donderdag 2 oktober 2014

Demodag bij Hobbycentrum Leenen in Asten

Hallo,

zaterdag aanstaande 4 oktober, zijn we met een groot aantal demonstratrices uitgenodigd bij Hobbycentrum Leenen in Asten
Daar vindt weer de jaarlijkse Open Dag plaats. Ada en haar medewerkers zorgen, naast geweldige demonstraties, weer voor een goed gevulde winkel, lekkere koffie met.. en Brabantse gezelligheid. Reden genoeg om je navigator in te stellen op: Wolfsberg 9, 5721 HR Asten. 
Als je op de link hierboven klikt zie je wat je allemaal kunt verwachten.

Ik heb hierop voorbereid door weer een hele serie nieuwe kaarten te maken en wat canvassen te bewerken.
Vandaag laat ik de blauw/grijze kerstserie zien. Ik heb voor deze kaarten steeds de blauwe pastelparelmoer gebruikt, soms gecombineerd met Turquoise om een wat diepere kleur te verkrijgen.  

Het stempelen over Panpastel kan met verschillende inkten, zelf gebruik ik graag Archival, deze geeft een stevige afdruk en is meteen droog. Bijpassende kleur is Cornflower Blue. 
In bruin zijn er veel kleuren ik gebruikte Potting Soul een echte diepbruine tint. 
Een vrij nieuwe inkt Memento Luxe, geeft een volle afdruk, die je dan ook nog kunt bestrooien met clear embossingpoeder voor een mooi glasachtig effect. Dat moet je echt komen bekijken, ik zal het voordoen.
Voor de achtergrond nam ik bij bovenstaande kaart een DDBD mask en bewerkte het met witte en blauwe parelmoer Panpastel.
De stempels op deze kaart zijn allen van Noor!design. Die grote kerstteksten zijn echt super, ze zitten op een sheet, samen met leuke design elementen zoals deze belletjes.
de volgende serie kaarten maakte ik met stempels van Craft Emotions uit de Woodland collectie.


Teksten zijn weer van de Noor!stempelsheet.
De herten zijn zo mooi en staan met zijn drieën op een stempelsheet.


Bij de rechterkaart heb ik uit een stempelframe de tekst losgeknipt om hem zo te gebruiken. Ik knip wel vaker mijn clearstempels los om er wat anders mee te kunnen. Je kunt ze altijd op je blok weer in de originele vorm leggen.
De engelen heb ik apart gestempeld en uitgeknipt, ze een met een nat kwastje en een beetje Panpastel ingekleurd.

Dit is een klein deeltje van wat ik zaterdag mag laten zien.
Groet Diny

8 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaarten heb je weer gemaakt Diny. Ik heb morgen toevallig een kaart met aan de binnenkant met Panpastels gewerkt. Lijkt een beetje op de eerste kerst kaart van je, maar dan heb ik er nog iets bijgedaan. Als je tijd hebt, moet je morgen maar eens op mijn blog kijken.

Groetjes, Astrid.

martina's kaartjes zei

Hele mooie, stijlvolle kaartjes, geslaagd hoor
grtjs,martina
x

Diny Sprakel zei

ik ga zeker kijken Astrid, ben benieuwd
groet Diny

Sarah - Crea S zei

Wow wat een prachtige kaarten!! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Feikje zei

Hele mooie kerstkaarten Diny!

KarinsArtScrap zei

prachtige kerstkaarten Diny.
Gr Karin

lightframe3 zei

Ik weet niet hoe ik je moet bedanken heb in korte tijd weer veel geleerd super bedankt Henny of lightframe3 groetjes en veel knuffels gr

Erica ♥ zei


Hoi Diny,

Ze zien er echt heel erg prachtig uit
al je kaarten, toppie ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}