dinsdag 16 juni 2015

Nog eentje dan

Hallo bloglezers,
ik heb afgelopen zondag nog een kaartje gemaakt uit het Summer at the Beach stansblok van Stuido Light.
Dit keer nam ik het matrozen jongetje van Mo Manning  als gekleurd plaatje. Ook op deze kaart een label uit een vel met geweldige labels uit dezelfde lijn.
De elementen zitten ook op het stansvel, ik heb ze verhoogd opgebracht met 3D kit. Je kunt natuurlijk ook echte schelpjes en touw toevoegen, dat had ik niet bij de hand, dus was dit heel makkelijk. 
Ik kleurde ook dit jochie met Copics. Voor de kleuren verwijs ik naar de post van 14 juni.
Je kunt nog meedoen aan mijn like en deelactie op mijn pagina op FB

Dit is te winnen

 groet Diny


6 opmerkingen:

Frouwkje zei

Deze is ook weer zo leuk Diny :-D
Liefs, Frouwkje

corryskaart zei

wauw diny wat ziet dit er geweldig uit met dat kereltje en alle leuke dingen erop!!
grt corry

KarinsArtScrap zei

prachtig Diny
Gr Karin

Gertrude zei

WOW, ist diese Karte schön geworden
glg Gertrude

Anoniem zei

Zo leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Erni zei

wunderschön !! ein Bild mit toller Ausstrahlung,wie eine Geschichte aus dem Kinderbuch voll heiler Welt. liebe Grüße Erni