maandag 19 november 2012

Wat een week en een candy


Winnaar van de mooie mal is nr.11 (cijfer gekozen door mijn man)
Dit is Yvonne, proficiat !!!
Stuur me even een mailtje met je gegevens, dan vliegt de mal naar je toe.

Hallo lieve blogvolgers,
jullie hebben even moeten wachten op een nieuw bericht van mij. Ik heb een heftige week achter de rug. Degene die me op Facebook volgen hebben er al iets van meegekregen denk ik.
Maandagmiddag vertrokken Annie en ik richting Wiesbaden, waar we dinsdag de hele dag Copic cursussen gegeven hebben. Dit keer in het Engels, de 22 cursisten kwamen uit 12 verschillende landen en enkele Franse deelnemers spraken alleen hun eigen taal. Hoe gek wil je het hebben?
Maar we hebben dat klusje toch naar alle tevredenheid geklaard, enkele instructors hielpen me mee.
De tweede dag trainden we 12 nieuwe Copic Instructeurs uit Frankrijk, Italië, Zwitserland, Zweden, Denemarken en Finland.


Uiteindelijk hebben we er 9 Instructeurs bij.
De laatste dag kwamen alle instructeurs bij elkaar om te bespreken wat we allemaal in de verschillende landen aan het doen zijn en hoe we gaan samenwerken. Onder andere hebben we het Europese Copic Coloring Programma besproken, dat zal binnenkort in veel landen gegeven worden.
Een foto van alle aanwezige Instructeurs, een aardige groep begint dit te worden, dit mag in allemaal in het gareel houden. lucky me!!!
In Nederland gaan we begin 2013 de eerste examens afnemen, die staan model voor de examens in heel Europa. 
Bij dit bericht heb ik wat foto's gezet van de verschillende bijeenkomsten, dit alles vond plaats in het nieuwe gebouw van de Copic importeur Holtz Office Supplies in Wiesbaden.
Nu nog een kleine verrassing voor jullie, ik heb een mooie Cheery Lynn mal te verloten.
Ik verloot hem onder de degene, die een reactie achterlaten. De candy loopt tot ik de 1400 volgers heb bereikt, zit al weken op de laatste drie te wachten, dus doe je best om dit te bereiken, dan kan de mal hier de deur uit.
Hier zie je een voorbeeld dat Hannie Stoel  er mee maakte, neem eens een kijkje op haar blog.
Zo, dit was weer eens een bericht van mij, hoop op veel deelnemers aan de candy,
groet Diny.

82 opmerkingen:

jokes-hobbyhof zei

Dat hebben jullie weer knap gedaan.

Liefs Joke

Renate zei

Wauw, Diny wat een week. Wel weer gezellig natuurlijk.
Doe graag mee met de candy, wat een geweldige mal.

Groetjes Renate vd S

Wilma zei

Hoi Diny,
Zo te lezen weer een heftig weekje.
Samen met Annie hou jij dit groepje echt wel in het gareel ☺☺☺.
Ik doe niet aan de candy mee, maar wilde hier toch even reageren en die 1400 volgers haal je echt wel.
Liefs Wilma

Unknown zei

Dat zal een druk weekje zijn geweest maar wel heel gezellig! Wat een gave mal verloot je, ik doe heel graag mee!!

Groetjes, Priskilla

Ria21 zei

Nu even bijkomen dames. Leuke foto's. Ik wil graag meedoen voor de candy. gr. Ria21

leonenkarin.blogspot.com zei

Wat een bijzondere ervaring zeg! En wat leuk dat we even in jouw wereld hebben mogen kijken. Leuke candy en tja sorry ik ben al volger ;p Nog niet in het bezit van dit soort snijmallen en wil dan ook graag een poging wagen.
Groetjes en succes met het sturen van de groep :D
Karin

terriavidreader (IN-USA) zei

Sounds like a lot of fun!!

Monique - Mienokje zei

Om trots op te zijn Diny, om samen met Annie dit even te klaren. En het zooitje in het gareel houden is je wel toevertrouwd, anders hadden ze je niet uitgekozen voor deze belangrijke taak. Succes ermee!!!
Wat een leuke kaart heeft Hanny gemaakt van die mooie mal. Ik hop meteen even door naar haar blog ;-)
Groetjes, Mienokje

Marianne zei

Wat knap en dat alles ook nog eens in een vreemde taal! Echte kanjers!
En nog 3 volgers moet toch lukken! Ik wil graag een kansje wagen op de mooie mal.
Groetjes,
Marianne MW

Hetty zei

Zo dat is zeker een heftige week geweest maar zal ok zeker gezellig
zokn geweest en wat een super
mooie mal fa he verloten, ik wil
graag een gokje wagen

gr hetty

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Het ziet er wel heeeel gezellig uit!! En allemaal enthousiast bezig! Hele leuke foto ook van jullie twee! Fijn dat het zo geslaagd was, ondanks dat het vermoeiend is geweest..
En wat een mooie mal ga je weggeven! Dankjewel voor de kans deze te winnen! Ik doe graag mee...
Groetjes, Yvonne

Irene zei

Wat een internationale mega-klus was dat maar zo te zien/lezen hebben jullie de hand er weer niet voor omgedraaid en wordt de groep gestaag groter, dikke proficiat!!!!
Die mal is dolletjes dus ik waag grag een kansje!!!

xx Irene

Marianne Schut zei

Hai Diny, zo te lezen hebben jullie weer een knap stukje werk verzet maar wel super leuk om te zien hoeveel talent er rondloopt lijkt me zo! Wat leuk dat je iemand van ons wil blij gaan maken met deze ontzettend mooie mal, ik doe gezellig mee hoor. Tja volgster ben ik al dus ik kan je niet een stukje verder helpen naar de magische grens van 1400! Maar dat zal vast niet lang op zich laten wachten! Liefs Marianne

Kaartenbox zei

Wat moet dat ontzettend leuk zijn om te doen.
Mooie mal geef je weg. Ik wil graag meedoen. Gr. en succes. Anja

Gerrina zei

Kost een hoop energie, maar krijg je er ook van terug natuurlijk! Plus weer een hoop nieuwe input; dat zal nog veel nieuws opleveren!
Jammer dat ik al volger ben; ik tel al mee...maar voor de mooie stans wil ik graag een kansje wagen! Rust ze uit, groetjes, Gerrina

José zei


Ik kan mijn voorstellen dat dit een heftig weekje is geweest.

Knap hoe je het steeds weer voor elkaar krijgt.

Gr. José

Dinie zei

Zo een knap stukje werk hebben jullie verricht.
Volger ben ik al maar wil wel graag meedoen voor deze prachtige mal.

Gr Dinie

ursula Uphof zei

Effe bijkomen en ik hoop dat je een rustiger week heb. Ek doe graag mee voor deze mal, groetjes, Ursula. Ik ben een volger,

Renate zei

Wat een gave mal, Diny. Ik doe graag mee. Ik zal hem op mijn blog zetten, des te eerder heb je je volgers!!

Groetjes, Renate

SandraR zei

Wat een mooi verhaal heb je er van gemaakt, Diny!
Rust maar lekker uit deze week, van al je uitleggen. Kan me voorstellen dat je er moe van bent!
En wat een prachtige mal ga je verloten...
*zucht*
Dus ik waag graag een kansje!

Liefs, San

Johanna Visser zei

Zo jullie hebben hard moeten werken, maar het ziet er ook wel erg gezellig uit zo met al die dames. Wat een mooie candy geef je weer weg. Doe hier heel graag een poging voor. Succes met de laatste drie maar dat moet toch gaan lukken.
Liefs Johanna

Lia zei

Heftig ja, maar zeer zeker de moeite waard toch? Gave mal is dit zeg, wat lief dat je hem ons ook gunt haha,
groetjes Lia

Monique Kools zei

Dat is een pittig maar wel heel leuk klusje geweest! Petje af voor jullie.
Doe graag mee met de verloting van de prachtige mal.
groetjes Monique

jolanda zei

Ziet er erg gezellig uit.
Doe graag mee.

Astrid en Brenda zei

Hallo Dinny. Wat een werk hebben jullie daar aan gehad. Ziet er wel heel gezellig uit. Zal best ook heel vermoeiend zijn. Graag doe ik een gokje een deze prachtige candy.
Groetjes Brenda

tanja zei

Leuke foto's. Ik wil graag meedoen voor de candy. xxtanja

anja zei

zo wel Dinny als Annie.dames petje af hoor.weet zekr dat jullie dit deze reis met handen en voeten hebben gedaan.engels duits maar ja als sommige niks anders dan hun eigen staal spreken dan wordt het gebaren taal.
Ik volg Facebook dus zie wel het een en ander voor bijkomen.
en ook ik doe een gokje naar de mal.
veel plezier meiden,

gr Anja BRuynen

angelique (anlou) zei

hoi meis
jeetje wat een leuke foto's meis, dat ziet er super gezellig uit, tja wat een talen moet je kunnen hé.
wauw wat een pracht van een mal is dat, die zou mij goed uitkomen, LOL
dank je wel voor een kans meis
liefs angelique

cardsonly zei

Jeetje zeg dat zal best wel even wennen geweest zijn alles in het engels te moeten doen maar toch weer goed dat ze allemaal tevreden waren.
Ook wil ik graag een gokje wagen voor de candy wat een mooie mal zeg !

Groetjes celinev

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Zo knap dat jullie dit samen hebben gedaan!! De foto's zijn ook erg leuk (ook van jullie samen)!! En al bijna 1400 volgers! Super!
Liefs, Frouwkje

Karin zei

Wauw dat is nog eens een uitdaging zo'n weekend.Maar naast de lesstof zie ik allemaal lachende gezichten, dus jullie moeten het ook wel erg gezellig gehad hebben denk ik?

Wat mooi dat je een candy mag weggeven. De kaart van Hannie is in elk geval prachtig.

Groetjes karin xx

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuke foto's.
Lijkt mee een erg leuke ervaring om aan mensen uit zoveel verschillende landen uitleg te geven. Maar dat is jullie vast goed gelukt.
Je candy is weer schitterend.
Groetjes Miranda

Creanijn zei

Leuk zeg daar op de hoofdzetel! Hoop dat ik daar ook ooit mag heengaan voor een cursus!
En wat leuk dat je ook een candy verloot en hopelijk ben je snel aan wat extra volgers!
Groetjes,
Vicky

Francis zei

Ik zag dat ik je nog niet volgde, dus je hebt er alvast weer ééntje bij! LOL! Rust lekker uit na de drukke week...
Groetjes, Francis

Yvonne B zei

Wat hebben jullie een gave week gehad, leuk om te lezen en om de foto's te bekijken.
Bijna 1400 Volgers dat is wel een felicitatie waard super hoor.
Leuke candy geef je weg ik wil graag een kansje wagen

grtz Yvonne

henny zei

hoi diny..
druk baasje ,maar wel leuk om te doen.
bijna 1400 volgers .
kan ook niet anders als je zo actief bent.
de andere volgers komen wel.graag wil ik een kansje wagen .
groetjes henny

Heidie zei

wat een drukke week heb je achter de rug. Lijkt mij niet makkelijk om les te geven aan mensen die alleen Frans spreken. Vooral als jij het zelf niet spreekt.
En natuurlijk wil ik graag mee doen aan de candy. Volger ben ik al een tijdje van je blog.

groetjes Heidie

Linda zei

Dat zal me een leuke week geweest zijn, met die taalprobleempjes hihi. Wat een schitterende babykaart ook is er mee gemaakt. dank je wel voor de kans op die mooie mal
gr linda

Relinde Scheepers zei

Hoi Diny,

Jullie hebben toch maar ef geklaard!
Super!En nu maar even relaxen!
Wat leuk datr je een candy weggeeft!
dank je!

groetjes Relinde Scheepers

Aukje zei

Knap gedaan, hoor! En dan ook nog in een vreemde taal :-)
Groetjes
Aukje

Aartje zei

Hallo Diny, soms benijd ik jullie om de leuke tripjes die jullie maken, maar ik denk ook vaak wat een tomeloze energie moeten die 2 hebben. Wat een intensieve trainingen geven jullie en dan ook nog in een andere taal. Petje af hoor.
Leuk dat je ons weer wil verwennen en die paar laatste volgers zijn er vast zo bij.
groeten, aartje

Aleida zei

Klinkt inderdaad erg leuk om te doen. Wat zet je in je paspoort als beroep? Copic Queen? Afin, er zijn grotere problemen natuurlijk, zeker als er deelnemers alleen Frans praten.
Ik doe graag mee met de candy en dacht dat ik al volger was. Zal het effe checke.
groetjes,

Aleida zei

Nee, was nog geen volger! Nu nog 1 te gaan!

Charlotte zei

Nog eentje te gaan! Spannend!
Ik waag graag mijn kans!
Groetjes,
Charlotte

Gertrude zei

WOW. total super
lg gertrude

marian zei

Hallo Diny,
Wat een leuke foto's van jullie werkweek naar Wiesbaden. Maar zal best heftig geweest zijn en dan nog wel in een andere taal. Toppie, hoor.
Groetjes van Marian.

Unknown zei

Hoi,
Wat een druk weekje, gelukkig leuk en gezellig zoals we op de foto's zien.
Ben benieuwd naar nieuwe creaties van je.
Groetjes Saskia

marian zei

Doe natuurlijk ook mee aan de candy (haha)
Marian.

Yvonne Rijk zei

Nog 1 volger te gaan. Ik was al volger dus ik kan het niet af maken maar dat zal vast snel gebeuren. Wat een mooie week heb je achter de rug Diny. Ik waag graag een gokje voor de die mooie mal. Iedereen succes.

groet van Yvonne Rijk.

Cinderella zei

Hoi Diny,
Dat klinkt als een leuke maar niet makkelijke klus.
En wat leuk deze candy ik ga ook maar eens een gokje wagen
Liefs Cindy

Bets zei

Wat geweldig allemaal ondanks dat het niet gemakkelijk was heel goed geslaagd en daar gaat het om.
Ja en ik wil ook heel graag aan je candy meedoen. En die ene volger die komt er vast wel.
gr bets

KarinsArtScrap zei

nou dat was geen gemakkelijke taak Diny, maar jullie hebben het toch maar weer geklaard.

Een prachtige mal geef je weer weg, dank je wel.
en een prachtige kaart is ermee gemaakt.

groetjes karin

Margreet zei

Wat een drukke week heb je achter de rug, Diny...wat een prachtige mal geef je als candy weg...er is een mooi kaartje mee gemaakt....ik zag dat er nog maar 1 volger moet komen...moet lukken toch?
xxx Margreet

Alie de Vrij-Venema zei

Ziet er gezellig uit, maar wel een drukke week..
Superleuke mal, die zou ik mooi voor mezelf in kunnen pakken voor pakjesavond :)

Alice zei

Dat zal wel een drukke boel zijn geweest.
Maar gelukkig hebben jullie het over leeft.
WAT EEN SUPER MAL? Wie zou die nou niet willen winnen.
Liefs alice

Anke zei

Dat ziet er heel gezellig uit.
Mooie kaart heb je weer gemaakt.
liefs Anke

Jeanet van der Lee zei

Wat een prachtige mal Diny, ik ken er een hele hoop, maar deze heb ik nog nooit gezien haha! Doe rustig aan met je rug, groetjes Jeanet

Unknown zei

Nou, je hebt volger 1400 en dat ben ik! Gefeliciteerd met zo'n groot aantal fans! Natuurlijk wil ik gelijk een kansje wagen op deze prachtige mal!

Veel liefs,
Renata

Crea Astrid zei

Dan heb je zeker een drukke week achter dfe rug Diny. Maar wel knap hoor, dat je het dan ook nog in een andere taal moet geven. Ik doe het niet na.
Wat leuk dat je een candy gaat verloten bij de 1400 volgers. Zag net dat je er aan zat. Gefeliciteerd..... Wil natuurlijk graag een kansje wagen.

Groetjes Astrid.

Nans zei

Hele leuke mal Diny. Ik wil graag een kansje wagen.

Groetjes,
Nans

Caroline zei

Dat zal zeker een druk weekje geweest zijn Diny (en Annie natuurlijk ook!). Die heeft je vast wat geestelijke massage gegeven zodat je de volgende dag weer met frisse moed kon beginnen! :-))
Ik zie dat je de 1400 volgers heb gekregen! Super zeg. Proficiat! En graag doe ik mee met de candy. Vind de mal namelijk errugggg leuk! Liefs, Caroline

Mieke zei



Hallo Diny,
Weer een drukke week achter de rug,
leuk om te zien hoeveel mensen er
zijn die ook helemaal verzot zijn op
de copic's
Graag doe ik mee met de candy.
Kleurige groetjes Mieke Rutjens.

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is gorgeous so love the colours too just perfect so soft,I wanted to pop over and thank you for your advice to my copics problem, I have cleaned them and I am using a different paper that is not as shiny ans they are working perfect thank you sweetie huggles Pops x x x

arjette zei

Dat ziet er gezellig uit allemaal, nog hele drukke dagen al met al lijkt me, maar wel heel leuk!!!
Wat een prachtige mal zeg, doe graag mee hoor!!!

gr. arjette.

Erni zei

was für eine tolle Woche mit diesen vielen Kursen,und dann noch ein so schönes Cheery Lynn mal ,wäre toll es zu bekommen. liebe Grüße Erni

Marie-Anne zei

Inderdaad een heftige week.

De mal is schitterend, dank je wel dat we daar kans op kunnen maken.

Marie-Anne

Marie-Anne zei

Zie net dat je bij de 1400 volgers bent, gefeliciteerd.

Marie-Anne

Anreda zei

Hihih...Met recht een heftig weekje en ook zo lekker internationaal *lol*

Ik doe heel graag mee aan de candy voor deze gweldig mooie mal (helemaal als ik het voorbeeldje ermee zie...wauw) Ik zit al duimen te draaien...

Groetjes, Anreda

Joke zei

Wauw Diny wat een heftig weekje en zo internationaal, cursisten uit zoveel landen.
Wat een mooie mal geef je weg wie wil hier nou niet een kansje bij wagen.
Gefeliciteerd met je 1400 volgers.
Groetjes Joke

Moni zei

Wow, was für ein tolles Wochenende und dein Candy ist super.
liebe Grüße Moni

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ik heb je berichtjes inderdaad gevolgd op facebook. Doe ik alleen als ik vakantie heb. Gezellig zo met Annie op stap en als het dan een succes is ..... kan het niet meer stuk.
Een leuke mal in de verloting en ik wil graag een gokje wagen. Blokvolger ben ik al jaren!!
Zou proberen of een vriendin volger wilt worden, want dat moet toch lukken 1400!!
Gezellige groetjes Lida

Unknown zei

Wow !!!
De 1400 volgers bereikt
gefeliciteerd en wat een plaatsen iedere keer , lijkt me geweldig iedere
weer nieuwe mensen te leren kennen .
ook ik wil wel een kansje wagen Ik vind jullie 2 gezellige dames bij elkaar .

groetjes Sonja

maris76 zei

gefeliciteerd met je 1400 volgers
graag wil ik meedoen aan de gave candy.
groetjes mariska

Sandra zei

Gefeliciteerd, over de 2400 volgers!!
En de candy is ook weer super!
groetjes,Sandra

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

De 1400 volgers zijn bereikt en wat een schitterende candy, ik doe graag een gokje
Grtjs, Emma

Lenie zei

Nou wat een werk zeg maar erg leuk om te zien op de foto's, veel succes allemaal.
Wil graag een kansje wagen voor die prachtige mal en op naar de 1400.
groeten Lenie

Liefs Ineke zei

Hoi Diny van harte gefeliciteerd met je 1400 volgers. De candy is schitterend. Dank je wel voor de kans deze mooie mal te winnen.

Heel veel liefs van Ineke

Patricia Wanten zei

Wat een geweldige candy, daar doe ik graag aan mee.

Anneke zei

Zo dat ziet er druk maar gezellig uit! 1400 volger wow dat is niet mis!!! Ik doe graag mee aan de candy bedankt voor de mooie kans.

Groetjes Anneke

Åsa aká Scraphorse zei

Wow!! What a wonderful week it had to be!? Just Copics for almost a week! Wonderful! :)

Thank you for sharing <3

Hugs, Åsa

grietje52 zei

Toppers,wat een week,en jullie blijven zo cool, ik heb echt respect

grietje52 zei

oh ja,wil graag ook kans maken op de candy