dinsdag 22 november 2011

Inkadinkado

Hallo,
Eind oktober gaf ik bij Do-It in Elst een demonstratie met de stempels, inkten en kleurproducten van dit Amerikaanse merk. Ook deze zaterdag was het weer een goed bezochte demonstratie , waarbij een klant, een lieve wat oudere dame, twee keer kwam. Ze had thuis het gekochte uitgeprobeerd en kwam dit 's middags laten zien. Ik heb toen voor haar een kaart gemaakt met haar kleurwerk, deze dame is 80-plus. Dus we hebben nog heel wat knutseljaren voor de boeg, als we gezond blijven.
Ik heb veel van de stempels laten zien van Inkadinkado, de stempelinkten en de embossingpoeders.
Voor het inkleuren heeft dit merk een soort wiel met 16 verschillende watercolorpartjes, die ook nog iridiserend zijn. Je kunt met een waterpenseel er heel mooie kleuren met glanseffect  mee verkrijgen. Ze  lijken erg op Twinkling H2O's en zijn goed betaalbaar. 
Ik heb deze haas er mee gekleurd.
ook de plaatjes op deze driehoekige luciferdozen zijn ermee gekleurd.
De stempels, ook de teksten zijn ook van Inkadinkado.


Hier zie je nog enkel tags die ik gemaakt heb met stempels van Inkadinkado.


Ik mag een kerststempelsetje met Inchies van Inkadinkado weggeven van de distributeur in Nederland aan degene die een reactie  achterlaten bij dit bericht.

Ik hoop op veel reacties, 
groet Diny
p.s. Ik heb net met Anita van Do-It Creatief in Elst afgesproken dat ik op zaterdag 3 Maart bij haar een Copic-demonstratie kom geven. Wie weet zie ik je daar dan ook.
p.s 2 We hebben net op het Beneluxblog het Design Team bekend gemaakt, ik weet zeker dat jullie daar in de toekomst veel mooie en leerzame projecten mogen verwachten.

33 opmerkingen:

Unknown zei

o diny
het zijn leuke plaatje en mooie kleuren
ik ben al gaan piepen naar de gelukkige winnaar en ben heel benieuwd naar hun creaties
slaap lekker
veel liefs van marcelline

Rosina zei

Waauw Diny wat heb jij weer super mooie kaartje gemaakt en ook nog een actief ouder dametje weer erg blij gemaakt.
Jammer dat de demo's die je geef zo ver weg zijn voor me, anders was ik geheid van de parij....
Ook wil ik natuurlijk graag een kansje maken op die super-leuke stempeltjes....altijd mooi toch??
groetjes Rosina

yvon zei

Hoi Diny,
Wat een super mooie creaties weer en wat is die die met die huisjes gaaf.... wow.
Lieve groetjes, Yvon

Linda zei

wauw wat een super gave creaties heb je er weer van gemaakt
gr linda dekker

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige creaties heb je gemaakt.
En heerlijk het vooruitzicht dat we zo lang aan de knutsel kunnen blijven!!!

Groetjes Annemarie en merit

inge zei

Wat een geweldige dingen heb je weer gemaakt, daar krijg ik weer een heleboel inspiratie van.

Groetjes Inge

mieke zei

Wow, ik hoop ook nog zo creatief bezig te zijn op die leeftijd. Je hebt er een leuk kaartje mee gemaakt.
Ik wil in 2012 ook beginnen met het inkleuren van stempels ( heb echt nog niets ). Weet alleen niet wat bij mij zou passen.

Mieke

Lia zei

Ik vind ze super, ze zijn allemaal even prachtig, zou niet weten welke ik moest kiezen, toppie hoor,

groetjes Lia

*Ellen* zei

joh wat knap van die dame, mag het hopen dat ik dit ook nog zo kan op mijn 80e, en je kaartjes zien er allemaal schitterend uit met die originele stempeltjes

Alie zei

Ik vind ze weer allemaal prachtig. En allemaal verschillend. Het is weer een feest om naar te kijken.

groetjes, Alie

Lia zei

Hallo Dinie! Wat leuk dat je demo's in Elst zo goed bezocht worden. Nog leuker is het misschien om te weten dat ik daar opgegroeid ben: recht tegenover de winkel stond ons huis (is nu een tassenzaak) en vroeger was het Do-it pand een smederij (vandaar de naam van de straat) met winkel in huishoudelijke artikelen. Ik heb er héél veel rondgestruind en verstoppertje gespeeld!! (is wel meer dan 40 jaar geleden....).
Je kaarten zijn altijd schitterend en ik geniet telkens weer als ik je blog bezoek!
Veel succes verder,
Lia

Anoniem zei

Hallo Diny, wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt, ik vind die met die huizen zoooo mooi, prachtige kleuren! Groetjes Jolanda

Joke de Wit zei

Wat een mooie creaties,super.Groetjes Joke

Marijke zei

Zoo zeg wat een schitterend creaties zijn dit weer!! Prachtig ingekleurd en wat is dat een vrolijk haasje. Ik vind de rand met de huisjes zo ontzetten mooi, is dit een pons of stans??? veel mooie dingen te zien op de tags en de kaarten.
Groetjes, Marijke en CHantal

Tinie zei

Wowww wat weer een super mooie kaarten!!

Groetjes Tinie

Lenie Hempen zei

Dat ziet er weer prachtig uit DINY.
Echt schitterend mooi.


Gr Leny Hempen

Wanda zei

wat een leuke kaarten/labels zijn het geworden! ik heb weer een aantal leuke ideeën opgedaan, bedankt!

groetjes, Wanda

Diny Sprakel zei

Hallo, weer bedankt voor de reacties. De huizenrand is gemaakt met een smalle Tim Holtz stans.
Groet Diny

Anita zei

Wat leuke labels heb je toch wer gemaakt en zo simpel dat je er niet aan denkt. We doen vaak veel te moeilijk.
Wil graag meedingen na het weggevertje.

Gr. Anita

Cathy zei

Hoi Diny!!!

Inderdaad we hebben nog heel wat hobbyjaren voor de boeg! Chapeau voor deze dame!!!

Alles wat je gemaakt hebt is weer super!!!

Graag doe ik een gooi naar de superleuke stempels!!!

Groeten
Cathy ;-)

KarinsArtScrap zei

wat heb je toch weer leuke kaarten en tags gemaakt.
het zijn hele mooi en leuke stempels diny.
en wat leuk dat je weer een mooi setje stempels mag weggeven, wil hier wel een kansje op wagen.

groetjes karin

Ans S. zei

Wat heb je super leuke kaarten en labels gemaakt.Ik hoop dat ik met 80 jaar ook nog zo kreatief bezig ben.
De stempels zijn mooi en ik wil daarom graag een gokje wagen.

Groetjes Ans

Riet zei

Wowwww Diny,wat een schitterende kaarten.

Liefs Riet.

arjette zei

Dat ziet er allemaal héél mooi uit zeg!!!

gr. arjette.

Elena zei

Eerst mijn complimenten voor je schitterende kaarten heb al een paar als voorbeeld gebruikt..echt super.. En wat leuk dat je aan het hobbyen bent met een jonge vrouw van 80...Mijn vader is maandag 80 geworden en zou graag willen dat we nog wat samen konden doen..
De stempels die je hebt gebruikt zijn ook erg mooi
wens je nog veel succes en zal geregeld bij je komen neuzen
groetjes
Elena

Rosalien Zwackhalen zei

Gave kaarten weer Diny, maar dat zijn we wel gewend van jou. Jou kleurtechniek is ook geweldig. :)
Die huizenrand is idd erg gaaf, ik zat er ook al naar te kijken. ;)
Gaaf dat je een setje stempels weg mag geven, altijd leuk zo'n actie.

Groetjes Rosalien

Helen zei

Hoi Diny, wat een supermooie creaties weer. Wat leuk zo'n dame van 80; laten wij hopen dat we dat ook nog kunnen. Wil graag ook weer een kansje wagen voor deze leuke stempels. Groetjes.

henny zei

hallo diny..
mooie kaarten maak je
leer er veel van .
kijk iedere dag op je blog.
volgen doe ik je al heel lang.
wil ook graag een kansje wagen op de stempels.
groetjes henny

Wilma zei

Hallo Diny,
Zo te zien heb jij je kerstkaarten al bijna af......jeeeeetje, ze zijn weer KEI GAAF.
Liefs Wilma

Els Wouters zei

Wat een talent toch. Ik krijg er helemaal kerstkriebels van. Leuk verhaal van de oudere dame! Hopelijk kan ze er nog lang van genieten.

Marie-Anne zei

Wat een schitterende creaties.

Groetjes,

Marie-Anne

Eldi zei

wat een mooie inspiraties creaties en wat mag jij leuke dingen weggeven

Helga zei

Hoi Diny ! Daß Du wunderschöne Karten machst, ist für mich ja kein Wunder - Du, als Workshop-Trainerin bist ja sowieso klasse !
Darum freut es mich doppelt, ein Lob von Dir zu bekommen.
Vielen Dank und alles liebe
Helga aus Österreich
(Aus der Gruppe vom Bastellieschen!
Ich würde mich auch total freuen, Dich als Leser in meinem Blog zu begrüßen. Bei Dir bin ich ja schon.