zaterdag 3 augustus 2013

Er is veel gebeurd

Hallo lieve lezers, 
ik heb jullie hier lang in de steek gelaten, maar was super actief op andere sociale media zoals mijn facebookpagina en die van verschillende bedrijven.

Intussen heb ik een hele PanPastelcursus geschreven, samen met Annie alle voorbeelden gemaakt en we hebben de cursus al aan het demo-team van Noor gegeven.

Omdat we de tijd verkeerd hadden ingeschat, waren we niet klaar en gingen de meisjes naar huis met veel huiswerk.
Intussen hebben vier dames het huiswerk klaar en zijn geslaagd, als PanPasteldocent. Op onderstaande collage ontbreekt Jenine Langenhof-Siemerink


Hier een canvas dat ik als model gemaakt heb. Je zult verbaasd staan hoe mooi mijn collega's die hebben gemaakt.
Zou je ook zelf in drie lessen van 2 uur alle dingen over PanPastel willen leren, kijk dan hier voor data en plaatsen, dit wordt steeds actueel gehouden en komen echt nog plaatsen bij.



Jullie snappen dat er van kaarten maken met mijn gekleurde plaatjes niet veel kwam. Maar stilzitten doe ik niet, ik had van een bedrijf waarvoor ik veel gewerkt heb Plaid malletjes gekregen voor het maken van embellishment voor kaarten en ander projecten. Ik heb ze geprobeerd te vullen met de bijbehorend lijmsticks, maar dat lukte me niet zo goed. Moet er nog achter zien te komen wat het is.

Daarom heb ik er lichtgewicht klei in geduwd en dat werd zo mooi, dat ik weer helemaal hyper ben van het resultaat. Moet ze nog kleuren etc, maar vind ze zo al zo mooi.
Ik weet dat ze nu of binnenkort te koop zijn bij Doeading, Hobbyvision en Harlekino.
Ik laat je hier stap voor stap zien hoe ik het gedaan heb.
 Ik denk dat ik ze met Panpastel mooi kan kleuren, maar dat hoor je nog van me

Hier met plaatjes de werkwijze:

Hier de gekleurde mallen

Ik ben wel lekker aan het kleuren met de nieuwe Magnolias en met de Besties, jullie ook
Groet Diny


13 opmerkingen:

Alyce Kit and Clowder zei

oh wow how gorgeous are those embellies!!!! i have to get some of these! :D

rian zei

dat is weer erg leuk Diny.
ik hou het gewoon allemaal in de gaten
groetjes rian

Linda zei

Heel mooi gedaan met de klei
gr linda

Antoinette Voorn zei

Zooo hee , Nou wist ik wel at je overal druk mee bezig was, maar dat kan ook niet anders met zoveel leuke dingen weer uitproberen, hahaaha! Gefeliciteerd met de meiden die geslaagd zijn . Dan kan je toch wel merken dat ze een goede JUF hebben gehad. En nu dit weer met het klein... oh oh wat ziet dat er weer gaaf uit!

Gr Antoinette

Anne-Marie zei

Wow, dat ziet er weer geweldig uit Diny! Waar háál je de energie toch vandaan haha! Echt erg leuk! Groetjes Anne-Marie

Jolara zei

Wat was de PanPastel dag ontzettend gezellig en heel leerzaam. Echt genieten en de klei wat een leuk nieuws weer. Kan niet wachten om er mee aan de gang te gaan :) Groetjes Joyce

Aartje zei

Je bent maar weer druk geweest de laatste weken, maar wel met hele leuke dingen lees ik.
Je embelli's zijn geweldig, zeker nadat je zo prachtig gekleurd hebt.
Groeten, Aartje

Crea Astrid zei

Je bent een bezig bijtje Diny. Maar wel leuk toch!!! Wat ziet het er prachtig uit, met de mallen.

Groetjes, Astrid.

Samantha zei

Mooi dat canvas :)
De malletjes + lijm heb ik ook en het is inderdaad een gepriegel. Ik zag je tip om het met klei te doen al op Facebook :) super idee!
Gr. Samantha

marian zei

Prachtig Diny,
Ik blijf het volgen.
Groetjes van Marian.

Heidie zei

wat mooi zeg. Je kunt ook zelf mallen maken met speciaal spul. kan je zelf van alles in drukken en dan laten drogen.

liefs Heidie

Petra zei

Nou Diny, je bent inderdaad weer aardig in de weer geweest, en wat een mooi resultaat kan je maken met die mallen. groetjes Petra

Françoise zei

Hoy Dinny,
Mooi hoor, ook goed gelukt !
Groetjes,
Françoise