maandag 9 april 2012

Springtime

Hallo,
 deze digi kun je op dit moment aanvragen , als je clublid bent bij de club van Tiets. Je doet dan mee met een wedstrijd. Krista Smith heeft speciaal voor deze club een gratis digi ter beschikking gesteld. Na een tijdje kun  je hem kopen in haar Etsy Shop, die je  hier vindt,
Ik heb er een vrolijke lente bedank kaart van gemaakt, die heb je toch ook wel eens nodig. Of je stuurt hem een keer naar iemand die veel voor je doet. Het ronde bedanktekstje heb ik digitaal gekocht op een Nederlands blog, ik noteer nooit waar ik iets koop, dom, dom. 


Ik druk dit soort afbeeldingen redelijk groot af, omdat ze dan echt tot hun recht komen en je de diverse onderdelen mooi kunt kleuren. Kijk maar eens naar alle kledinglaagjes. De haren heb ik weer met mijn favoriete kleurencombie gekleurd, hij staat hieronder vermeld. De rest van de afbeelding heb ik rustig van kleur gehouden, zodat het haar echt opvalt. Het dessinpapier komt uit een blauw/groen Autentique blokje. 


De hartenrand onder is gemaakt met een stans van Memorybox, links boven zit een verborgen hartvormig label, waarop je nog wat extra handgeschreven tekst kwijt kunt 

Bij het kleuren van de kleding heb ik steeds een hele lichte marker en een wat donkerder kleur gebruikt, daarbij heb ik de donkere inkt op de punt van de lichte marker genomen en de delen ingekleurd als bij aquarelleren. 

  Als laatste heb ik aan de buitenrand van het plaatje wat stempelafdrukken met een groene  inkt gemaakt, om het wit van het stempelpapier wat minder fel te maken.. 


 Rondom de afbeelding heb ik met B000-B00 en de blender een schaduwrand aangebracht.

Springtime is gekleurd met de volgende Copic Markers:
Huid E0000-000-21-11-13
Haar E19-08-YR14-E59
Kleding E40-43
B000-93-95
Gras G20-24-28
Schaduw rondom B000-00-0

39 opmerkingen:

СВЕТЛАНА zei

Очень красивая открытка получилась, такая нежная и изысканная!

Linda zei

Wat een schitterend kaartje weer, de kleuren zijn fantastisch.
Volgens mij komt het tekstje bij Hobbypaleis vandaan.
groetjes Linda

Kjersti zei

This is amazing Diny! You have colored her to perfect - love the way you "did" her hair:) And the colours and layout - it is really gorgeous:)
Hugs Kjersti:)

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat en super mooi kaartje Diny, prachtige kleuren en details!
Groetjes van Jacqueline

Joke de Wit zei

Wat een schitterend kaartje,zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

Sandra zei

superkaart hoor diny, en inderdaad door hem wat groter af te drukken komt ie helemaal tot zijn recht
gr sandra

Susie Wusie zei

Jeetje wat heb je dat stempelafdrukje super mooi ingekleurd!!! Gaaf hoor!

Liefs Suus

Yvonne zei

Ooooohhh, Diny deze kaart ben ik helemaal verliefd op!! Wat een schitterende kleurwerk en de kleurencombinatie en die digi, vind alles eraan echt geweldig!!!
liefs Yvonne

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
En schitterende kleuren
Groetjes Margreet

Anoniem zei

Wat een schitterend kaartje is dit.Groetjes Joke

Unknown zei

diny
ze is weer supermooi ,jou kaart en de afwerking is klasse
je bent toch een kei in
veel liefs van marcelline

Unknown zei

ohh wat is die weer mooi Diny en zo prachtig ingekleurd echt kunstwerk hoor

Liefs Nellie

Brenda zei

Hoi Diny,
wat een geweldige kaart, en weer super mooi gekleurd. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Groetjes Brenda

Marjan zei

Wat een mooi kaartje zeg !
Mooie kleurencombi.

groetjes, Marjan

Tinie zei

Wat heb je die haren mooi ingekleurd......ben er helemaal weg van!!! Je kaart is weer zoals altijd super mooi!!! Mooie tekst!

Groetjes Tinie

arjette zei

Wauw zeg, werkelijk schitterend!!!!!!!!!!!!!

gr. arjette.

Gea zei

wauw, prachtig!
mooie kleurencombinatie en je kleurwerk is weer super!
groetjes Gea

Angélique zei

Helemaal super!!! De kleurtjes vind ik ergggg mooi
Groetjes Angelique

Wilma zei

Hallo Diny,
Werkelijk een BJOETIE ☺☺☺ zoals jij "haar" tussen de graszoden zet ☺☺☺
Liefs Wilma

henny zei

Hoi Diny
Eerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt
Ben jaloers hoe goed dat je dat kunt
Maar je hebt dan ok meer ervaring als ik
Groetjes henny

yvon zei

OMG, dit is werkelijk schitterend Diny. Prachtig ingekleurd en wat een gave digi. Gewoon een waanzinnig mooie kaart.
Groetjes, Yvon

krearia zei

Hoi Diny,

Wat een mooie kaart is dit (weer) geworden. Mooie kleurencombi en wat een gave digi zeg. Ik zal de shop in de gaten houden, want hij is inderdaad overal voor te gebruiken.

Groetjes Ria

PS de tekstdigi komt volgens mij bij het Hobbypaleis vandaan

Marianne Schut zei

Wauw geweldig Diny! Wat een pracht kaart, super kleurwerk weer en zoveel schitterende details! Ook de hartenrand onderaan vind ik helemaal geweldig! Mijn complimenten weer hoor! Liefs Marianne

Marijke zei

Diny ik ben helemaal weg van dit kaartje. Wat een schitterend geheel!!!!

Groetjes, Marijke en Chantal

talha zei

The flower made this card much attractive, i like it.



plastic cards
plastic card printing
scratch cards printing

Liesbeth zei

Schitterend weer Diny.
gr. Liesbeth

Lenie Hempen zei

Wat een super leuk kaartje Diny.
Echt geweldig.
Schitterend mooi ingekleurd.
Heb verder een fijne dag.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat een schitterende kaart Diny.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

een prachtige digi en kaart diny.
heel mooi ingekleurd en de haar kleur vind ik ook super.

groetjes karin

Anita zei

Wat een beauty weer Dinie

Gr. Anita

Dorothee zei

wunderschön hast du das hinbekommen,aber alle deine werke sind ja immer toll,
Frohe Ostern

Adriana zei

Wauw, wat heb je dit prachtig gedaan. De kleuren zijn supermooi.
Groetjes Adriana

Marie-Anne zei

Wat een prachtige kaart!

Marie-Anne

Chantal zei

Wow prachtige kaart! Mooi ingekleurd zeg!!
Groetjes Chantal

Hetty zei

Super mooi! Veel mooie details en prachtig ingekleurd!

Joke zei

Gaaf kaartje!!!!!
Wat heb je dit prachtig gedaan mooi ingekleurd ja het hele kaartje is zo gaaf.
groetjes Joke

Cathy zei

Superkaartje: prachtig ingekleurd en supermooie afwerking!

Helga zei

Eine traumhaft schöne Karte. Da konntest Du Dich wieder so richtig bei der Colorierung von den Haaren ins Zeug legen. Einfach fantastisch ! Bin ganz hin und weg so toll ist die geoworden.
Liebe Grüße aus Österreich
Helga

Anoniem zei

Cravings If a pregnant woman craves salty things, she should expect a
boy. Some parents state that there babies started walking on
the age of seven or eight months.

my web page best portable baby swing