vrijdag 17 oktober 2014

Goud van oud.

Hallo, 

vandaag een kaartmodel uit de oude doos. In oktober 2011 heb ik deze vouwkaart op mijn blog gezet en voor jullie een beschrijving en patroon gemaakt. Dit kwam ik tegen bij het opzoeken van iets anders op mijn blog. Het bracht me gelijk op het idee , dit nog een keer te maken met de mooie Romantic Pictures van Studio Light die ik gisteren binnen kreeg.


Ik heb de scraplijn van Maja design "A Gift for You" gebruikt, die had ik afgelopen zaterdag bij Hobbyvision niet kunnen weerstaan.
Ik heb de aanwijzing van het model gevolgd, maar heb op het voorste paneel een extra dubbele kaart van 10 bij 10 cm geplakt om nog meer mooie plaatjes en stansen kwijt te kunnen.


Je ziet dat ik in de linkerbinnenkant een label gestopt heb , met daarop een tekst van Dutch Doobadoo, een heel vel met Kraft labels bedrukt met witte kerstteksten.


Aan de rechterkant een vintage plaatje met een stans en een kerstwens. Zie je de mooie fotorand om het plaatje. Die heb ik niet zelf geknipt, nee je kunt de plaatjes zo uit het vel drukken en hebt dan meteen de rand. Op deze foto zie je alle plaatjes uit een van de 8 vellen, die er nu te koop zijn.


Lees even deze post uit, dan zie je dat er nog wat te winnen is.


Hier zie je de dichte kaart, op het vintageplaatje zie  je arrenslee van Noor!design, die heb ik al erg vaak gebruikt, net als de twee herten die je op het achterpaneel ziet zitten.


Verder heb ik de kaart aangekleed met veel stansen, ik stans veel in het voren en heb dan ook een bak vol met uitgestanste kerstmotieven in wit en kraft. Hier kan ik dan heerlijk in grasduinen en mijn kaarten mee versieren. Uit die bak komen ook de kerststerren ik geloof dat ze van MFT zijn.


Hier het kaartmodel, klik er twee keer op en je krijgt een vel op A4 formaat, dit kan je direct printen of de maten overnemen. 


Onder degene die een reactie achterlaten verloot ik op zondag 19 oktober 3 keer een set van 3 Romantic Picture easyvellen en ik stuur ze gratis naar je toe.
Ik hoor graag weer wat jullie er van vinden.
Bedankt voor het steeds weer langs komen en de leuke reacties op mijn werk.
Groet Diny

73 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Diny, wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt!
En wat een leuk idee om zo de plaatjes te gebruiken. Ik worstel daar altijd een beetje mee, dus jouw tips zijn van harte welkom!
Bedankt voor het patroon, die ga ik zeker weten gebruiken!

Liefs, Ilona

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Diny, ik dacht dat je even zou uitrusten, maar is niet echt gelukt dus ;-) Bezige bij.
Maar zoals gewoonlijk vol ideeën en die moeten er natuurlijk ook uit.
Erg mooi weer Diny zoals je nu ook weer laat zien dat het meer kan zijn dan alleen maar een plaatje.

Groetjes uit Eibergen,

Mary

Noriko zei

Wowwww super mooi Diny !!!!
Lieve groetjes Noriko
Norikoskaarten.blogspot.com

Els de Haan zei

Heel mooi Diny,heb het patroon opgeslagen op mijn telefoon,ga er zeker ook een maken Lieve groetjes Els

ellens papercraft zei

Met recht "Goud van oud". Het kaartmodel kan voor zo veel uitvoeringen gebruikt worden en de plaatjes zijn ook goud van oud. Ze zijn en blijven mooi. groet en veel plezier
ellen

Marjanne zei

O wat leuk! Je laat is prachtig! Ik sla hem ook op en doe mee met de verloting.

Silvia zei

Hallo Diny,

Prachtig! De hele kaart straalt een warme nostalgische sfeer uit.

gr. Silvia

Anja zei

Wat een geweldige kaart! En wat handig om al veel kerstfiguurtjes in het voren te stansen!
Ik ga je model dit weekend even printen en wil hem zelf ook maar eens proberen.
En natuurlijk wil ik ook wel meedoen aan de verloting ;-)

Lieve groet, Anja

Unknown zei

Prachtig Dinny

Astrid Chattelain zei

Hoi Diny, wat een prachtige kaart. Deze ga ik zeker eens maken. Ik vind het altijd leuk om je aan het werk te zien en heb tijdens demonstraties al veel van je geleerd.

henny18 zei

Dat model blijft mooi Diny,ik zal hem ook nog eens gebruiken.

Groetjes Henny

Merian Creatief zei

Prachtige kaart, Diny. Nodigt uit tot zelf aan de slag gaan!
Groetjes, Merian

Unknown zei

Wat een prachtige kaart!!! Deze ga ik zeker maken voor mijn vriendin als kerstkaart.
Graag doe ik mee voor de verloting.
Groetjes Krijnie

emsiescreaties zei

Wat prachtig Diny, zoveel op te zien, en prachtige kleuren bij elkaar!

Geppie zei

Heel erg gaaf. En inderdaad die kaart herinner ik me nog. Super gaaf gemaakt. Oud en 'nieuw' gecombineerd

Joke de Wit zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Joke de Wit zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Joke de Wit zei

Ja!!! die is heel leuk heb hem ook een keer gemaakt voor mijn kleinzoon voor zijn 5 verjaardag kon er toen heel veel boevenplaatjes opzetten,hij gaf namelijk een boevenfeest voor zijn vriendjes.Die van jouw is super mooi geworden.groetjes Joke

Natasja zei

Wat een gave kaart ik ga er van het weekend eens rustig voor zitten. Dat wordt een uitdaging. Groetjes van Natasja

JenniferD zei

Wow Wow Wow what a STUNNING Card you have done an Amazing job on it. Thankyou for sharing the pattern too! Enjoy your Weekend.

Daniëlle zei

hoi Diny

Wat een onwijs lief en mooi kaartje en die vintagestijl is helemaal te gek.
Ik vind die plaatjes ook erg leuk om mee te werken en geniet elke keer van je mooie creaties, ook op de beurzen.
Ga zo door en ik hoop nog lang van je moois te kunnen genieten

groetjes Daniëlle

By XaLu zei

Wow, wat een mooie creatie heb je weer gemaakt. Prachtig. Ik bekijk altijd je blog en vind het zo leuk dat je zoveel verschillende dingen maakt. Ook je loom armbandjes en je doodle-kaarten vind ik prachtig!

Groetjes,
Nicole

Linette zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Linette zei

Hallo Diny,
Erg mooie kaart!
Patroon gelijk geprint en ik weet wat ik ga doen vandaag :D
Helaas eerst wat huishoudelijke dingen... Daarna dus een leuk kaartje wat ik kan gaan maken :D Heb er zin in!
Kaart is supermooi!
En die plaatjes wauw!

Groetjes Linette

Anne-Mieke Craeymeersch zei

Prachtige kaart, dit patroon was net wat ik zocht. Hartelijk bedankt!

ingrid zei

Wat leuk goud voor/van oud
Ga hem zeker een keer maken.
IK ben wel fan van dit soort model kaarten.
Ga zo door Diny
Ik geniet elke keer weer van je verhalen in/op je blog

Dinie zei

Schitterende kaart Diny
en bedankt voor het patroon ,ik ga hem zeker maken

Gr Dinie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw wat een prachtige kaart.
Groetjes Miranda

Unknown zei

Prachtige kaart...ga ik zeker maken.
Dank je wel voor het patroon en de inspiratie
Groetjes Jona

Unknown zei

goeden morgen diny...
wat een leuke start van deze morgen....wauw wat een prachtige kaart!!!!! heb gelijk het A4 tje gedownload,dit wordt een geweldige uitdaging.... ik ga gauw meneer miele een hand geven ,dan heerlijk met project Diny aan de slag!! fijne dag,
tineke

Unknown zei

wat een prachtige kaart, die ga ik zeker proberen te maken
groetjes Marjo Nelissen

Unknown zei

Geweldig mooie kaart, ga hem opslaan en kijken of ik net zo iets Mooi's van kan maken!!

anita Beumer zei

Heel erg mooi.
ik ga zeker proberen om hem ook te maken maar kan niet tippen aan jouw mooie creatie

groetjes Anita Beumer :)

Gerrie zei

Ja wat moet je hier van zeggen in een word WAUW !!!! wat een gave kaart. Groetjes Gerrie

Karen Hemel zei

Hoi Dinie, wat een geweldige kaart. Ik ga hem zo maken. Ik vind hem geweldig. Groetjes, Karen

grietje52 zei

weer een prachtige creatie,zal em proberen te maken,deze gouden oude is nog helemaal up to date,kan me voorstellen dat je de nieuwe lijn A Gift for You,niet kon weerstaan,prachtig,en de plaatjes van studio light zijn ook onweerstaanbaar,

José zei

Ontzettend mooie kaart zoals gebruikelijk !!
Patroon en voorbeeld opgeslagen en komt op mijn te doen stapeltje te liggen.
Alvast bedankt voor dit mooie voorbeeld en nu nog even duimen voor de prachtige plaatjes 😉👍

Elizabeth zei

Wat een schitterende kaart!! Er valt zoveel op te zien, dat je blijft kijken.

Bea zei

Schitterende vouwkaart Dinie, haal het ontwerp er uit en ga proberen ook zo'n gave kaart te maken....

groetjes Bea.

joke zei

Wat een mooie kaart!! Had het patroon toen al opgeslagen en een babykaart ervan gemaakt. Leuk hem nu weer te zien, en...ga hem nu zeker weer eens maken!!

Jantine zei

Via Facebook kwam ik je mooie kaart tegen! Bedankt voor het patroon, ik wil er zeker iets mee gaan doen.
En wat leuk dat je die mooie plaatjes verloot!
Ik word meteen volger van je blog!
Groetjes
Jantine

J en J zei

Wat prachtig Diny. Wat een fantasie heb jij. En een goed idee zo een doos met stansjes waar je uit kunt putten. Hoef je niet altijd je apparaat en stanzen tevoorschijn te halen. Geweldig. José

J en J zei

Wat prachtig Diny. Wat een fantasie heb jij. En een goed idee zo een doos met stansjes waar je uit kunt putten. Hoef je niet altijd je apparaat en stanzen tevoorschijn te halen. Geweldig. José

Crea Astrid zei

Wat een prachtig model kaart heb je weer gemaakt. Prachtige plaatjes heb je erop verwerkt. Bedankt dat je het model met ons wilt delen. Ik ga hem gelijk opslaan. Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

elza zei

Super mooie kaart heb je weer gemaakt. Ik heb ff een vraagje je hebt kerstteksten wit op kraftpapier. Heb je deze gestempels met witte inkt of met witte embossing en die stempel is super welk merk is dat ?
Ga door met je leuke ideetjes
Gr elza

Erica ♥ zei


Wowww Diny wat heb je er een mooie kaart mee gemaakt met deze geweldige
plaatjes, echt heel gaaf.
Heel mooi model kaart, ik zal hem
opslaan, ga ik ook nog wel eens proberen te maken.
Ik doe niet mee met de loting ;)

Alvast een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Malika zei

Echt super, een wow gevoel

Malika

Ine van den Eijnden zei

bedankt voor het delen van het patroon! ga het dit weekend proberen. Mooie kaart!

Johnw zei

Mooie kaart Diny!

En wat een gaaf blog heb je hier. Ik kom zeker nog eens langs om wat ideetjes op te doen hoor.
Fijn weekend!
Groet, John Wijngaard.

annemarie zei

wauw Diny wat een ontzettend gave kaart heb je gemaakt. Zo leuk om eens terug te kijken wat je allemaal gemaakt hebt, en je hebt echt enorm veel gemaakt. Dit is echt een juweeltje zeg ik ga hem zeker eens proberen te maken. Dank je wel voor het patroon.

groetjes Annemarie

carola zei

Alweer een supermooie kaart Diny.

Anoniem zei

wow Diny, wat een prachtige aparte kaart, geweldig.
Groetjes Lian.

Ann Bergé zei

Erg leuke kaart , we hebben weer inspiratie om kerstkaartjes te maken .
Groetjes ann

bezig bijtje zei

wat een leuke kaart
ik moet wel een hele omweg maken om ze vast te krijgen en af te printen ,ben beetj eleek op de pc of het ligt aan de instellingen (lol)

ps, mooie blog heb je trouwens

RIDOENKA zei

Dank je wel dat je deze kaart met ons wilt delen.
Groetjes Ria uit Diepenheim

Muuske zei

Wauuuuuw wat een schitterende kaart.Mooi met alle vakjes waar je wat op kan bewerken.Heb het patroon opgeslagen.Bedankt voor het patroon.groetjes Margo.

Unknown zei

hoi Dinie,

Wat een ontzettend leuke kaart.
Het papier is ook helemaal mijn stijl.

Gr Sandra

Diny Sprakel zei

Elza, fe teksten zijn kant en klare labels van Futch Doobadoo.

Alle mooie dingen zei

Deze kaart ga ik ook een keer maken...mooi!
Groetjes
Anita

Kaartengek17 zei

wat een prachtkaart...ga ik zeker ook eens maken ...lijkt me een uitdaging om er wat van te maken,...

Unknown zei

Wat een prachtig kaart! Heerlijk om naar te kijken!
Een echte uitdaging om er een te maken.
Maar het is een feestje om de ontvanger te zijn van deze prachtige kaart!
Groetejs Scraffy.

Rikie Lansink zei

Een prachtige kaart die ga ik ook eens proberen te maken.Zoiets heb ik nog niet gemaakt

Gr Rikie

harms1995@gmail.com zei

wat een mooie kaart .is het goed als ik het patroon copieer. gr. janny antvelink.

Joukje zei

Diny een geweldige mooie kaart!
Bedankt dat je dit prachtige model met ons wilt delen.
Super!!
Een fijn weekend
Groetjes Joukje

Henneke zei

Ook al is het een 'oud model' hij is prachtig, ik ga het patroon zeker gebruiken, dank je wel.

Groetjes
Henneke

Crealian zei

Wat een mooi kaartje zeg! En wat een leuk model kaartje......supermooi!

Sarah - Crea S zei

Wow wow wow Diny wat een prachtige kaart! Zo'n mooie kleuren die in elkaar lijken te vloeien... Top!! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Agnes zei

Prachtige kaart met zoveel details..
Groetjes Agnes Bakker

Erni zei

vielen Dank für die Masse,diese Karte ist eine Herausforderung zum Austoben mit den ganzen Stanzen,superschön ! liebe Grüsse Erni

ineke zei

wat een prachtige kaart mooie kleuren.
Dank je wel voor het patroon ga het zeker gebruiken,
groetjes Ineke

Aartje zei

Wat is op deze kaart veel te zien en te bekijken. Prachtige vintage sfeer. Heel erg mooi gemaakt.
Groeten, Aartje

Sylvia zei

Wauw!!! Super mooie kaart. Ik kwam hier terecht door Jolanda die ook een prachtige kaart met dit model heeft gemaakt en hier heen linkte voor het patroon.
Super bedankt voor het patroon en de inspiratie.

Groetjes Sylvia

Joke Mulder zei

Wat ben je toch een lieverd dat je dit toch allemaal deelt met ons ik ga zo direct aan de slag met deze kaart als mijn cake uit de oven komt. Ik wil je graag bedanken voor al het moois wat je ons steeds weer laat zien Dini en voor Annie de hartelijke felicitaties voor vandaag groetjes van Joke Mulder