zondag 28 september 2014

Challenge Noor design Autumn




Na het enorme succes van de eerste Noor! Design challenge, gaan we door hebben nu het thema

Autumn / Herfst 
Zie voor verdere informatie op het Noor!designblog.
Hier vind je mijn inspiratiekaartjes. Ik zeg kaartjes, want ze zijn slechts 10 bij 10 cm groot.


Om het simpele design te maken, heb ik de bladstans twee keer uitgestanst en op mijn fluweelkarton gelegd. Met een dauber bracht ik Versamark aan in de openingen, die daarna met herfstkleuren Panpastel heb bewerkt, als laatste ben ik er met de oranje parelmoer overheen gegaan voor een mooi glansje.


Op het uitgestanste blad heb ik met een cracklestempel Versamark aangebracht en hierover dezelfde kleuren Panpastel aangebracht. Aan de randen wat extra bruin genomen voor het contrast.

Een passende tekst van de stempelsheet herfst maakt deze CAS kaartjes af.
Ik wens jullie een heel kleurige en zonnige herfst
Groet Diny

6 opmerkingen:

Brenda zei

Ze zijn super mooi! Ik heb ze in het echt mogen bewonderen. . Leuk dat je ze met ons deelt. . Ik ben er zeker Door geïnspireerd. . Groetjes Brenda

KarinsArtScrap zei

mooie herfstkaarten Diny.
Gr Karin

Elizabeth zei

Ze zijn schitterend, want ik heb ze al in het echt gezien en eenvoudig te maken.

Erica ♥ zei


Hoi Diny,

Geweldig mooi je kaarten, en te gek in dit formaat ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Marie-Anne zei

Schitterende kaartjes.

Marie-Anne

Ellie Knol zei

mooi, mooi!