donderdag 25 september 2014

Herfst

Hallo, 

het seizoen met de warme, prachtige kleuren is weer aangebroken. Het is me niet gelukt om de afgelopen weken wat te posten op mijn blog. Wie me volgt weet dat er diverse activiteiten waren. Allemaal heel leuk, maar tijdrovend. Heb genoten van de vriendinnendag, de kleurdag en 2 dagen Kreavak. Nu staan de tassen voor de demodagen in Spijkenisse weer klaar. Vanmiddag heb ik toch tijd genomen om een kaart te maken met de mooie herfststanzen van Noor!design.


Ik kleurde de achtergrond met een mask van Dutch Doobadoo en Panpastel, nam herfstkleuren en ging er daarna met oranje parelmoer overheen. Ook de stansjes heb ik met Panpastel op kleur gebracht.
aan de voorkant van de kaart heb ik een vouw gemaakt om de paddenstoelenrand tegen aan te zetten, zodat er diepte is ontstaan.
Ik laat het hierbij, heb nog wat posten te schrijven en wil niet al te laat naar bed,
misschien tot ziens in Spijkenisse
Groet Diny

7 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wat een schitterende herfstkaart!! Tot morgen.

Unknown zei

Mooi tafereeltje Diny! Grtjs

Sarah - Crea S zei

Hele mooie kaart in warme kleuren Diny, prachtig! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Erica ♥ zei


Hoi Diny,

Echt een prachtige herfst kaart,
heel mooi effect met de pannetjes.
Veel plezier met je drukke bezigheden ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Feikje zei

Mooi gedaan Diny! Hele mooi kleuren heb je gebruikt. Ben net als jouw gek op de herfstkleuren :)

KarinsArtScrap zei

een mooie herfstkaart Diny.
Gr Karin

Faye Wynn-Jones zei

I've been admiring this on Facebook. Beautiful colours. I love all the toadstools :)