woensdag 29 oktober 2014

Herfst

Hallo bloglezers.
ik ben me toch actief de laatste dagen. Het ene na het andere project rolt van mijn hobbytafel Vandaag laat ik je het project zien dat ik maakt t.g.v. "de week van" bij Dutch Doobadoo: De Enveloppe Stencil Bottle. Ik combineerde deze met de Enveloppe Stencil Smal, waarin ik een tag met een passende spreuk kon stoppen. Ik maakte een flessenhanger met een herfstplaatje en mooie nieuwe Paper Art herfst bladeren.


Deze week hebben we nog een jarige, die erg van de natuur en ik hoop ook van een wijntje houdt.  houdt. Ik gebruikte een wit basiskarton met daarop scrappapier uit het Herfstblok van Noor.

 Voor de herfstbladeren kon ik gebruik maken van de genoemde Paper Art bladeren, ik gaf ze met distress inkt hun bruine kleurtje. Het bloempje is er weer een gemaakt met een rolroosje van Noor.
Het plaatje komt uit mijn eigen voorraad.


Hier zie je de tag uit de enveloppe geschoven, de tekst is volgens mij toepasselijk voor de ontvanger. Het klopt echt volgens mij, onze geest heeft echt behoefte aan ongerepte natuur, hoe heerlijk is het om daar te vertoeven. We zullen zeker de komende dagen genieten van de prachtige herfstkleuren in het Limburgse land.

Het blad dat ik hierop zetten is gemaakt met een Noorstans.
Nu ga ik mijn bed opzoeken, want morgen gaan we lekker op vakantie. Limburg `here we come`.






4 opmerkingen:

emsiescreaties zei

Super Diny!

KarinsArtScrap zei

een mooie tag Diny
Gr Karin

Erica ♥ zei


Een hele mooie flessenlabel en het
envelopje erop vind ik een gaaf idee ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

knutselheks zei

Geweldig mooi gemaakt.
En leuk te zien dat de stencils van jaap te combineren zijn met elkaar.