vrijdag 24 oktober 2014

Winnaar Romantic Pictures en ..Dat verdient....

Hallo bloglezers, 
Als eerst wil ik bekendmaken wie de setjes van 3 stansvellen met Romantic Pictures heeft gewonnen.
Eerst wil iedereen die gereageerd heeft van harte bedanken daarvoor. Ik zal dit weer vaker doen een leuk prijsje weggeven.
Winnaars:
Karen Hemel.
Even een berichtje naar dsprakel@gmail.com en het wordt je toegestuurd.

vandaag weer een "gewoon"Magnoliakaartje als inspiratie.
Deze week is het bij Dutch Doobadoo de week van het stansvel labels met Nederlandse teksten. Deze labels gebruik ik vaak, ze hebben mooie teksten en leuke vormen. 

Dit zijn van die dingen waarmee je lekker snel je kaart van een wens kunt voorzien. Mijn met Copics gekleurde Tilda staat op een vorm kaart die ik maakte met een CardArt mal van DDBD.
Als designpapier nam een wat ouder Magnoliapapiertje, omdat ik die kleur cyclaam zo gaaf vind.
Tilda knipte ik uit met een heel klein wit randje, daarna heb ik haar met foamtape op een vierkante Noormal geplakt.
De Noor vlinderrand heb ik "om het hoekje"geplakt, verder gebruikte ik grote bladstansen van Noor en takjes van JoyCrafts.

Je ziet hier het mooie tekstlabel, zo mooi met bruin geprinte tekst er op. 
Op dit moment zijn er twee soorten rolbloemstansen van Noor te koop, beide set bestaan uit een grote en een kleine stans. Ik heb er een hele serie van die vier uitgestanst en ben er een avond voor gaan zitten om alle bloemen in elkaar te rollen.

 Lekker handig, als ik nu de bloemen nodig heb, pak ik ze uit mijn voorraad. Ik heb hier 6 gebruikt, in het midden steeds een parel gelijmd, voor deze klussen  neem ik een klein lijmpistool,
Hier zie je ze wat duidelijker. Ik heb ze dit keer vrij strak opgerold, doe je het losser, dan krijg je een andere bloem.

Ik wil je de gebruikte Copic kleuren niet onthouden, hier komen ze
Huis E000-00-11-13-R21
Haar E21-25-29
Jurk BG70-72-75
Cyclaam RV 52-63-66-66
Groen BG 90-96

Ik hoop je snel weer te zien.
Groet Diny





  

6 opmerkingen:

Debby Kuster zei

wat een mooie creatie weer Diny. maar even een vraagje, zowel de bloemen links boven in als rechts onderin zijn gemaakt met een noor bloemen mal??? ze zijn wel erg leuk en fijn dat ze in 2 maten zijn. toch maar eens kijken naar die mallen dan op de beurs in utrecht

Je kaart vind ik echt een schatje, magnolia is mooi ingekleurd en de kleuren combi van je kaart vind ik geweldig

liefs Debby

Natasja's Kaarten zei

Hoi Diny,

Wat een prachtig kaartje!

Gezellige kleuren heb je gebruikt! En wat zijn de bloemen gaaf!

Groetjes, Natasja

Lia zei

Diny, wat heb je de laatste tijd weer prachtige projecten gemaakt. Ik geniet er altijd weer van maar heb zo weinig tijd voor reacties. Vandaag moet ik het toch even zeggen!!
Lia xx

annemarie zei

wat een mooie kaart Diny en die mallen voor die bloemen zijn echt super, die komen hier ook in de collectie hoor.

groetjes Annemarie

Erica ♥ zei


Een hele mooie kaart weer Diny,
ik vind die bloemen en blaadjes ook zo
super gaaf, toppie ☺

Alvast een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

KarinsArtScrap zei

wat een hele leuke kaart Diny
Gr Karin