zondag 18 augustus 2013

NOOR catalogus, heb je die al??

Hallo, 

Wij van het Noor-designteam vernamen, dat veel van jullie die speciaal voor de kaartenmaakster gemaakt Noor-catalogus nog niet hebben. 
De bedoeling was dat je hem gratis kreeg bij je hobbywinkel of bij je Internet bestelling, maar om diverse redenen is dat niet altijd gelopen zoals we bedoeld hadden.

Daarom kun je hem nu rechtstreeks bij Noor-design bestellen, het blad is gratis. Je betaalt de verzend- en verpakkingskosten.
Hij is heel handig om te zien wat je al allemaal van Noor hebt en er staan vele mooie voorbeelden in.


Kom je op de beurs in Den Bosch dan is hij op stand 146 ook gratis af te halen.

Nog een fijn restje van je avond, groet Diny

9 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Diny, is hij in Zwolle ook af te halen?
Groeten, Aartje

Diny Sprakel zei

Ik zal even navragen, anders moet ik een doos onder tafel zetten en vraag je even bij mij.
je hoort er nog van.
groet Diny

Gea zei

ja kan het ook in Zwolle?

Diny Sprakel zei

Gea en Aartej, ik vraag even aan Jolanda of een winkelier ze meebrengt. Zal dat op mijn FB pagina zetten, goed??
groet DIny

Diny Sprakel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Diny Sprakel zei

Dames, ik heb aan Hobbyactief gevraagd ze mee te nemen naar Zwolle
goed?

Aartje zei

Hallo Diny, dank je wel voor het uitzoeken, dan gaan we daar even langs als we in Zwolle zijn.
Groeten, Aartje

Nanda zei

Ik heb de catalogus twee keer gekregen bij twee verschillende bestellingen. 1 heb ik aan een vriendin gegeven. Er staan leuke dingen in.

groetjes, Nanda

Judith Slegers zei

Hoi Diny

Ik zou heel erg graag zo'n catalogus willen ophalen a.s. donderdag in Den Bosch. Zou je er eentje voor me kunnen bewaren?
Dank je wel..
Groetjes Judith