zondag 9 oktober 2011

Vouwkaart

Hallo, 
gisteren had ik een gezellige demo in Rijssen bij Hobbyvision. We waren met drie dames aan het demonstreren, inkleurtechnieken en werken met Creatables. Gelukkig hebben Jenine, haar zus en moeder deze demodag niet voor niets georganiseerd. Het was erg druk en de sfeer was gezellig, ik mocht veel mogelijkheden met Copic Markers laten zien. Naast inkleurtechnieken, vielen ook de landschappen en achtergrond technieken met Copics erg in de smaak. Toen de demo was afgelopen heb ik nog fijn even kunnen shoppen in de winkel, wat hebben ze daar veel in hun assortiment, bijna alle papiersoorten, mallen en stempels die op de markt zijn , vind je in deze ruime winkel. Maar ook trendy breiwol ( voor o.a. sjaaltjes)en borduurpakketten vind je daar. Ik ben er trots op dat mijn geliefde Twente zo'n hobby- en handwerkzaak  is. Ben je in de buurt neem eens een kijkje in de Bouwstraat 34 in Rijssen. Ik kom er zeker terug.
Op mijn demotafel stonden een paar vouwkaarten, zo noem ik ze maar, een zal ik er nu laten zien. Natuurlijk wilden de dames graag het model hebben, dat had ik al voorzien, dus het model had ik al gemaakt en op mijn  computer staan. Dit plaats ik onderaan dit bericht. 
Dit is de kaart, als hij open staat. Ik heb dessinpapier uit een blokje van Fancy Pants Saint Nick gebruikt,
de ijskristallen zijn gemaakt met creatables van vorige kerst.
Op dit plaatje is de voorkant open gezet, op een uitgestanst kader heb ik een kerstwens gestempeld, de andere kan gebruikt worden voor een handgeschreven tekst. 
Als de kaart dichtgevouwen is, past hij keurig in een enveloppe van 16 bij 16 cm.
De stempels die ik heb gebruikt zijn van Stampavie.

Ik heb geen foto van de gebruikte markers gemaakt, wel weet ik dat beer met de E70 serie en de hond met de E30serie gekleurd zijn.
Annie had zo'n kaart gemaakt, ze vond hem op het internet, maar weet niet meer waar. Als dit model van iemand anders is, dan hoor ik het graag en zal ik die persoon en de link naar haar blog hier vermelden. Ik wil niet pronken met andermans veren. 


Hier is het patroon van de kaart, klik erop, dan opent hij in een nieuw scherm, klik dan nog een keer tot hij op A4 grootte is. Je kunt hem dan opslaan, uitprinten en namaken. Ik hoop dat jullie mij even laten weten of je hem hebt gedownload, dan weet ik of ik de moeite van het tekenen niet voor niets heb gedaan.
Een fijne zondag, Diny

81 opmerkingen:

Relinde Scheepers zei

Hallo Diny

wat een leuke kaart!!!
ik ga hem ook maken bedankt voor je patroon!

groetjes Relinde

Peggy zei

Een hele mooie kaart.
Ik heb het patroon bewaard en ga de kaart zeker eens maken.
Bedankt voor het patroon.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Jenine zei

Hoi Diny,

Ik vond het een super gezellige dag gisteren!! Vond super dat je er was...en het is zeker voor herhaling vatbaar ;-)
Was ook lekker druk gisteren!

Je kaart is geweldig, in het echie nog mooier! Heb het patroontje ook meegenomen hoor ;-)

Liefs Jenine

Ditta zei

Dank je wel voor het patroon, ga er zeker gebruik van maken!
Fijne zondag, groetjes Ditta.

Betka zei

This is a very creative card. Thank you for the pattern Diny!
Hugs Betka

Lia zei

Schitterende kaart en ik heb het patroon opgeslagen, ga er zeker eentje maken,

groetjes Lia

Brenda zei

Hoi Diny,
de kaart is geweldig! wat een mooi papier ook. ik ga de kaart ook downloaden, dus dat het je niet voor niks erop gezet.
groetjes Brenda

Anoniem zei

Goedemorgen Diny!
Wat ontzettend leuk dat je het patroontje met ons wilt delen!
We waren gister zeker enthousiast over het model, er zijn zoveel mogelijkheden op toe te passen!
Fijne zondag,
ik ga gauw aan de knutsel!
Groetjes Jacomijn

Bea zei

Hallo Diny,
Ik heb de kaart ook al eens gemaakt,
maar ik weet niet meer waar ik het patroon uitgehaald heb.
Dus ik heb hem ook maar uitgeprint!
Dank je wel.
Groetjes Bea.

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Wat een gaaf patroon. Ga ik zeker een keer maken.
Prachtig ingekleurd!!!
Liefs, Frouwkje

Margreet zei

Wat een schitterend kaartje
En bedankt voor het leuke patroon.
Groetjes Margreet

Babette zei

Wat een leuke kaart, mooie kleuren en het flapje vooraan is ook erg leuk. Mooi model dit, ga hem gelijk downloaden. Bedankt voor het patroon.
Groetjes Babette

Linda zei

Wauw wat een lieve en mooie kaart, super, ik heb het patroontje ook gedownload en wil het ook wel een keer gaan proberen
gr linda

Unknown zei

Ik heb hem ook gedownload Tiny. Ik ga hem zeker een keer probere.
Groetjes van Ageeth

Veerle - A colored mind zei

Ik heb het patroon ook gedownload want het is een leuke kaart die ik ook wel eens wil gaan maken.
Heel erg bedankt !!

Monique - Mienokje zei

Hallo Diny,
Ik was op zoek naar een aparte kaart en toen kwam jouw blog onder mijn ogen en ik was verkocht. Bedankt voor de uitleg en tekening. Ik weet wat ik straks na het strijken ga doen .....

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een prachtige kaart
bedankt voor het model
groetjes miranda

SandraR zei

Wat een prachtige kaart! Ik heb je patroon gedownload, en ben er erg blij mee! Dank je wel!!!

Groetjes, Sandra

Marie-Anne zei

Wat een prachtige kaart. Ik ga je patroon downloaden, want deze wil ik zeker gaan uitproberen.

Groetjes,

Marie-Anne

Katootje55 zei

Wat een leuk modelletje!! Ook ik heb het patroon (en jouw voorbeeld) opgeslagen... Ga hem zeker eens proberen. Bedankt!!

Groetjes, Toos

Wilma zei

Hallo Diny,
Voor "niets" gaat de ☼ op.....wat wil zeggen dat ik er vandaag al mee aan de slag ga, want ik vind het een heel MOOI model.
De kaart die jij laat zien is voor mij een SCHITTEREND voorbeeld ☺☺☺
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

*Ellen* zei

wat een origineel modelletje, schitterend kaartje heb je ervan gemaakt, hihi dan is het gister zo te lezen ook weer niet goed voor de portemonnee geweest

Gerrittina zei

Ik vond het gisteren ook erg gezellig in Rijssen en heb weer veel opgestoken!! Deze kaart is in het echt nog veel mooier. Ook ik heb hem opgeslagen en ga hem zeker een keer maken.

Groet, GZ

jans zei

heel mooi hij is prachtig heb hem mee genomem bedankt grt jans

Lenie Hempen zei

Hoi Diny

Wat een pracht van een kaart.
Heel mooi model
Echt schitterend mooi gemaakt.
Heb verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

Jolanda zei

Hallo Diny, Ik heb het patroon opgeslagen, vond de kaart heel erg mooi, ga ook zeker de kaart maken!Bedankt Gr.Jolanda.

Anita zei

Hallo Diny.
Lijke me niet dat je voor niets hebt getekend. Ik heb hem meegenomen hoor.
Nu nog tijd vinden om te maken.
Dank.

Gr. Anita

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart diny ook een heel mooi model, ik ga hem nu downloaden.
dank je wel.

groetjes karin

corryskaart zei

hoi diny
wat een prachtige kaart met mooie afdrukjes en supergaaf gekleurd!
heel hartelijk dank voor het patroon,fijne zondag en groetjes van corry

Marijke zei

Hoi Diny,
Wat een prachtig model, ga hem zeker ook eens maken. Patroon is opgeslagen. Bedankt!!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Unknown zei

HOi,
Wat een leuk model. IK heb het patroon opgeslagen. Hartelijk dank. Ga het zeker een keer proberen.
Groetjes Saskia

canto zei

Bedankt voor het patroon, ga het zeker proberen te maken, vond de kaart ook geweldig.

Groetjes, Gerdien

Diny Sprakel zei

Hallo, bedankt voor jullie reacties, het is fijn te lezen dat zovelen het patroon meegenomen hebben. Groetjes Diny

petpan zei

dank je wel voor het patroon en de uitleg het is heel mooi en we hebben genoten van je uitleg bij Jenine in de zaak.
groetjes Peter en Wendy

Eline Wiebrens zei

Hoi Diny,

Ik heb het patroon ook gedownload en ik ga hem zeker maken, bedankt hiervoor, je kaart is echt heel leuk, kleurwerk is ook altijd heel mooi , kunnen we nog van leren hoor!!
groetjes Eline

Jolita zei

Een erg leuke kaart Diny! Ik heb het modelletje ook opgeslagen en ga hem zeker een keer maken.
Mooie kaart is het, prachtig gekleurd en leuk papier.

Groet, Jolita

Andrea zei

Eine prachtvolle Karte ist das geworden!
Vielen Dank für die Anleitung!
Noch einen schönen Sonntagabend für dich!
Liebe Grüße, Andrea

Mieke zei

ha Diny weer een super leuke kaart, ik heb het patroon overgenomen en ga hem morgen ook maken.

kleurige groetjes Mieke R.

Aartje zei

Wat een mooi model kaart, je kunt er naar blijven kijken. In ieder hoekje is iets moois te zien. Dank je wel dat je het patroon met ons wil delen.
Groeten Aartje

#Sandra# zei

wat een prachtige kaart Diny, en dankjewel voor het patroon hier ga ik zeker gebruik van maken.
groetjes Sandra

arjette zei

Wat mooi zeg!!! Ziet er wel ingewikkeld uit.... ga het wel opslaan en een keertje proberen! Bedankt hoor!!!

gr. arjette.

Sandra zei

hoi diny wat een superleuke kaart heb je gemaakt
gr sandra

Muuske zei

Hallo Diny een super mooie kaart ik heb het patroon opgeslagen en ga hem zeker een keer proberen te maken groetjes Margo.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Diny,zo lief die stempels,prachtig hoe je het heb ingekleurd.
Heel mooi papier.
Wat een leuk model.

Liefs Riet.

margriet zei

hallo diny,
bedankt voor je vouwpatroon, ik heb hem al na gemaakt.
zaterdag heb ik genoten van je demo in rijssen.mijn jas was in de kleur yg06 groeten margriet

Helen zei

Hoi Diny, wat een ontzettend mooie kaart heb je weer gemaakt. Heb deze lieve stempels ook. Heb het patroon meegenomen. Dank je wel. Groetjes.

Colien zei

Wat een prachtige kaart weer! Mooi model ook. Ik heb wel vaker zo'n soort vouwkaart gemaakt, maar toch weer net even anders. Dus ik ga em downloaden, opslaan en binnenkort mee aan de slag. Bedankt!
grtz.Colien

Helga zei

Dag Diny,

Wat een leuke kaart. Ik ga dadelijk het patroon downloaden, dus ik ben alvast erg blij met je sjabloon.

Bedankt,

Helga

Femmy zei

Hallo Diny,
Het was supergezellig zaterdag! Ik neem je patroon graag mee want je kaart is geweldig vooral in het echt. Heb je blog gelinkt in mijn blogbericht over de demo!
groetjesssss Femmy

inge zei

Wat een geweldige kaart Diny, ik heb hem gisteravond met mijn buurvrouw gemaakt, en hij staat op mijn blog.

Groetjes Inge

Wilma zei

Hallo Diny,
Nogmaals een reactie van mij.....n.a.v. je vouwkaart.
Afgelopen zondag heb ik er meteen een kaart meegemaakt en het is mogelijk om 4 stukjes rillijnen weg te laten. Volgende week dinsdag kan ik de kaart laten zien ☺☺☺
Liefs Wilma

Yvonne zei

Hoi Diny, ik vind het een top patroon gelijk even gedownload en je kaart is prachtig!!
liefs Yvonne

Kitty Dieleman. zei

Super zeg wat een mooie kaart en bedankt voor het patroon ga hem zeker snel maken.

Groetjes Kitty

Anoniem zei

nog een bedankje van ik
voor het patroon, inspiratie gegarandeerd met deze prachtige creaties erbij!

groeten

Tine

R.V.Cards zei

Hallo Diny
bedankt voor het patroon ga hem zeker maken

krearia zei

Hoi Diny,

wauw, wat een mooie kaart heb jij gemaakt. Het idee van deze kaart vind ik zo leuk dat ik het patroon gedownload heb en zeker zelf ook een keer ga gebruiken.

Groetjes Ria
http://kreariascreaties.blogspot.com/

Joke sk zei

Hallo Diny,

Via een kaartjesclub werd ik op jou blog getipt en het mooie kaartje wat je er nu op hebt gezet.
Aangezien ik een echt aagje ben ben ik natuurlijk meteen wezen kijken.
In een woord vind je kaartje; PRACHTIG!
Natuurlijk kom ik nu regelmatig langs om te kijken of je weer wat moois hebt weten te maken en met ons wil delen.

Groetjes, Joke sk

anneke's creaties zei

woh geweldig wat een mooi en lief kaartje is dit en wat een leuk patroon, ík heb het gelijk opgeslagen en zal er binnenkort mee aan de slag gaan, bedankt voor het delen met ons.

groetjes anneke

Angela zei

Diny bedankt voor dit prachtige patroon!!! Het is een genot om je blog te bezoeken.... zoveel moois!!!
grt Angela.

Joke zei

Hoi, Ik heb de tekening ook uitgeprint. bedankt voor het maken. groetjes van Joke.

Linda Wescott zei

Love this card. Thanks for the pattern. Saw a link to you on Miranda's card. When I make one myself I'll link back to you. Hugs lin

Wies zei

Hallo Diny,
Wat een prachtige kaart en leuk model.Bedankt voor het maken en delen van het patroon.
Groetjes, Wies

Perfectchloro zei

Thank you! I enjoy participating in your challenges! Big fan! by pR

Carolina zei

Prachtige kaart, ik heb hier al vele variaties van gezien maar ze blijven leuk, die van jou vond ik heel mooi ingekleurd!

ursula Uphof zei

Ek vind je kaarten heel mooi. Heb zo een kaart op een andere blog gezien, en ze stuurt onz hierheen. Bedankt voor de patroon ek gaan dai zo maaken. groetjes.

marian zei

Bedankt voor het heel leuke patroon.
Groetjes van Marian

Wies zei

Hallo Diny,
Het patroon van je vouwkaart heb ik gebruikt om een aantal kerstkaarten te maken. Misschien vind je het leuk om een kijkje te nemen: http://wiescreablog.blogspot.com/search/label/Vouwkaarten
Groetjes, Wies

diana zei

hoi diny,
wat een schitterende kaart is dat zeg.
ik heb dan ook je patroontje meegenomen om het zelf eens te proberen dank je wel daarvoor.
groetjes diana

Blankina zei

Hallo Diny ik ben op je blog gekomen via Sigrid ( DT MD challenge) en ik wilde je laten weten dat je patroon nu in Italie terecht komt. Hoop snel je speciale kaart te kunnen maken.
Bedankt voor het patroon...
Ciao Blankina

Blankina zei

Hai Diny, dit is het resultaat van jouw patroon. Ik heb hem iets aangepast...Heb de sluiting veranderd en een ingebouwd kado doosje als extra, voor een kleine kerstverrassing. Nu op de MD challenge blog te zien.
Nogmaals bedankt, ciao Blankina

Eldi zei

wij gaan em ook uitproberen, erg leuk geworden, groet

Bea zei

Hallo Diny, wat een leuke kaart en ik ben blij dat ik het patroon ook mag gebruiken. ben nu bezig er een kaart mee te maken.

groetjes Bea.

Marianne Louise zei

wat een mooie kaart. Bedankt voor het plaatsen van het patroon.

groetjes
Marianne

Marie-Anne zei

Hoi Diny,

Hier weer een berichtje van me. Ik heb het patroon van de kaart gebruikt en er een kaart mee gemaakt. Je kunt hem hier vinden als je wilt: http://marie-annesblog.blogspot.com/2011/11/verjaardagskaart-nicole.html Ik ga het patroon zeker nog meer gebruiken, want ik heb met veel plezier een kaart met dit patroon gemaakt.

Groetjes,

Marie-Anne

Anoniem zei

Hallo Diny

Nog bedankt voor het patroon en de duidelijke uitleg!
Ik ga hem binnenkort maken.

Groetjes van Inge

Marja zei

Diny, ik heb het patroon van de vouwkaart bij je weg gehaald. Dank je wel, ga die zeker een keer maken.

Groet, Marja

Cora Schram zei

Hoi dinie,
Ik werd via via, Doorgelinkt naar je blog en dit patroontje. Ik
Heb hem opgeslagen en middels al verschillende mallen gebruikt.
Het is een topper!
Ontzettend bedankt.

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart. Ik kijk mijn ogen uit :-)
Het patroon staat al op mijn pc en ik ga zeker zo iets maken. Dankjewel voor het patroon en idee.
Groetjes Kathy.

Anoniem zei

bedankt voor je mooie kaart
ik ga het zeker maken
groetjes jantje

Freubelmina zei

Geen idee of je dit nog leest na zolange tijd Diny maar ik wil je bedanken voor het patroon van deze mooie kaart.
Hij staat vandaag op mijn blog. Lieve freubelgroetjes, Wilma Xx

Anoniem zei

golden goose
off white jordan
bape
ggdb
off white outlet online
off white outlet
golden goose
off white clothing
a bathing ape
off white outlet