dinsdag 14 oktober 2014

Panpastel kaartjes

Hallo bloglezers, 
na enkele weken vol met leuke demonstraties Panpastel parelmoer, heb ik nu tijd om mijn tassen en hobbykoffer weer wat op orde te brengen. 
De komende dagen laat ik wat kaarten zien , die ik bij me had en aan een aantal van jullie al uitdeelde. Ik wil nog een foto-tutorial maken, maar op dit moment geeft mijn lijf even aan dat het rust wil. Dat houd je tegoed van me, dit keer doe ik het met wat foto's en tekst.


Met deze kaarten en de volgende twee, wil ik je laten zien dat je van je eigen stansen ook stencils kunt maken voor je Panpastelwerk. Ik heb bij de linkse kaart een stans van Memorybox gebruikt en bij de rechtse eentje van Noor design. Het uitgestanste figuur is bewerkt met een crackle stempel en Versamark, daarna wrijf je er Panpastel overheen. 


Ik heb gewerkt met Turquoise Shade, 
bij enkele wat Orange Shade 
en de Pearl Medium White.
Door over je kleurtjes het medium Pearl White te wrijven krijgen alle matte kleuren meteen een glans en glimmertje. 
Koop je dus een Pearl White dan kun je al je kleuren een ander uiterlijk geven, ze worden ook wat lichter.

Hier zie je het stencil en het uitgestanste blad, dit stencil heb ik heel vaak gebruikt tijdens de demo, ik maak die niet schoon, want je krijgt de mooiste kleuren als je de resten op het stencil meeneemt bij het aanbrengen van kleur.

Hier nog wat details van de kaarten.



 Jullie hebben denk ik al wel gezien dat de mooie teksten allemaal van Noor!design zijn, ze komen van verschillende sheets.
In een volgende post laat ik je zien hoe je de bolletjes achtergrond maakt, voor nu zeg ik , dank je voor het langskomen en tot snel.
Groet Diny


13 opmerkingen:

Feikje zei

Heel mooi diny!

Unknown zei

Schitterend!
Liefs Yvonne

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Heel gaaf, ga ik ook eens proberen ^.^

lieve groetjes Alexandra

Elizabeth zei

Schitterende kaartjes weer!!

Anoniem zei

Heel erg mooi diny
Maar geef je lichaam de rust want anders word je nooit beter
Veel liefs en groetjes van Wil vd bosch

emsiescreaties zei

Eenvoud kan ook prachtig zijn, dat laat je met deze kaarten heel mooi zien, super idee, en nu even goedd uitrusten.....

lightframe3 zei

Super bedankt voor al dat mooi's dat je met ons deelt Gr

Unknown zei

Mooi hoor weer een idee rijker. Vind best moeilijk met pan pastel te werken.

Erica ♥ zei


Hoi Diny,

Echt heel mooi hoe je dat gedaan hebt,
ik vind ze prachtig, en de foto's zijn
ook mooi en duidelijk allemaal ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

KarinsArtScrap zei

deze kaarten zijn prachtig Diny.
Gr Karin

Erni zei

wunderschön und höchst interessanter Effekt. liebe Grüsse Erni

Marlies zei

Diny, ze zijn prachtig. Ik heb genoten van je demo en van je kaartje dat ik gekregen heb, bedankt! Rust maar lekker uit! Lieve groetjes, Marlies

Ellie Knol zei

Prachtig!