dinsdag 20 november 2012

Copic ontmoet panpastel



Hallo, 

dit keer een tag gemaakt met de combinatie van twee producten waarmee ik de laatste tijd erg veel werk. Ik heb hier mijn Copic-kleurwerk gecombineerd met een achtergrond gemaakt met Panpastel.
Ik kan je wel zeggen, dat smaakt naar meer. 


Op een ecru-kleurige tag heb ik eerst met Versamark enkele stempelafdrukken gemaakt, de stapel pakjes en ijssterren. Daarna heb ik met een spons verschillende kleuren Panpastel aangebracht, ik heb een groene, gele en magenta in elkaar over laten lopen. Ik krijg de meest verrassende resultaten met een vuile spons, probeer dat zelf ook eens. Hierover heb ik in de hoeken nog delen van de ijskristallen gestempeld.

Een van de nieuwe kerst-digi's van Make-It Crafty heb ik ingekleurd met bijpassende Copic kleuren.


De bontranden heb ik met puf-sneeuw bewerkt, waarop ik wat glitter aan heb gebracht.


De kerstsok is met foamtape op de tag gelijmd. Voor de afwerking maakte ik enkele strikken en een bloementoef, daar heb ik ook wat glitter opgedaan.
Het Copickleurwerk deed ik met:
huid E000-00-11
ogen YG03-17
haren V000-12-15-17-09
sok BG90-93-96-99
jurk B00-01

Ik hoop dat jullie deze combinatie ook eens proberen.

Groet Diny

7 opmerkingen:

Mihaela zei

Great work, love all details!!!

Aartje zei

Hallo Diny, wat geweldig gedaan mooi deze combinatie.
En van harte gefeliciteerd met je 1400 volgers.
groeten, Aartje

Linda zei

Wat geweldig mooi gedaan, en zoveel mooie details erop verwerkt, top creatie
gr linda

Gerrina zei

Wat een leuke aparte tag! De sok is leuk en alles past zo mooi bij elkaar qua kleur... Gaaf gedaan! Groetjes, Gerrina

Hanny zei

Wat weer een prachtige tag Diny en wat een PRACHTIG kleurwerk.

Groetjes Hanny.

KarinsArtScrap zei

wat een gave combinatie werkt goed samen Diny, prachtige tag.

groetjes karin

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat is ie mooi en apart geworden Diny. Heel leuk je achtergrond en zoals gewoonlijk super ingekleurd.
Groetjes LIda