjes, Jacky

http://scrappinjacky.blogspot.com/

Heidie zei

191.
Kleur al langer met copics maar door je workshop op de knotsgekke kaarten dagen heb je me helemaal aangestoken met het copic kleuren. Heb samen met mijn vriendin (die de koffer kocht) heel veel van je geleerd.

groetjes Heidie

Wendy Schoonhoven zei

192. Ik heb je vandaag voor het eerst ontmoet op de Kreavakbeurs in Arnhem en mocht meteen even spelen met de Aquamarkers aan de tafel naast die van jou, wat een superproduct zeg. Heerlijk om daarmee te werken en dat is ook meteen de reden dat ik meedoe om deze Candy te winnen...Het is heel ontspannend om mee in te kleuren en het kleurenpalet vind ik geweldig!!! Dus...ik ga vast heel hard duimen in de hoop dat ik de Candy mag winnen! Groetjes, Wendy.

Esther Cooijmans zei

193.

Hoi Diny,

Ik ben al helemaal verslaafd aan de copics, en zou ook heeel graag de Aquamarkers willen gaan gebruiken.

Daarom doe ik graag mee aan deze Candy

Groetjes Esther

http://esther-binky.blogspot.com

#Sandra# zei

194.
Hoi Diny

ik werk nu met de derwent potloden maar zou heel graag het uitstapje willen gaan proberen naar de aquamarkers. maar aangezien dat nog even doorsparen is dacht ik laat het gokje maar eens wagen, wie niet waagt wie niet wint.:)
Vandaar mijn deelname aan deze candy

Groetjes Sandra

saskia zei

195.

Lieve Diny,

Ik zou de aquamarkers heel graag onder de knie willen krijgen, en dit is de kans om meteen goed aan de slag te kunnen gaan!! Vandaar dat ik deze gok wil wagen en mee doe aan deze candy!!

Liefs Saskia

Francien zei

nr 196

hoi diny

ook ik wil graag mee doen voor die aquamarkers .ben net met een blog bezig en weet nog niet alles hoe het werkt groetjes francien

regina zei

hoi

wat een supercandy en ik wil zeker een gokje wagen!!

ik had me al aan gemeld maar volgens mij is er iets fout gegaan!!

gr regina

Anoniem zei

Hallo Diny,
nr 198

werk nu met copics en had plannen om met Distress inkt te gaan werken. maar deze aquamarkers lijken mij ook geweldig.
Ik heb geen blog

Gr. Henny

Tineke's hobby zei

nr 199
Ik waag graag een kansje voor deze super candy ik kleur nu met copics en heb al menig poging gewaagd om met distress te kleuren maar tot op heden geen succes als deze markers hetzelfde effect geven zou ik ze dolgraag willen hebben omdat ik het zo'n mooi effect vind geven dus het lijkt me echt geweldig
Groetjes Tineke

bea zei

Nr. 200

Hallo Diny,

Ik zou het graag uit willen proberen ook voor advies naar de klanten toe.

Mvg, Bea

www.beashobbyplaneet.nl

bea zei

Nr. 200

Hallo Diny,

Ik zou het graag uit willen proberen ook voor advies naar de klanten toe.

Mvg, Bea

www.beashobbyplaneet.nl

«Oudste ‹Ouder   1 – 200 van 235   Nieuwer› Nieuwste»