donderdag 26 april 2012

Nog een nieuw blog op 30 april

Hallo, 
ik kreeg net bericht dat een goede vriendin van mij ook een nieuw blog opent.
 Ze is een "oude rot" in de hobbybranche. We hebben bij verschillende bedrijven samengewerkt en doen dat nog steeds. 



**********
Jolanda ontwikkelt producten voor de hobby-branche waarbij ik dan aangeef, waar we behoefte aan hebben en me er ook nog verder tegenaan bemoei. Ik doe niet liever. Ze vroeg me dit aan jullie mee te delen. Dat doe ik graag voor haar. Als je een reactie bij haar achterlaat, maak je kans om stempels te winnen.
*********
Jullie kennen vast haar ontwerpen wel, want ik mag ze hier regelmatig cadeau geven aan jullie. Op deze kaart zie je het mooie filigraan hart, dat zo fantastisch uit de stans gaat, het wordt verkocht bij Joy crafts.



Ga maar snel eens kijken en waag een kans om de stempels te winnen.
Ik wens Jolanda veel succes met haar nieuwe uitdaging.


Groet Diny


10 opmerkingen:

anita01 zei

Heerlijk bericht, en heerlijk samen te werken he meiden;o) Diny je hebt er een juweeltje van gemaakt, schitterend hartje siert je kaart...

Warme groetjes,
Anita.

Anoniem zei

nou dat is goed nieuws.. ik ga zeker kijken.

Unknown zei

wat een leuk nieuws ga zeker kijken en je kaart is weer schitterend

Liefs Nellie

ursula Uphof zei

Prachtige kaart heb je gemaakt...ek ga kijken..

Maria Therese zei

Gorgeous card ♥

Tinie zei

Ik ben al even op haar blog wezen kijken en wat laat jij weer een geweldige mooie kaart zien, dat hart wow weer heel erg mooi!!!

Groetjes Tinie

Lenie Hempen zei

Wat een super leuk kaartje Diny
Echt geweldig.
Ook Ik ga zeker een kijkje nemen.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Dora zei

prachtig kaartje!
groetjes

Riet zei

Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Diny.

Liefs Riet.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een prachtige kaart Diny! Hoop dat jullie vorige week een goede reis hebben gehad! En hoorde dat je de bonnen inmiddels hebt opgemaakt..
Een heel fijn weekend nog!
Groetjes, Yvonne

www.bruggetje.blogspot.com