woensdag 13 januari 2016

Een beestenboel

Hallo, 
vandaag ben ik weer eens fijn aan het kleuren geweest met mijn Copics. Ik had een mooi vogelhuisje als MDF pakket van Studio Light binnen gekregen. In eens had ik het idee om er een knettergek dierenhuis van te maken.

Nadat ik het huis had bekleed met het bijgeleverde papier en het in elkaar had geklikt, ben ik mijn drie sheets met dieren van Katzelkraft gaan stempelen en inscannen  Ik wilde ze kleiner hebben en sommige gespiegeld, gaat handig met een fotobewerker. Daarmee heb ik aan de dieren op elkaar gestapeld. Je kunt natuurlijk ook op elkaar stempelen.

Er lag nog een ovaal plankje dat ook maar van een papiertje voorzien, daarop heb ik mijn huis gelijmd. Toen kwam een fijn klusje, het kleuren van de beestjes, ik kan het nooit laten om ze een lekker uitgesproken kleurtje te geven.

Na het kleuren en uitknippen begon het leukste werkje, mijn tafereel vormgeven, ik nam ook nog wat elementen uit de uitdrukvellen bij deze Love & Home serie. Ik gebruikte 3d kit en het lijmpistool daarvoor.
De foto's spreken voor zich. 


Hier nog even de meest gebruikte kleuren:
YR04-07-09-E19
Y11-13-19
BG32-45-18-T6
YG00-01-03-17-T6
RV 52-63-55-66-69

Ik hoop jullie weer iets leuk te hebben getoond.
P.s. zaterdag 16 januari zijn er door familieomstandigheden enkele plekjes vrij gekomen op de workshopdag met Studio Light bij Hobbyvision, iets voor jou?
Groet Diny


15 opmerkingen:

crea sonja zei

Heel mooi geworden!

Anoniem zei

een super gave creatie

grtjs
Tine

Gina zei

Dit is inderdaad knettergek, Diny ! Wat een vrolijke beestenboel! Groetjes, Gina

Anoniem zei

Vrolijke beestenboel...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Dorien Adema zei

Prachtig Diny. Ik vind de gestapelde dieren zo'n leuk idee..

Nancy Soetaert zei

fantastisch leuke kleurrijke beestenboel!
groetjes, nancy

Tina zei

wunderschön! was für eine tolle kreation! :)
glg, tina

Liesbeth zei

Wat is ie gaaf geworden, zo lekker vrolijk
gr. Liesbeth

Margo zei

Deze is echt geweldig Diny !
Groetjes
Margo

KarinsArtScrap zei

super gaaf gemaakt Diny.
Gr Karin

Marijke zei

Woooow wat een vrolijke beestenboel, echt te gek!!

corryskaart zei

oh wat een vrolijke beestenbende zo vrolijk van kleur hier word je zeker blij en vrolijk van!!
groetjes van corry

nettie53 zei

O, wat is dit leuk!!

made by ineke zei

GEWELDIG!
groetjes ineke

Sandra1968 zei

Dit is superleuk geworden!