dinsdag 29 november 2011

Happy New Year


Hallo, 
dit keer een kaart met een wens voor het komende nieuwe jaar. 
Ook bij deze Tilda, met haar kandelaar, heb ik de jurk weer van plooien voorzien. 

Bij dit papier van Echo Park, Times en Seasons past de jeansblauwe kleurgroep B90 erg goed. Ik wilde een rustige uitstraling krijgen, daarom heb ik me beperkt in de kleurkeuze bij het inkleuren.


Het kader achter Tilda is een stans van Cheery Lynn, ook het rondje en de ijskristal achter de bloemen komt uit een stans van dit merk. Verder zie je links onder een swirl die met een nieuw Joy stansje is gemaakt, hij verdwijnt wat achter de bloemen.



Het ticket is een digitale download, ik heb ze in een aantal maten uitgeprint op wit en beige papier, zo liggen ze klaar als ik ze nodig heb. Dat doe ik ook vaak met de swirls, kaders en andere stansvormen. Alleen is het lastig om ze een beetje overzichtelijk op te bergen. Daar heb ik toch moeite mee, teveel van alles, dan krijg je dat. 
Op de achterkant van de kaart heb ik de restjes papier opgebruikt.
Voor het inkleuren heb ik gebruikt:
Huid E0000-000-21
Haren E59-55-53-50
Kleren B90-93-97-99
Kandelaar YR20-23-R24
Vrijdag begint het echt op het Beneluxblog, dan wordt door het nieuwe Design Team de eerste kaart gepost. Kom er eens kijken, we hebben daar nog een mooie candy, die er bijna uitgaat. 
Ik wil nog een keer de mensen die bij ons gecertificeerd zijn oproepen aan mij door te geven of ze op de designers-pagina willen staan. Copic gebruikers die op zoek zijn naar cursussen kunnen je dan vinden. Je kunt daar je eigen cursussen en workshops promoten. Voor winkeliers staat deze mogelijkheid  ook weer open.   Meld aan ons je Copic-cursus of workshop, wij zetten hem er voor je neer.

Ik heb  het inchie stempelsetje bij het bericht over Inkadinkado  verloot, de winnaar is Rosina
Omdat ik jullie reacties onder mijn bericht van gisteren zo leuk vond, 
ontvangt Marijke van der Heiden ook een mooi kerststempeltje van Inkadinkado.
Willen beide dames de adresgegevens mail aan Copic@telfort.nl.voor 1 december, anders verloot ik het opnieuw.


Dit was het weer,
groet Diny


42 opmerkingen:

Dina zei

wauh wat ziet dit er prachtig uit zo mooi

Kreativmonster zei

Wunderschön, Diny, ich mag die Farbkombination besonders gerne!

Erna zei

Dat ziet er prachtig uit Diny. En die stansjes zijn ook weer geweldig.
Weer wat voor op me verlanglijstje ;-))

Groetjes Erna

Lia zei

O wat een prachtige kaart en wat een mooie kleur blauw, ook de details vind ik onwijs leuk,

groetjes Lia

Annette zei

Wat een prachtige match. Alles is op elkaar afgestemd. Leuke stanzen en heeeel erg mooi ingekleurd. Complimenten!! xoxo Annette

Tini zei

Heel mooi gemaakt zeg!
Prachtig ingekleurd, vooral dat jurkje.
Gr. Tini

Colien zei

Het is weer een kunstwerkje, vooral je inkleuren is super!
Mooi in die jeanstinten!
grtz.Colien

Anke zei

Wat prachtig. Die plooien zijn prachtig gekleurd.
liefs Tessa & Anke

Unknown zei

wow wat een beaty en wat heb je die ploien mooi gekleurd prachtig

Liefs Nellie

Anoniem zei

Hallo Diny,

Zoals gewoonlijk weer een plaatje van een kaart,de jurk lijkt wel echt.
De kleuren combinatie is erg rustig en mooi, super.

Kleurige groetjes Mieke R.

Sandra zei

wat een supermooie creatie heb je weer gemaakt diny
gr sandra

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur ook en de plooitjes in de jurk zijn erg prachtig gedaan.

Groetjes Astrid.

inge zei

Mooie kaart weer Diny, leuk idee de restjes opmaken aan de achterkant.

Groetjes Inge

Gea zei

Wauw, wat een plaatje van een kaart, en supermooi ingekleurd!
groetjes Gea

marijke zei

wow wat is dit mooi zeg en die plooien in het jurkje , dat is mooi gedaan zeg

Tinie zei

Diny wat laat je weer een geweldige creatie zien!!! Super in die kleuren, mooi geheel!!

Groetjes Tinie

Wilma zei

Hallo Diny,
Je blijft ons maar JUWEELTJES voorschotelen.....HEERLIJK om ze keer op keer te mogen bekijken.
Nog een fijne freubelweek toegewenst.
Liefs Wilma

Wilma24 zei

wat prachtig weer Diny
hij is geweldig mooi je kaart en je plooien oohh zo mooi he
super hoor

liefs wilma

Linda zei

Hij is weer helemaal toppie
gr linda

arjette zei

OOOOOooooohhh wat een schitterend kaartje zeg, geweldig mooi!!! En die plooien zijn ook zoo mooi, knap hoor!!

gr. arjette.

3dnadia zei

Een geweldige kaart, prachtige plooien in het kleedje

Groetjes Nadia

Els Wouters zei

Heel mooi weer hoor Diny. En de plooien, het lukt me nog niet zo goed als bij jou, maar ik blijf oefenen.

yvon zei

Schitterende kaart Diny. Blijf die plooien mooi vinden.
Groetjes, Yvon

Anita zei

Wat een mooie kaart weer.
Dat met die plooien lukt me noig niet zo, maar blij oefenen

Gr. Anita

Marijke zei

Tjee wat heb je Tilda prachtig ingekleurd, de plooien geven zo mooi dieptje aan het jurkje. Schitterend kaartje met de verschillende stansen.
Groetjes, Marijke en Chantal

Lenie Hempen zei

Wat een schatje van een kaart Diny.
Echt een lieverdje.


Gr Leny Hempen

Rosina zei

Weer een pracht kaartje Diny, en wat kan jij die plooien mooi kleuren....PRACHTIG.....

p.s. heb je mijn adres niet gekregen?? ik heb je toch een mailtje verstuurd
groetjes Rosina

Unknown zei

diny
het is weer een prachtige kaart en ja de plooien zijn weer prachtig gedaan
veel succes deze week
veel liefs van marcelline

corryskaart zei

hoi diny
een erg mooie kaart en hoe je de plooien inkleurd is werkelijk fabelachtig!
gr corry

Heidie zei

wat een schitterende kaart. Ik vind het erg mooi hoe je die plooien hebt ingekleurd.

liefs heidie

Frouwkje zei

Mooie kaart Diny!!
En prachtig ingekleurd!!
Liefs, Frouwkje

henny18 zei

Wat is die weer super mooi Diny,en die plooien zijn prachtig.

Groetjes Henny

Alie zei

Wat een beauty is het weer Diny, gewoon een genot om naar te kijken

groetjes, Alie

Glenda de Heide zei

Hoi Diny,
Een schitterende kaart is het geworden. En Tilda is ook zo mooi ingekleurd zeg. Ook het papier is erg mooi.En de restjes papier heb je mooi gebruikt zo aan de achterkant.
Veel liefs Glenda

Marianne Schut zei

Hai Diny, wauw wat een pracht kaart weer! Erg mooi hoor die plooien in de jurk er komt zoveel diepte in. Mijn complimenten weer voor je kleurwerk! Liefs Marianne

Yvonne zei

Geweldig mooi Diny! Die plooien in de jurk zijn echt super!
liefs Yvonne

Ans S. zei

Schitterende kaart Diny, wat heb je de plooien prachtig ingekleurd.

Gr. Ans

Helen zei

wat een mooi kaartje weer. Groetjes.

Jolita zei

Erg mooi Diny!

Groet, Jolita

Creanijn zei

prachtig hoor, die plooien! Daar moet ik ook eens werk van maken!!!

Marie-Anne zei

Echt een schitterende kaart met prachtige kleuren.

Marie-Anne

Mobile app development company zei

Thank you for sharing your wisdom with us. I would like to share information about the company. In an era where digital transformation is the heartbeat of progress, the Top App Development Company in Pune stands as a beacon, illuminating the path to innovation. Their commitment to excellence, coupled with a passion for pushing technological boundaries, makes them the ideal partner for businesses aspiring to leave a lasting digital footprint.