maandag 24 oktober 2011

Goed nieuws

Hallo,
een nieuw Copic Blog voor de Benelux is online.


hier zien jullie header van het blog, als je er op klikt kom je direct op dit blog.

Ik heb jullie een tijdje gelden laten weten dat ons GekOpCopic blog om onverklaarbare reden
verdwenen is van het web. Achter de schermen hebben we er hard aan gewerkt om zoveel mogelijk te redden. We hebben alle berichten kunnen redden, maar de volgers zijn we kwijt. Geen probleem we verwachten jullie op het nieuwe Copic Marker Beneulux blog weer terug.
Binnenkort plaatsen we een geweldige openingscandy, dus houd het blog in de gaten. Tot aan 1 januari gaan we natuurlijk ook berichten posten en zullen we doorgaan met het plaatsen van de vertaalde tutorials van het Europa blog. 
We hebben meteen een DT-call uitgeschreven, als je graag met ons samen dit blog wilt vullen met je mooie creaties, meld je dan aan als DT-lid, we kiezen uit de aanmelding het nieuwe blog-team.
Ik hoop jullie snel als volger op dit nieuwe blog te zien.
groet Diny 

5 opmerkingen:

Helga zei

Fijn dat jullie terug zijn ! Ik heb jullie gemist !

Helga

arjette zei

Ben al langs geweest, ben weer volger geworden, goed dat jullie er weer zijn!!

gr. arjette.

corryskaart zei

erg fijn om te horen dat jullie weer terug zijn van weggeweest en gaat gelijk weer volgen!
groetjes van corry

Sandra zei

Ik ga meteen op jullie andere site kijken hoor diny. Blij dat jullie dan toch weer in de lucht zijn
gr sandra

Annemarie zei

Ik ben meteen volger geworden! Fijn dat het terug is!!