vrijdag 9 augustus 2013

Beurseizoen breekt aan en uitleg Panpasteldocenten



Hallo, 
nog een week en dan beginnen de hobbybeurzen en Open Dagen van winkels en groothandels weer. 
Standaard enkele drukke maanden met veel b.b.h.h. (dit is geen contactadvertentie hoor) voor demonstratrices.

We zijn dus volop aan het spelen met al die mooie nieuwe materialen. Ik ben zo'n gelukkige, die steeds weer nieuwe dingen mag testen en dan promoten.
Het leuke is dat alles wat ik promoot ook nog kan met elkaar, op- of naast elkaar.
Ik bedoel, Copics, PanPastel, Noor, Molotow, Dutch Doobadoo en StudioLight het bijt elkaar zeker niet.


Op deze tag komen ze allemaal bij elkaar.
de achtergrond rondjes zijn gemaakt met een Mask Art sjabloon , de hoek is een Paper Art corner van Dutch Doobadoo (een nieuw merk van Pronty), de knoopjes zijn daar ook van, maar die komen pas in oktober.
de witte spikkels zijn gemaakt met Goosebumps.




De mooie grote vlinders van StudioLight. De achtergrond maakte ik met Versamark, stencils en stempels, daarover heb ik twee rode kleuren Panpastel gewreven. Na het fixeren de vlinders nogmaals gestempeld met een Archival Plum inkt.
De bovenste vlinder stempelde ik met Memento en kleurde hem met rode en oranje kleuren Copic. 
De hoek en het uitgestanste plantje heb ik gekleurd met Copics. 



Op de vlinder en de bloem kwamen witte, roze en zwarte Molotows in actie.
Mijn nieuwste ding, het maken van embellies met klei en mallen zien jullie in het kleine rode vlindertje.

Hieronder heb ik een bericht van mijn Facebook gekopieerd, ik wil jullie ook vertellen hoe het in elkaar zit.


Ik krijg wat email met vragen over Panpastelcursussen, die op Facebook aangeboden worden. Men wil weten hoe zit met degene die de lessen geven. 
Het is als volgt, we kunnen niemand verbieden om cursus met ons product te geven, we zouden dat ook niet willen. Hoe meer goede cursussen er gegeven worden, hoe beter. Nu komt de maar:
we hebben een speciaal programma onder de vleugels van Colourstock en de fabrikant gemaakt, dat nu nog uit 3 lessen bestaat, maar al uitgebreid wordt. De mensen die door mij zijn opgeleid en hun examen of proef met goed gevolg hebben afgelegd mogen les geven met dit programma. Je herkent de mensen aan het bloglogo dat hier bij staat.
Tijdens de cursus krijg je veel werkmateriaal en informatie aangeboden, we maken zelfs een boek ervan.
Voor jullie gemak zie je hieronder de lijst met mensen, die nu al PanPasteldocent zijn, maar er komen er nog meer. 
Ik hoop jullie zo de gevraagde informatie te hebben gegeven.



PanPasteldocenten Nederland
Holten: Janet Blaauw
email: hobbyjanet@hotmail.com
blog: www.hobbyjanet.blogspot.com

Rijssen: Jenine Langenhof-Siemerink
email: jeninesiemerink@gmail.com
blog: http://jenines-cardideas.blogspot.nl/

Elburg: Martine Bosman-Hellebrekers
email: martine@madeliefjuh.nl
blog: http://www.madeliefjuh.nl/

Geldermalsen: Joyce martens
email: jolaramartens@gmail.com
blog: http://jolaras.blogspot.nl/

Boxtel: Yvonne van den Berg
email: yjbos61@hetnet.nl
blog: http://yvonnescardcorner.blogspot.com

Gorssel: Lydia Boode
email: lydia@delenadesign.nl
blog: http://scrappenbylydia.blogspot.nl/


Panpasteldocent en opleiders
Heesch: Annie Fransen
email: Anniefransen@gmail.com

Oss: Diny Sprakel
email: dsprakel@gmail.com
blog: http://creadin.blogspot.com/

17 opmerkingen:

Yvonne zei

wat heb je dat ontzettend mooi gedaan Diny!!! Zulke mooie kleuren en alles past perfect bij elkaar. Zou je bij mijn gegevens hier nog even het juiste blog willen vermelden? Alvast bedankt hoor.
liefs Yvonne

Unknown zei

Prachtig Diny! Wow, jij maakt van alles iets bijzonders!

Diny Sprakel zei

Ývonne, sorry dit stond al de hele middag klaar. Ik werd erg afgeleid door een chat met vriendinnen en heb er niet opgelet.

Made by Janet zei

Super deze label...zeker een goede product combinatie!!

Liefs Janet

Made by Janet zei

Super deze label...zeker een goede product combinatie!!

Liefs Janet

Gery zei

Dit is echt een supercombinatie van zo veel verschillende produkten en materialen.
Goed geslaagd!!
Groetjes Gery

Erica ♥ zei

Diny het ziet er weer prachtig uit,
echt mooi als je dit zo ziet.
Nou op de beurs kom ik ook gezellig
langs hoor, dus dan zie ik nog wel
veel meer ☺

Groetjess Erica ☼

Blankina zei

Prachtig gedaan!!
Lieve groetjes Blankina

KarinsArtScrap zei

een prachtige tag in hele mooie warme kleuren Diny.

groetjes karin

Antoinette Voorn zei

Wat een beeldschone tag weer en die kleuren die zijn te gek hoe ze in elkaar overlopen en van je scherm afspatten! Heel veel succes en plezier met de beursen en demos en lessen!

Gr Antoinette

chantal zei

wat een mooie tag! prachtig
liefs Chantal

Hanny zei

Schitterend zoals altijd Diny!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Alyce Kit and Clowder zei

Diny this is amazing! i just love all of the techniques on here... simply gorgeous :D

Jeannette zei

wat ziet dat er weer gelikt uit Diny, ik kijk er al het moois van af, groetjes Jeannette

Marie-Anne zei

Wat een prachtige tag!

Marie-Anne

Kjersti zei

A beautiful tag Diny, those butterflies are awesome!
Have a nice week!
Hugs Kjersti:)

Boukje zei

Wat een mooi label, prachtig die kleuren van de vlinder!
Groetjes Boukje.